abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 15 januari 2007 @ 11:22:56 #51
18653 crew  D.
pi_45367271
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:20 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Je spreekt nog steeds in vaagheden. "Goede kwaliteit" en "Behoorlijk aan de prijs" zijn helaas enorm subjectieve begrippen gebleken. Daarmee heb ik nog steeds niet duidelijk of jij vB een goede schoen vindt of niet.
Ik dacht dat het door mijn eerste post in dit topic al duidelijk was dat ik VB goede schoenen vond
  maandag 15 januari 2007 @ 13:18:51 #52
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_45370415
Invito pwnt de styl0w
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 15 januari 2007 @ 13:24:22 #53
13250 Lod
Sapere aude!
pi_45370551
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:18 schreef Maikuuul het volgende:
Invito pwnt de styl0w
Is dat de limburgse Wibra?
GNU Terry Pratchett
pi_45373579
Offtopic verwijderd. Zeuren over homo gedoe doe je maar ergens anders.
pi_45374500
Wat hebben jullie toch tegen het selectiebeleid van van Basten?

Okee flauw.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 15 januari 2007 @ 15:46:00 #56
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_45374528
Stelletje paupers. Waarom schrijft iedereen 'van Bommel' met een kleine V? Het is gewoon Van Bommel hoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 15 januari 2007 @ 15:46:26 #57
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_45374543
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen het selectiebeleid van van Basten?

Okee flauw.
En dus ook Van Basten.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 15 januari 2007 @ 15:47:11 #58
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_45374560
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:46 schreef TC03 het volgende:
Stelletje paupers. Waarom schrijft iedereen 'van Bommel' met een kleine V? Het is gewoon Van Bommel hoor.
Zulke schijtmerken hoef je niet correct te spellen aangezien men toch wel begrijpt over wat voor bagger je het hebt.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_45388493
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:23 schreef apophis4u het volgende:


Koop je dus een duur merk schoenen bij een dure keten waar nog eens een handgetekende kwaliteitsgarantieinspectie bij zit, krijg je dit.
Je moet je (dure) merkschoenen ook niet bij een toko als de Bijenkorf kopen. Maar bij een fatsoenlijke schoenenwinkel. Daar krijg je vaak wel de service die je verdient.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_45389111
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:22 schreef Everett het volgende:

[..]

Nogmaals, ik snap dat je niet blij bent. De Bijenkorf neemt die schoenen natuurlijk niet terug, omdat ze dan een paar gerepareerde schoenen hebben en die kan je niet verkopen. Als de Bijenkorf die schoenen terug kon sturen en er dan een nieuw paar voor terugkrijgt (of gewoon het geld), dan weet ik zeker dat ze niet lastig zouden doen. Uiteindelijk is het dus niet de service van de Bijenkorf waar het aan scheelt, maar die van Van Bommel. En daarom moet je dus contact opnemen met Van Bommel.
Waarom? De Bijenkorf is verantwoordelijk voor het gekochte product, niet Van Bommel. En als zij na een aantal reparaties niet in staat blijken te zijn om een degelijk product te leveren, moeten ze TS gewoon zijn geld of een vervangend product aanbieden. Dat Van Bommel daar moeilijk over doet is het probleem van de Bijenkorf.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45398057
Ik zal het vrijdag wel weer zien aangezien ik niet eerder de tijd heb weer de stad in te gaan...
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_45398178
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:44 schreef apophis4u het volgende:
Ik zal het vrijdag wel weer zien aangezien ik niet eerder de tijd heb weer de stad in te gaan...
Dit soort dingen moet je in één keer goed regelen. Je kan er niet zonder meer een week overheen laten gaan. Daarmee maak je de eigen positie een stuk zwakker.

Ik heb trouwens bij de Bijenkorf geen klagen over de service. Tot 2 keer toe heb ik daar een set bretels kunnen ruilen (rood met blauwe bolletjes) waarvan de blauwe bolletjes begonnen te pillen. De eerste keer ben ik teruggegaan en kreeg gelijk een nieuwe set mee.
Evengoed heb ik met de fabrikant gebeld of dit niet wéér gaat gebeuren. Deze gaf toe dat de zijde die gebruikt was eigenlijk bedoeld was voor dassen, en niet erg geschikt was voor bretels. Evengoed stond de Bijenkorf erop dat zij (Profuomo) deze artikelen toch produceerden in opdracht.
Daarna ben ik weer teruggegaan naar de Bijenkorf met de bretels. Verhaal gedaan en gewoon keurig het geld teruggekregen.
pi_45398230
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:22 schreef Everett het volgende:

[..]

Nogmaals, ik snap dat je niet blij bent. De Bijenkorf neemt die schoenen natuurlijk niet terug, omdat ze dan een paar gerepareerde schoenen hebben en die kan je niet verkopen. Als de Bijenkorf die schoenen terug kon sturen en er dan een nieuw paar voor terugkrijgt (of gewoon het geld), dan weet ik zeker dat ze niet lastig zouden doen. Uiteindelijk is het dus niet de service van de Bijenkorf waar het aan scheelt, maar die van Van Bommel. En daarom moet je dus contact opnemen met Van Bommel.
Inderdaad. De Bijenkorf heeft echt niet als doel ontevreden klanten te krijgen.
pi_45398265
Floris van Bommel is het budget merk van van Bommel, die moet je gewoon niet kopen. Normale van Bommels gaan jaren mee.
  Moderator dinsdag 16 januari 2007 @ 10:03:17 #65
18653 crew  D.
pi_45398425
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:56 schreef Pony-Lover het volgende:
Floris van Bommel is het budget merk van van Bommel, die moet je gewoon niet kopen. Normale van Bommels gaan jaren mee.
Ah, weer wat geleerd.

In dat geval, ik heb dus geen Floris'
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:03:18 #66
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_45398426
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:17 schreef Seneca het volgende:

[..]
Waarom? De Bijenkorf is verantwoordelijk voor het gekochte product, niet Van Bommel. En als zij na een aantal reparaties niet in staat blijken te zijn om een degelijk product te leveren, moeten ze TS gewoon zijn geld of een vervangend product aanbieden. Dat Van Bommel daar moeilijk over doet is het probleem van de Bijenkorf.
Dus de Bijenkorf is verantwoordelijk voor het produkt Van Bommel in plaats van Van Bommel zelf?!? Vind ik een beetje vreemd hoor. En volgens mij is het uiteindelijk geen probleem voor de Bijenkorf dat Van Bommel moeilijk doet, maar voor TS.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_45398478
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:56 schreef Pony-Lover het volgende:
Floris van Bommel is het budget merk van van Bommel, die moet je gewoon niet kopen. Normale van Bommels gaan jaren mee.
Gelul... het is het hippe label van Van Bommel, sinds jaar en dag. Ze staan dan ook geheel niet als goedkope 'concurrent' van de eigen Van Bommels in de markt, maar als aanvulling op de doelgroepen die ze aanspreken.
pi_45398479
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:03 schreef Everett het volgende:

[..]

Dus de Bijenkorf is verantwoordelijk voor het produkt Van Bommel in plaats van Van Bommel zelf?!? Vind ik een beetje vreemd hoor. En volgens mij is het uiteindelijk geen probleem voor de Bijenkorf dat Van Bommel moeilijk doet, maar voor TS.
Dat klopt inderdaad. Dat heet ketenaansprakelijkheid. Je gaat een verkoopovereenkomst aan met De Bijenkorf. Dan zijn zij dus verantwoordelijk voor het leveren van een degelijk product. Iedere overeenkomst die ze daarvoor hebben met derden doet daarbij voor de klant niet ter zake. Immers, als de Bijenkorf haar klanten door kan verwijzen naar de fabrikant van de schoenen, wat let die laatste dan om de klant weer door te verwijzen naar de fabrikant van de lijm, en die weer naar de leverancier van de grondstoffen?

Op het moment dat een klant aanspraak maakt op de garantie, dan moet de Bijenkorf dat regelen met van Bommel. Zij hebben immers met hun een overeenkomst, en niet jij.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45398543
@Seneca

Ik heb sterk de neiging om dit te prullebakeren. Als er bijvoorbeeld met medische apparatuur iets mis gaat in een ziekenhuis door een aantoonbare fout van de fabrikant, dan geldt gewoon productaanspraakelijkheid. Hierna kan de fabrikant van het apparaat echter niet weer alsmaar doorverwijzen. Vanuit dit kader ken ik het voorbeeld, maar zal ook toepasbaar zijn op dit soort gevallen.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:09:19 #70
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_45398573
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:56 schreef Pony-Lover het volgende:
Floris van Bommel is het budget merk van van Bommel, die moet je gewoon niet kopen. Normale van Bommels gaan jaren mee.
Onzin.

F v Bommels zijn doorgaans net zo duur als, zo niet duurder dan gewone Bommels. Ze zijn alleen wat hippiger, op een jonger publiek gericht.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:11:20 #71
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_45398609
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:05 schreef Seneca het volgende:

[..]
Dat klopt inderdaad. Dat heet ketenaansprakelijkheid. Je gaat een verkoopovereenkomst aan met De Bijenkorf. Dan zijn zij dus verantwoordelijk voor het leveren van een degelijk product. Iedere overeenkomst die ze daarvoor hebben met derden doet daarbij voor de klant niet ter zake. Immers, als de Bijenkorf haar klanten door kan verwijzen naar de fabrikant van de schoenen, wat let die laatste dan om de klant weer door te verwijzen naar de fabrikant van de lijm, en die weer naar de leverancier van de grondstoffen?

Op het moment dat een klant aanspraak maakt op de garantie, dan moet de Bijenkorf dat regelen met van Bommel. Zij hebben immers met hun een overeenkomst, en niet jij.
Laten we het erop houden dat we van mening verschillen op dit gebied.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:11:23 #72
13250 Lod
Sapere aude!
pi_45398610
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:07 schreef 205_Lacoste het volgende:
@Seneca

Ik heb sterk de neiging om dit te prullebakeren. Als er bijvoorbeeld met medische apparatuur iets mis gaat in een ziekenhuis door een aantoonbare fout van de fabrikant, dan geldt gewoon productaanspraakelijkheid. Hierna kan de fabrikant van het apparaat echter niet weer alsmaar doorverwijzen. Vanuit dit kader ken ik het voorbeeld, maar zal ook toepasbaar zijn op dit soort gevallen.
Maar de Bijenkorf is niet de fabrikant
GNU Terry Pratchett
pi_45398632
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:07 schreef 205_Lacoste het volgende:
@Seneca

Ik heb sterk de neiging om dit te prullebakeren. Als er bijvoorbeeld met medische apparatuur iets mis gaat in een ziekenhuis door een aantoonbare fout van de fabrikant, dan geldt gewoon productaanspraakelijkheid. Hierna kan de fabrikant van het apparaat echter niet weer alsmaar doorverwijzen. Vanuit dit kader ken ik het voorbeeld, maar zal ook toepasbaar zijn op dit soort gevallen.
Dat klopt, maar op het moment dat er sprake is van productaansprakelijkjheid, en de fabrikant weigert het product te vervangen, dan is het aan de winkel om dit uit te vechten met de fabrikant, niet aan de klant.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45398747
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:12 schreef Seneca het volgende:
Dat klopt, maar op het moment dat er sprake is van productaansprakelijkjheid, en de fabrikant weigert het product te vervangen, dan is het aan de winkel om dit uit te vechten met de fabrikant, niet aan de klant.
Daar heb jij weer een punt inderdaad. Ik vrees alleen dat de Bijenkorf daar niet veel aan gaat doen. Ik zou het hoofdkantoor van de Bijenkorf bellen en de situatie uitleggen.

Ik denk dat je als consument geen genoegen hoeft te nemen met een nieuw product dat er door reparatie (waarschijnlijk) gelijk al minder goed uitziet. Er zou in ieder geval compensatie moeten komen (d.w.z. korting op de verkoopprijs of in het ultieme geval de koop ongedaan maken).
pi_45398773
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:11 schreef Lod het volgende:
Maar de Bijenkorf is niet de fabrikant
Als je het niet snapt mag je ook gewoon niets zeggen.
pi_45398785
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:17 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Daar heb jij weer een punt inderdaad. Ik vrees alleen dat de Bijenkorf daar niet veel aan gaat doen. Ik zou het hoofdkantoor van de Bijenkorf bellen en de situatie uitleggen.

Ik denk dat je als consument geen genoegen hoeft te nemen met een nieuw product dat er door reparatie (waarschijnlijk) gelijk al minder goed uitziet. Er zou in ieder geval compensatie moeten komen (d.w.z. korting op de verkoopprijs of in het ultieme geval de koop ongedaan maken).
Nou, in principe moet TS de Bijenkorf in de gelegenheid stellen om het product te repareren. Als uiteindelijk blijkt dat de Bijenkorf niet in staat is om een deugdelijk product af te leveren, dan zijn ze voor zover ik weet verplicht een vervangend product van gelijke waarde aan te bieden, of zoals jij zegt, de koop te ontbinden.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45398831
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:05 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Gelul... het is het hippe label van Van Bommel, sinds jaar en dag. Ze staan dan ook geheel niet als goedkope 'concurrent' van de eigen Van Bommels in de markt, maar als aanvulling op de doelgroepen die ze aanspreken.
Het zijn wel degelijk goedkoper geproduceerde schoenen, o.a. geplakte ipv gestikte zolen. Ze mogen het dan wel geen budget merk noemen maar dat is het wel.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:27:49 #78
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_45398958
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:21 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Het zijn wel degelijk goedkoper geproduceerde schoenen, o.a. geplakte ipv gestikte zolen. Ze mogen het dan wel geen budget merk noemen maar dat is het wel.
Mijn fvb's hebben gewoon gestikte zolen hoor.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_45399335
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:21 schreef Pony-Lover het volgende:
Het zijn wel degelijk goedkoper geproduceerde schoenen, o.a. geplakte ipv gestikte zolen. Ze mogen het dan wel geen budget merk noemen maar dat is het wel.
Je weet echt niet waarover je praat blijkt maar weer. Ga de collecties maar eens bekijken, dan zul je zien dat zowel de FvB's als de gewone VB's op verschillende wijzes gemaakt worden. Goodyear, Ago en bij VB zelf ook nog Mocassin (laatste weet ik niet zeker bij FvB).

Het ligt er dus geheel aan welk model je kiest voor welke maakwijze je krijgt. Daarnaast pretendeerde jij dat het een 'budget' merk is, terwijl het nogmaals niet als zodanig gemarked wordt.
pi_45399582
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:51 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Dit soort dingen moet je in één keer goed regelen. Je kan er niet zonder meer een week overheen laten gaan. Daarmee maak je de eigen positie een stuk zwakker.
Ik werk fulltime, dus heb niet de tijd tijdens hun dagelijkse openingstijden daar langs te gaan. Vrijdag is het weer koopavond, dus zal het dan moeten regelen.

Een belletje plegen heeft daarnaast geen zin, daar kan nu toch niets mee gedaan worden.
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_45399672
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:53 schreef apophis4u het volgende:
Een belletje plegen heeft daarnaast geen zin, daar kan nu toch niets mee gedaan worden.
Ik ben een luie student op 400 meter van de Bijenkorf, dus vergat het even in perspectief te plaatsen

Maar goed, ik zou eerlijk gezegd geen genoegen nemen met gerepareerde schoenen die na een week weer losgaan. Dat belooft weinig goeds voor de toekomst.

Nu ik wat langer bij stilgestaan heb, bedenk ik me exact dezelfde situatie zelf meegemaakt te hebben. Ik heb destijds echter wel gewoon mijn geld teruggekregen na mislukte reparatiepoging.
pi_45401732
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:42 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Je weet echt niet waarover je praat blijkt maar weer. Ga de collecties maar eens bekijken, dan zul je zien dat zowel de FvB's als de gewone VB's op verschillende wijzes gemaakt worden. Goodyear, Ago en bij VB zelf ook nog Mocassin (laatste weet ik niet zeker bij FvB).

Het ligt er dus geheel aan welk model je kiest voor welke maakwijze je krijgt. Daarnaast pretendeerde jij dat het een 'budget' merk is, terwijl het nogmaals niet als zodanig gemarked wordt.
Je moet niet alles geloven wat de marketingafdeling je wil laten geloven. Die FvB worden niet voor niets ergens in Oost-Europa in elkaar gezet (lekker goedkoop) terwijl de vB's nog steeds in Brabant worden gemaakt.
pi_45401839
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:13 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Je moet niet alles geloven wat de marketingafdeling je wil laten geloven. Die FvB worden niet voor niets ergens in Oost-Europa in elkaar gezet (lekker goedkoop) terwijl de vB's nog steeds in Brabant worden gemaakt.
Het gaat er bij marketing ook niet om of de productiekosten laag zijn of niet, het gaat erom hoe het in de markt wordt gezet. En dat is zeer zeker NIET het budget-merk, maar juist het trendy-merk. Daarbij worden ook niet alle VB's in Nederland gemaakt.

Je punt over de maakwijze is er nog steeds niet minder slecht om.
pi_45543629
Goed, gister dus terug gegaan met die schoenen.

Die vogel zag mij aankomen keek me aan van 'jou heb ik eerder gezien' dus hij wist direct waar het over ging.

Hierop zei die dat hij de schoenen terug zou nemen en ik bij de service balie de tegoedbon kon wisselen voor contant geld.
Dat vond ik dan toch wel weer nette service.
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_45544011
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 20:56 schreef apophis4u het volgende:
Goed, gister dus terug gegaan met die schoenen.

Die vogel zag mij aankomen keek me aan van 'jou heb ik eerder gezien' dus hij wist direct waar het over ging.

Hierop zei die dat hij de schoenen terug zou nemen en ik bij de service balie de tegoedbon kon wisselen voor contant geld.
Dat vond ik dan toch wel weer nette service.
Tja. Een beetje bedrijf heeft ook wel door dat door jou nu deze service te verlenen, je in de toekomst nog wel eens terug zal komen om iets anders te kopen. Dat levert ze uiteindelijk meer op dan als ze nu moeilijk gaan doen over een paar brakke schoenen. Wat dat betreft is goodwill cruciaal voor ieder succesvol bedrijf.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45544124
Beetje stennis schoppen, krijg je alsnog je geld terug. (geen genoegen nemen met iets anders)
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_45545214
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:13 schreef kissy het volgende:
Beetje stennis schoppen, krijg je alsnog je geld terug. (geen genoegen nemen met iets anders)
Als een klant stennis gaat schoppen ben ik juist helemaal niet meer geneigd om iets voor die klant te doen. Er kan veel, en er mag ook best gediscussieerd worden, maar als klanten gaan schreeuwen of op andere wijze onbeleefd gaan doen dan is de kous voor mij (en voor mijn baas, for that matter) snel af.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45547403
Ik zie dat het gelukkig al is opgelost, maar V&D wil absoluut geen rottigheid in de zaak, slechte reclame, zeker in dit geval als je in je recht staat.
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_45555995
V&D?

Daar ben ik niet geweest volgens mij
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_45558741
Goh, Kissy heeft echt een nuttige bijdrage geleverd aan dit topic! Eerst al te laat een slechte suggestie, later niet eens weten welke winkel het om ging. Chapeau!
pi_45581076
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:20 schreef 205_Lacoste het volgende:
Goh, Kissy heeft echt een nuttige bijdrage geleverd aan dit topic! Eerst al te laat een slechte suggestie, later niet eens weten welke winkel het om ging. Chapeau!
Ik wist dat de schoenen van de Bijenkorf vandaan kwamen hoor.
Net zoals ik weet dat ze bij V&D liever geld terug geven dan dat er een rel ontstaat.
Sorry dat het bij jou verkeerd overkwam, gelukkig begreep de rest het wel.
Maak nu zelfs nog een uitzondering om het voor jou nog een keertje uit te leggen.
Het leven is te hard om zacht te zijn.
  maandag 22 januari 2007 @ 16:07:35 #92
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_45582040
Vanavond zit Floris van Bommel bij de Wereld Draait Door, voor als de TS rotte tomaten naar zijn tv wil gooien.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_45588977
Welke studio is dat?

Het is toch in om mensen daarbuiten neer te schieten als je ze niet mag?
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:11:14 #94
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_45589145
De Plantage in Amsterdam. Maar dat was gisteren.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')