quote:Op maandag 15 januari 2007 13:30 schreef avonne het volgende:
*MUTE*
Kan het geluid al weer aan? ik durf niet te luisterenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:30 schreef avonne het volgende:
*MUTE*
Oeps foutje, even te snel gelezen! Vond het ookal erg vreemd...Sorry!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:23 schreef 2live het volgende:
[..]
wilgo sportinstr. van linda de mol? Hoe kom je daar nu bij?![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:33 schreef bosb het volgende:
[..]
Kan het geluid al weer aan? ik durf niet te luisteren
kloptquote:Op maandag 15 januari 2007 13:29 schreef Wireless het volgende:
[..]
Die Huub laat gewoon in zijn eentje alle vrouwen stralen in dat huis.
Lig constant in een deuk om die jongen hier![]()
Niet zozeer supermarkt alswel in elke omgeving waar met een voorraad gewerkt wordt.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:40 schreef snkr-xxx het volgende:
fifo is een algemeen bekende afkorting. en idd voor first in, first out. al is dit meer supermarktjargon en zij gebruiken het inderdaad totaal verkeerd.
Idd. Gewoon eruit stemmen. Ze heeft zelf haar inleg verspeelt.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Mooi, eruit stemmen dus, onder het mom van hup naar je "kiddy`s" toe.
Geen inleg terug.
Nieuw persoon als straf erin.![]()
precies. betekent zoveel als eerst de ouwe melk verkopen dan pas de nieuwe. In de personeelswereld is het Last in, First out of First in, Last out.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:40 schreef snkr-xxx het volgende:
fifo is een algemeen bekende afkorting. en idd voor first in, first out. al is dit meer supermarktjargon en zij gebruiken het inderdaad totaal verkeerd.
Fifo is idd de bestaande afkorting van "first in, first out"quote:Op maandag 15 januari 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
Gut, de foutieve uitdrukking "first in, first out" heeft zelfs al een coole afkorting gekregen: "fifo"
Als het werkelijk een uitdrukking zou zijn, zou het dus Lifo moeten zijn
Ik typ het op die manier veel sneller. meer gemakzucht van mij dus. Waarom anderen het gebruiken weet ik niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:46 schreef Taurus het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Nathanael hier zo geschreven wordt: .NL (??) Sowieso vind ik dat altijd storend, al die bijnamen voor soapsterren, big brother bewoners, gouden kooi bewoners etc.. Sathanael bijv.Maar goed, ik heb die humor niet zo waarschijnlijk, maar wat is .NL voor iets?
NL is gewoon lekker kort. Voor mij heeft het niks met humor te maken, wel luiheid.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:46 schreef Taurus het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Nathanael hier zo geschreven wordt: .NL (??) Sowieso vind ik dat altijd storend, al die bijnamen voor soapsterren, big brother bewoners, gouden kooi bewoners etc.. Sathanael bijv.Maar goed, ik heb die humor niet zo waarschijnlijk, maar wat is .NL voor iets?
Punt NL = daar kwam hij zelf mee "zo noemen mijn vrienden mij"quote:Op maandag 15 januari 2007 13:46 schreef Taurus het volgende:
Hij gebruikt het zelf ook op zijn weblog, dat is kennelijk schriftelijk zijn afkorting.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:46 schreef Taurus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |