Nou ja, stukjes kaas schrokt ie echt naar binnen, en het feit dat ie iets langzamer eet komt denk ik doordat het kitten steeds zit te kijken en ze daar zenuwachtig van wordt.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:19 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou hiermee wel naar de dierenarts gaan. Het zou bijv. een te snel werkende schildklier kunnen zijn en daar moet dan wel iets aan gedaan worden. Omdat de kat langzamer eet, zou je ook kunnen denken aan problemen in de bek.
Is kaas zo zout? Valt wel mee toch?quote:Bijvoeren met kaas is een slecht idee, want dat is veel te zout en daarom niet goed voor de nieren van de kat, die naarmate hij ouder wordt al meer te verduren krijgen.
Voor een kat is het echt veel te zout. Vraag het anders maar aan de dierenarts als je daar toch naartoe gaat. Als je je kat wilt bijvoeren, zou ik dat in overleg met de dierenarts doen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:25 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Nou ja, stukjes kaas schrokt ie echt naar binnen, en het feit dat ie iets langzamer eet komt denk ik doordat het kitten steeds zit te kijken en ze daar zenuwachtig van wordt.
[..]
Is kaas zo zout? Valt wel mee toch?
Ik ben de weg een beetje kwijt denk ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:24 schreef Barney.Stinson het volgende:
Ok, in ieder geval geen kaas. Ik vind haar d'r eigenlijk nog iets te gezond uitzien en te goed eten om nu al naar de dierenarts te gaan.
Dan steek je toch echt je kop in het zand, hoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:24 schreef Barney.Stinson het volgende:
Ok, in ieder geval geen kaas. Ik vind haar d'r eigenlijk nog iets te gezond uitzien en te goed eten om nu al naar de dierenarts te gaan.
Ze begon af te vallen op het moment dat we dat kitten erbij kregen. Daarom twijfel ik of het wel aan d''r gezondheid ligt.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan steek je toch echt je kop in het zand, hoor.Het is niet normaal dat ze zoveel is afgevallen. Daar is absoluut een reden voor. Om te weten wat die reden is, zul je toch echt naar de dierenarts moeten. Het komt op mij over als onverantwoord om dat uit te stellen.
Ja, ok beetje stom misschien, maar ik twijfel heel erg nu.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben de weg een beetje kwijt denk ik.
Je geeft in je verhaal aan dat je schrikt van het gewicht dat ze verloren is.
Je vraagt of je naar de dierenarts zou moeten.
Mensen bevestigen hier dat het inderdaad niet normaal is en geven voorbeelden waarom je het beste even met haar naar de dierenarts zou kunnen gaan.
Als ze goed eet en gezond is waarom denk jij dan dat ze zo afgevallen is?
Denk je dat er een andere reden is?
Tja het ergste geval aan de ene kant is dat je te lang wacht terwijl je kat misschien wel iets ernstigs heeft.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:11 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Ja, ok beetje stom misschien, maar ik twijfel heel erg nu.
en dit topic is er dus omdat ze er gezond uitziet en goed eet, dat wilde je even kwijtquote:Op maandag 15 januari 2007 14:24 schreef Barney.Stinson het volgende:
Nou, het was vooral het feit dat ze enkele jaren last van overgewicht had, en sinds de komst van het kitten naar een goed gewicht gegaan is. Maar in zeer korte tijd is ze dus wel van overgewicht naar goed gewicht gegaan, zonder dat wij d'r echt op dieet hebben gezet ofzo. Overigens is ze nu al wel een tijdje 'stabiel'. Mijn vraag was dus : ingrijpen of het nog even aankijken.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:29 schreef milagro het volgende:
[..]
en dit topic is er dus omdat ze er gezond uitziet en goed eet, dat wilde je even kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |