- 50K (door unanieme stemming in de eerste week)quote:Op maandag 15 januari 2007 11:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens mij heeft Brian gekregen:
- mortorrijles (door stemming - tijdelijk opgeschort wegens gebroken pols)quote:Op maandag 15 januari 2007 11:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena:
hm, dat kan toch niet alles zijn?
- Vlieglessen (unaniem gestemd)quote:Op maandag 15 januari 2007 11:24 schreef Utrecht het volgende:
Ilona
- 4 uur zonder camera's (met Lesley)quote:Bart
- motorrijlessen (van Nena gekregen na gebroken pols)quote:Op maandag 15 januari 2007 11:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
Sylvia:
In ieder geval personal coaching door Carlos (met de daarbij horende voedingen)quote:Op maandag 15 januari 2007 11:33 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Natasia gekregen, buiten de vele contactmomenten met Wilgo?
Oeps, ik vergeet even al dat extra haar op haar hoofd, heet dat waves?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
In ieder geval personal coaching door Carlos (met de daarbij horende voedingen)
- kickboksles door die kampioene (wiens naam mij even ontschoten is)
- zangles (zelf aangevraagd)
- zangles voor haar dochter
- rijlessen (zelf aangevraagd?)
Als die vrouw een schoevers opleiding gaat volgen.....steek ik mijn schoevers-diploma in de fikquote:Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef avonne het volgende:
[...]
in de toekomst
- cosmetische operaties
- CD opnemen
- schoevers opleiding
Vrees niet ..lol .. haar vooropleiding is onvoldoende. Dat vertelde ze vorige week. Ze heeft het tegenwoordig dan ook heel vaag over 'bijscholing'. Ze wil verder met iets in de beveiliging maar zegt dat je zonder rijbewijs geen kans hebt op een baan in de beveiliging. Het zal allemaal wel ...denk ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:14 schreef Elounda het volgende:
[..]
Als die vrouw een schoevers opleiding gaat volgen.....steek ik mijn schoevers-diploma in de fik![]()
![]()
Secretaresse Opleiding...staat hoog aangeschreven werkgevers die een "echte" secretaresse in dienst willen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:22 schreef arneaux het volgende:
Wat is een shoeversopleiding?
Thanx Sarah-Louise.. slaap ik tenminste vannachtquote:Op maandag 15 januari 2007 12:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Vrees niet ..lol .. haar vooropleiding is onvoldoende. Dat vertelde ze vorige week. Ze heeft het tegenwoordig dan ook heel vaag over 'bijscholing'. Ze wil verder met iets in de beveiliging maar zegt dat je zonder rijbewijs geen kans hebt op een baan in de beveiliging. Het zal allemaal wel ...denk ik.
- personal trainer Carlos + dieet en zoquote:Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef avonne het volgende:
Natasia
oh ja, die trilplaat -powerplate heet dat ding geloof ik-quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
- (Hoe heet dat luxe sport apparaat ook al weer, dat ze bij mekaar heeft gebedeld)
Best veel wat ze krijgen, vraag me af hoelang talpa dat vol houd met zulke kijkcijfers. Hoewel een hoop gesponserd is vraag ik me toch af wat het allemaal wel niet kost.
Ik heb het er tussen gezet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
oh ja, die trilplaat -powerplate heet dat ding geloof ik-
volledig lijstje Veulen! - sjappoo zeggen ze dan hé?
Wat lopen die kerels toch te zeuren met -ik krijg nooit wat- zeker dat eeuwige geklier van Brian over de motorrijlessen komt me zwaar de strot uit. Hoezó worden Sylvia en Ilona constant verweten dat zij kraaltjes en spiegeltjes gedrag hebben?
Mag ik je uitvoerige lijst nog even bijwerken? ... Sylvia en Nena hebben in december ook nog een uitje gehad - de beruchte zwarte kerstballen ..LOL
Is die typecursus de omscholing waar ze het over heeft? ..is dat alles? Ik heb hier twee cd rommetjes staan met een typecursus erop .. wil ik best sturen hoor, scheelt weer zes maanden voor Natas.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:40 schreef avonne het volgende:
het schoevers ding is veranderd in een type cursus
Tanden bleken was ook voor Huub en Nathanael
Brian snapt wel meer dingen niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:47 schreef evil-me het volgende:
hey maar volgens mij bedoeld brian met de graai cultuur dat wanneer er dingen binnen worden gebracht kleding, brillen, sieraden dat soort dingen. Dat er dan mensen als eerste bij zijn en bijvoorbeeld nooit een zonnebril dragen maar er nu ineens wel eentje willen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:55 schreef crohntje het volgende:
Bart en Nath hebben het over privileges. Bart mag een boek lezen...Nath heeft iemand mogen bellen zonder cp te betalen. Wie? vraagt Bart. Ze doet iets met "haar" zegt NathEen kapster?
![]()
dit was niet voor hem zelf maar voor een goed doelquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:40 schreef tinoburg het volgende:
Had Bart ook niet 10k gehad omdat ie dat bij carlo en irene had zitten beloven aan een of ander goed doel?
iets met stoppen met roken ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |