Als ik uit die lijst moest kiezen:quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:19 schreef Sargon het volgende:
Ik ga op vakantie maar zit niet zo in het game wereldje maar welke game moet ik kopen? Heb al fifa 2007, gta, field commander en dexter
Loco Roco is een mooie game om te kopen, misschien een leuke racer erbij, Ridge Racers heeft me erg vermaaktquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:19 schreef Sargon het volgende:
Ik ga op vakantie maar zit niet zo in het game wereldje maar welke game moet ik kopen? Heb al fifa 2007, gta, field commander en dexter
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:29 schreef jojomen4 het volgende:
In het instructie boekje staat dat het normaal is dat de batterij leeg is na een tijdje, ook al staat de PSP uit.
Kan iemand mijn vraag misschien beantwoorden?
zal wel te maken hebben met de datum + tijd op je PSPquote:
die van mij is gedowngrade....is cannon fodder psx spel?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef Digixz het volgende:
jah, zoiets zou ik ook wel willen hebben... Cannon Fodder kan je wel doen maar alleen als je em downgrade, en dat mag niet hier ^^
vind ik ook. In dat geval kan je een RTS beter op de DSquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:45 schreef Falcon4ever het volgende:
vraag me wel af of je een RTS als C&C wel zou kunnen besturen, imo is een RTS zonder muis gewoon niet te doen...
Iemand???? Zo lastig is deze vraag toch niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:32 schreef jojomen4 het volgende:
Wat voor een batterij hebben jullie bij jullie PSP? Ik heb een PSP uit CHina waarin staat dat de batterij 5V en 1.2A moet zijn idem voor oplader.
Op m'n batterij staat 3.6V en 1800ma. Hij doet het dus niet op de batterij.
Als ik er aan denk dat ik vanavond, zodra ik weer thuis ben eens kijken watvoor batterij ik heb in mijn PSP. Daarna moet ik het niet vergeten, zodat ik het morgen hier weer kan geven. Aangezien mijn PC het thuis niet meer doetquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Iemand???? Zo lastig is deze vraag toch niet.![]()
hier een foto van mijn PSP batterij:quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Iemand???? Zo lastig is deze vraag toch niet.![]()
nouja, ik ben het wel gewend van de warcrafts en de C&Cs op de oude bekende psx! dus heel goed te doen, zoals ik dat zie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:45 schreef Falcon4ever het volgende:
vraag me wel af of je een RTS als C&C wel zou kunnen besturen, imo is een RTS zonder muis gewoon niet te doen...
Dank je wel kerel!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:51 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
hier een foto van mijn PSP batterij:
http://img150.imagevenue.com/img.php?image=74057_1_122_114lo.jpg
en hier de adapter:
http://img34.imagevenue.com/img.php?image=74619_2_122_745lo.jpg
Weekje of 2 kan het wel duren ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:34 schreef SqueaK het volgende:
vorige week Killzone bij play.com besteld....
date posted: 4-4-07
nu nog niks binnen...duurt het altijd zo lang daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |