quote:Op maandag 15 januari 2007 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij gebruikt het zelf ook op zijn weblog, dat is kennelijk schriftelijk zijn afkorting.
* Leandra vermoedt dat het ontstaan is omdat het ooit een patsertje was dat alleen maar over .nl dingen kon lullen en dan gaan andere mensen je al snel noemen waar jij het altijd over hebt. Het valt dus nog mee dat hij gewoon .nl genoemd wordt en niet fok.nl
morgenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb Natasiaaaaa nog niet één keer gehoord over haar zoontje. Die moest toch naar ziekenhuis vandaag?
Valt mij ook zo op dat ze steeds meer neuro trekjes krijgt. Kan ze niet eens een dagje naar de balearen met haar allerliefste zonder camera's? FF lekker zonnetje erop en bijtanken. Dan weer terug komen als de niveaubewaaksterquote:Op maandag 15 januari 2007 16:23 schreef farceman het volgende:
Die ilona staat zo stijf van de spanning he
En met wat voor iets simpels ben jij bezig?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
tvp
afkicken van Satanquote:Op maandag 15 januari 2007 16:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En met wat voor iets simpels ben jij bezig?
neequote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb Natasiaaaaa nog niet één keer gehoord over haar zoontje. Die moest toch naar ziekenhuis vandaag?
= een vechtsportquote:Op maandag 15 januari 2007 16:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasiaaaa wil weer sudou'en met Boer Bart. Is dat geheimtaal voor berichtjes uitwisselen?
Kippenboutjes ookquote:Op maandag 15 januari 2007 16:34 schreef HiDiHo het volgende:
koekenpan = één woord
Die is nog niet terug joh, Almere --> Groningen (dus die hebben geen afspraak om 08.00), onderzoek en dan weer Groningen --> Almere...quote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dat nou iets officieels geworden? Natasia gaat eruit als ze haar rijbewijs heeft...??? Weet Wilgo dat ook? En de redactie...??? En hoe dan???quote:Op zondag 14 januari 2007 17:19 schreef demins het volgende:
Het wordt een of ander compromis (erin blijven tot ze haar rijbewijs heeft of iets dergelijks) waar Natasia zich als het zover is niet aan gaat houden. En dan weer van voren af aan. Het is haar modus operandi.![]()
Die hoopt denk ik stiekem dat ze zakt. Hoeft ze ook niet in zijn wagen te rijden.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:38 schreef demins het volgende:
[..]
Is dat nou iets officieels geworden? Natasia gaat eruit als ze haar rijbewijs heeft...??? Weet Wilgo dat ook? En de redactie...??? En hoe???
Dat amerikaanse meisje, ik weet haar naam niet meer, is daar al meer over bekend?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat Brian een flink strafblad heeft in Bonaire...
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dat amerikaanse meisje, ik weet haar naam niet meer, is daar al meer over bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |