Yikes.quote:Uitgegeven: 15 januari 2007 11:32
AMSTERDAM - Een baby uit Polen mag zich een van de zwaarste baby's ter wereld noemen. De baby, die van zijn ouders de naam Kascper meekreeg, woog maar liefst 7,13 kilogram bij de geboorte. Dat meldden verschillende media, waaronder Die Welt.
Kascper werd met een keizersnede ter wereld gebracht, en is 66 centimeter lang. De baby en de 45-jarige moeder maken het goed.
Er zijn weinig baby's in de wereld die zo zwaar zijn als Kascper. "Baby's die bij geboorte vijf kilo wegen vormen al een grote uitzondering, een baby van zes kilo is een fenomeen", aldus de Poolse arts Ewa Helwich.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:26 schreef lily het volgende:
Bij het berichtje op nu.nl staat een fotootje van moeder en "frummel"![]()
Een hoog geboortegewicht wil niet zeggen dat je later last krijgt van overgewicht hoor...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat kind is in ieder geval al verzekerd van ouderdomssuiker, hartkwalen, traagheid enz
Nu ja, mams ziet er ook geen tenger meiske uit he.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:57 schreef appelsap het volgende:
Jemig wat een reus. Dat dat in je buik past!
je weet wat een keizersnede is?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:59 schreef Ticootje het volgende:
pff zeg, ik moet er niet aan denken zeg!!!
Als je dat eruit zal moeten persen dan scheur je ongeveer tot je navel...
Ja maar stel dat...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet wat een keizersnede is?
Nee idd, dan is het net alsof je de eerste maanden van je kind gemist hebt....quote:Op maandag 15 januari 2007 15:39 schreef Salsagirl het volgende:
Maar zou dat echt niet leuk vinden zo grote baby..ziet er niet uit.
Idd, dat kind heeft de rillen op de rug liggen zo één dag oudquote:
Ik was 54 cm bij geboortequote:Op maandag 15 januari 2007 18:50 schreef Slaapmeisje het volgende:en ik was vanmiddag nog wel zo geschrokken toen de verloskundige vertelde dat ze onze Bompie op 54 cm. schat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |