Thnx all
Het zat er natuurlijk wel een beetje aan te komen, hij was al 19. Hij scheelde gewoon maar 3 jaar met mij
![]()
Heel bijzonder, een knaagdiertje dat zo oud wordt. En als je zn klitten wegdacht, was het gewoon een jonge god
![]()
Hij deed zeker niet onder voor Shinchan (5).
Ik heb er wel vrede mee denk ik, natuurlijk is het kut en klote maar we kunnen niet allemaal 130 worden
![]()
En hij heeft een goed leven gehad, hij kwam in een soort grote vogelkooi (daar liep hij bijna altijd los), en wij hebben hem een hok gegeven dat 3x zo groot was.
Hij heeft ook (van een afstandje) kunnen zien wat hij nou eigenlijk voor dier was, hij had nog nooit een andere chinchilla gezien. Is dikke vriendjes geworden met de honden en katten. En als iets hem niet aanstond kon je een stuk stront naar je hoofd krijgen
Heb vanmiddag ook maar zn oude eigenaar een mailtje gestuurd, ergens vind ik dat zo zielig voor die man
Dickey was van zn dochter, maar die werd stewardess dus kon niet meer voor hem zorgen, toen heeft zn vrouw hem jaren verzorgd, en toen zij overleed wistie niet wattie met hem moest doen, dus kwamdie op MP
Maar ik ben blij dat ik hem nog een kleine 3 jaar heb kunnen vertroetelen
ik vrees alleen dat de Rozenbotteltjes-afdeling van de Vitakraft nu failliet gaat
die dingen waren niet aan te slepen hier
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh