abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45825372
Xena is er weer eens tussenuitgeknepen
Mw. zit 2 tuinen verder, maar doet net of ze oostindisch doof is
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:39:14 #102
4593 Marty
Digi-babe
pi_45825524
Kun je haar niet lokken met wat lekkers?
Of stiekem die tuin insluipen?
Forza Juve!
pi_45825816
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:39 schreef Marty het volgende:
Kun je haar niet lokken met wat lekkers?
Of stiekem die tuin insluipen?
Ze zat net echt heel dichtbij naar me te kijken
Maar nu zag ze de buurkat weer en daar is ze nu achteraan.

Komt wel goed, maar ik hou er gewoon niet van
pi_45826572
Is ze al terug Bluezz...

Irritant is dat he.
Zij komt nog terug. Ik mag fijn aanbellen bij de buren omdat me kat niet terug durft..
pi_45830061
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef jolene het volgende:
Is ze al terug Bluezz...
Ja
golfer deed buiten rond 5 uur een blikje voer open, en daar kwam ze blij aangehuppeld
quote:
Zij komt nog terug. Ik mag fijn aanbellen bij de buren omdat me kat niet terug durft..
  dinsdag 30 januari 2007 @ 17:58:43 #106
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_45830088
Xena durf je wel Bluezzzzz zo te laten schrikken
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_45830234
Xena
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 13:17:42 #108
43556 miss_dynastie
pi_45880244
Yian en Vince zijn gisteren naar de dierenarts geweest voor de castratie. Ik ben zo blij met deze (voor mij nieuwe, voor de mister nog van vroeger bekende) dierenarts! Ze waren echt ontzettend lief, belangstellend, aardig, etc., echt heel anders dan de praktijk waar we eerst kwamen. Alles is goed gegaan, de heren hebben zich bijna helemaal schoongelebberd, dus we zien er bijna niks meer van. Bij het medisch onderzoek hebben ze allebei een dikke tien gekregen. Ik ben heel erg opgelucht
pi_45882337
Hardstikke mooi zeg! Is toch altijd fijn om te weten dat alles goed gaat

Ik zal binnenkort ook een afspraak voor Zara maken. Ik heb nog nooit castratie meegemaakt met een poes dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan..
Forza Juve!
pi_45925864
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Yian en Vince zijn gisteren naar de dierenarts geweest voor de castratie. Ik ben zo blij met deze (voor mij nieuwe, voor de mister nog van vroeger bekende) dierenarts! Ze waren echt ontzettend lief, belangstellend, aardig, etc., echt heel anders dan de praktijk waar we eerst kwamen. Alles is goed gegaan, de heren hebben zich bijna helemaal schoongelebberd, dus we zien er bijna niks meer van. Bij het medisch onderzoek hebben ze allebei een dikke tien gekregen. Ik ben heel erg opgelucht
Fijn dat het zo goed gegaan is.
Een betrokken dierenarts is zoooooo belangrijk
pi_45985936
as vrijdag ga ik naar mijn ouders en dan zal ik even foto's maken van Bas en zijn jas

Mijn moeder heeft speeltjes voor hem gekocht en hij heeft het er reuze leuk mee Joop was altijd erg dominant en volgens mij mist Bas dat helemaal niet!

Ik ben echt heel blij dat het zo goed gaat met hem

Nog 1 keer Jopie

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 06:56:25 #112
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45998148
ik vind jopie zo'n lieverd om te zien
die ogen
pi_46006916
Liev
Die neusgaatjes roze van binnen

Xena's liefde gaat soms erg ver
pi_46012683
Xena, liefde gaat door de maag letterlijk en figuurlijk

Jopie heeft echt zo'n koppie om te aaien en te knuffelen Dat vinden wij, maar vreemde dus ook en die schrokken dan ook erg als Joop even liet merken absoluut geen zin in te hebben Geen geaai door vreemden
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 19:42:51 #115
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46017309
o dan hadden jopie en ik het vast heel goed kunnen vinden
ik ben niet zo hondenknuffelachtig. ik wacht altijd af of de hond zelf wel zin in een aai over de bol heeft.
pi_46027241
wrb, je sig
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 17:17:35 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46045634
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:48 schreef Bluezz het volgende:
wrb, je sig
ik hem m van zoonlief hij schijnt uit een of ander kinderprogramma te komen.
ik vond m ook wel grappig
pi_46064796
poes moet voor dat ik ga werken altijd in de gang zitten zodat ze mijn (stroom) kabeltjes oa niet door kan bijten.
En als ze dan weet dat ik bijna ga. Wanneer ik mijn schoenen aan heb of als ze hoort dat de computer uitgaat gaat ze zich altijd verstoppen.
Onder de bank of hele andere kleine gaatjes waar ze natuurlijk precies in past.

De laatste dagen zit ze muisstil achter het gordijn maar komt d'r staart er heel mooi onderuit.
En als je dan roept waar ze zit dan zegt ze helemaal niets. Zelfs lokken met snoepjes of heerlijk blikvoer heeft bij de pestkop geen zin

Maar gelukkig zie ik d'r staart en kan ze zo naar d'r favoriete verblijft

Eigenwijsje dat ze is!!
  Moderator woensdag 7 februari 2007 @ 09:22:15 #119
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46065925
Goedemorgen allemaal,

Brr wat is het koud he?
Ik moet weer even naar de dierenarts met elco (of even bellen voor een recept), zijn neus is weer ontstoken.
Ik baal er zo van, helemaal omdat ik er gewoon niet achter kom waar het door komt.
Soms is het zo goed als weg en nu is zijn neus weer helemaal opgezet, en er begint zelfs alweer een kloof in te komen, zo zielig, het ziet er zo pijnlijk uit.
Wij, en de dierenarts denken dat het een allergie is, alleen weten we niet waarvoor.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_46066444
Aww elco, wat naar zeg

Tirannetje, dit is zo herkenbaar
Onze kat mag niet in de slaapkamer als ik naar bed ga, omdat ze dan gaat spelen etc., zodat je niet kan slapen. Piept ze soms toch naar binnen, en houdt zich dan schuil onder het bed
pi_46070022
nou die van mij mag ook eigenlijk niet mee. Maar tegenwoordig zoekt ze op een andere manier aandacht
Door heerlijk de hele nacht aan de deur te krabben
En niet stoppen ook he. Zelfs niet als e op d'r donder krijgt

Vannacht maar meegenomen en voor het eerst weer eens beetje nachtrust gehad. Waarschijnlijk kwam ze toch een warm bedje tekort ofzo.

Poes is lief
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:14:42 #122
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46070285
Goeiemorgen!

Lieve foto Bluezz. En succes bij de DA Senesta!

Toen ik vanmorgen uit bed stapte, stond ik in een hoopje kattenkots, maar wel keurig over een tijdschrift heengekotst
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_46070362
Je bent lekker inconsequent
Ik ook hoor, ze mag pas 's ochtends naar binnen, maar soms mauwt ze al eerder voor de deur, hartverscheurend dan doen we dus ook de deur maar open
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:23:56 #124
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46070560
Ik ben echt erg geloof ik, ik vind praktisch alles goed Mijn poezen slapen dan ook gezellig tegen mij aan, ik draai me heel voorzichtig om in m'n slaap
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_46070745
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')