quote:nonneke zei:
Je wilt niet weten hoe blij je een hond kunt maken met een mooi ingepakte stinkende babydrolalleen vrees ik dan wel dat je een schoonmaakster moet nemen voor de rondvliegende stukjes poep
![]()
![]()
leuk baby's ! gefeliciteerd ! moet je nog lang wachten ?
quote:beaker zei:
Baby word verwacht rond 13 juni
Bas had zich op het strand alweer staan volvreten met paardepoep vies![]()
![]()
![]()
game on!quote:ik zei:ieuw, ik zit net aan mijn ontbijt ja
![]()
Goedemorgen allemaal,quote:Op maandag 15 januari 2007 07:50 schreef lady-wrb het volgende:
kan iemand van de mods even die banner boven de OP frutselen?
da kanniknie
quote:Op maandag 15 januari 2007 08:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal,
Ik heb de banner geplaatst hoor![]()
Marietje, hoe gaat het met jou?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:43 schreef Marietje_34 het volgende:
GoeiemorgenJe was er weer vroeg bij lady wrb!
Haha, bij ons rennen dan meestal de katten wegquote:Op maandag 15 januari 2007 07:24 schreef lady-wrb het volgende:
alleen toen ik mijn fototoestel ging pakken, ging luca weg
dus helaas geen plaatje van hetgeheel.
dat is gewoon een varian vant: verboden vruchten smaken beterquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
*schop*
Mijn kat is raar. Op onze banken liggen 2 verschillende kussens. Één waar de katten niet op mogen liggen en één waar de katten wel op mogen liggen.
Tommy moet altijd per se op kussen categorie één liggen. En als je dan op hem afloopt, loopt ie vanzelf al meteen naar het andere kussen, dus hij weet dat ie het niet mag. En toch, elke keer, zodra ik binnenkom, ligt ie op de andere.
En als ie dan ook op de andere moet gaan zitten kijkt ie me toch een partij chagrijnig![]()
.
En hij heeft de andere kat aangeleerd om ook al op het kussen te gaan liggen waar ie dus niet op mag liggen. *zucht*
Ik houd het op een eigenwijs en koppig dingquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is gewoon een varian vant: verboden vruchten smaken beter
Wil je een emmertje paardenpoep? Ik heb een paard dus een onbeperkte voorraad lekkere sappige smeuiige drollen! Rozen doen het ook goed op paarden drollen!quote:Op maandag 15 januari 2007 17:26 schreef Beaker het volgende:
een topic vernoemd naar bas
Bas is wel gek op een paardedrolletje, Joop overigens ook
Bedankt voor het aanbodquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wil je een emmertje paardenpoep? Ik heb een paard dus een onbeperkte voorraad lekkere sappige smeuiige drollen! Rozen doen het ook goed op paarden drollen!
Een poep-sleb lijkt me best goed voor de onzuivere huidquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:11 schreef Beaker het volgende:
Bedankt voor het aanbodmaar nee
af en toe krijg ik nog wel een sleb, en wie wil er nou een paardepoep-sleb
sleb = een slebber ....
Nieuws van het thuisfront, Bas is volop aan het spelenhij daagt iedereen uit voor een potje gek doen
![]()
Het gaat dus steeds beter!!
Wat goed dat het goed gaat met Bas, is toch wel een geruststelling lijkt mequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:11 schreef Beaker het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbodmaar nee
af en toe krijg ik nog wel een sleb, en wie wil er nou een paardepoep-sleb
sleb = een slebber ....
Nieuws van het thuisfront, Bas is volop aan het spelenhij daagt iedereen uit voor een potje gek doen
![]()
Het gaat dus steeds beter!!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat goed dat het goed gaat met Bas, is toch wel een geruststelling lijkt me![]()
Hihi, die doerakquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
dat is niet zo heel raar hoor miss_d
heel vroeger, toen doerak nog jong en mooi was en al jullie andere katten nog in hun vaders verrekijker zaten, had kitekat blikken voer met groente erin.
heel stom gezicht om een blik open te maken en dan stukjes peen en doperwtjes tussen de hapklare brokken te zien zitten.
kan iemand zich dat nog herinneren?
t zal geen succes geweest zijn, want ze hebben het al jaren niet meer.
doerak vond het trouwens helemaal niks
die had liever andijvie
gatverdammequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een poep-sleb lijkt me best goed voor de onzuivere huid![]()
Zat je weer aan je ontbijtquote:
Ah wat liefquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben gisteren gestrand bij mijn moedertje en zus in Vianen
We aten zuurkool omdat golfer dat niet lust
Blij dat ik niet eerst naar het station ben gegaan, met behulp van een stukkie sneltram en een lieve collega die me verder bracht met de auto
Kreeg vanochtend hier op het werk een mail van golfer, dat ie me miste snachts, en xena ook![]()
Ik ging eigenlijk bij mijn vriend eten, maar toen at ik toch maar thuis en aten we boerenkool, omdat mijn vriend dat niet lustquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben gisteren gestrand bij mijn moedertje en zus in Vianen
We aten zuurkool omdat golfer dat niet lust
Blij dat ik niet eerst naar het station ben gegaan, met behulp van een stukkie sneltram en een lieve collega die me verder bracht met de auto
Kreeg vanochtend hier op het werk een mail van golfer, dat ie me miste snachts, en xena ook![]()
ja t was een heel meewerkende boomquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Nou dat scheelt dan weer toch? Gelukkig is ie niet op jullie nieuwe huis gevallen!!
sympathieke boom jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja t was een heel meewerkende boom
hij is keurig langs het huis gevallen.
niemand heeft er last van.
en wij al helemaal niet meer straks
Ook al buiten met 'm geweest? Doet niet bangerig ofzo?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:13 schreef rena het volgende:
Doerak![]()
Katten zijn lui he
![]()
Met Bommel gaat het nu wel weer goed, hij is gewoon lief en braaf als altijd, hij heeft alleen een flinke wond op zijn keel (het beest greep hem bij de keel) en op zijn kont.
jeetje, ben je bij de dierenarts geweest? moet hij prikjes tegen enge dingen ofzo?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:13 schreef rena het volgende:
Doerak![]()
Katten zijn lui he
![]()
Met Bommel gaat het nu wel weer goed, hij is gewoon lief en braaf als altijd, hij heeft alleen een flinke wond op zijn keel (het beest greep hem bij de keel) en op zijn kont.
wat zij zegt dusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:53 schreef tonja het volgende:
Goed in de gaten houden die wonden hoor. Beetwonden zijn heel vervelend omdat het van die diepe afgesloten wonden zijn. Onderin kan het gaan ontsteken omdat het vuil er niet uit kan zweren.
Even naar de DA lijkt me ook een goed plan. Wellicht kan je de kosten op de eigenaren van de aanvallers verhalen.
wie of wat is linkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:59 schreef senesta het volgende:
Hoe gaat het nu met Bommel, Rena?
Ik was net even een rondje tuin gegaan maar mijn plantjes hebben toch ook best een tikje gehad van de storm.
Was ook blij dat we link van tevoren al binnen hebben gehaald.
quote:
Nee, het is bijna de moeite niet waard, maar Bommel heeft kennelijk ook teruggebeten, waarschijnlijk dus uit noodweer, want Bommel werd door die hond tegen de grond gedrukt en kon verder niks doen..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:36 schreef tonja het volgende:
@ Rena: Gaan jullie nog een poging wagen om de dierenarts kosten te verhalen op de eigenaren van de aanvallers?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:04 schreef senesta het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is Link(genoemd naar het mannetje uit Zelda, wat mijn zoontje speelde op het moment dat het konijn kwam)
Ja, ze gromt als ik het touw losmaak, ze 'weet' dan dat ze naar binnen moetquote:
rena is bommel een reu ? en die andere hond toevalligerwijze ook ????quote:Op zondag 21 januari 2007 15:28 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, het is bijna de moeite niet waard, maar Bommel heeft kennelijk ook teruggebeten, waarschijnlijk dus uit noodweer, want Bommel werd door die hond tegen de grond gedrukt en kon verder niks doen..
Verder gaat het wel weer goed met mijn vriendjeHij is al weer flink aan het stoeien met mijn broer en gewoon fit en vrolijk, dus ik denk dat hij er voor de rest niet veel schade aan over houd. Maar wij zijn wel flink geschrokken.
Bedankt voor jullie lieve woorden![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ze gromt als ik het touw losmaak, ze 'weet' dan dat ze naar binnen moet
Dus golfer met xena-stemmetje : Nee mammie, ik wil nog niet naar binnen, ik mocht buiten spelen tot het donker werd mammie
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ze gromt als ik het touw losmaak, ze 'weet' dan dat ze naar binnen moet
Dus golfer met xena-stemmetje : Nee mammie, ik wil nog niet naar binnen, ik mocht buiten spelen tot het donker werd mammie
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:14 schreef SheDevelish het volgende:
[..]
rena is bommel een reu ? en die andere hond toevalligerwijze ook ????
volledig mee eens als je van je hond weet dat hij andere reuen grijpt , dan dien je daar wel je maatregelen op te nemen.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:03 schreef rena het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook al bedacht, maar die andere hond hoort niet los te lopen, mensen hadden het hek open laten staan
![]()
Mijn hond liep overigens niet los tot hij gegrepen werd.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:08 schreef SheDevelish het volgende:
[..]
volledig mee eens als je van je hond weet dat hij andere reuen grijpt , dan dien je daar wel je maatregelen op te nemen.
maar dan kunnen we uitsluiten dat hij vals is , want valse honden zijn nog enger!!
Dat was wrs ook Bommel zn probleem, hij zat vast, dus hij was al de ondergeschiktequote:Op zondag 21 januari 2007 18:14 schreef rena het volgende:
[..]
Mijn hond liep overigens niet los tot hij gegrepen werd.
mijn hond was ook aangelijnd toen hij gebeten werd, ik had die bordeau reu al gezien,quote:Op zondag 21 januari 2007 18:14 schreef rena het volgende:
[..]
Mijn hond liep overigens niet los tot hij gegrepen werd.
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:08 schreef tonja het volgende:
Wat een mooie keuken!
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:54 schreef tonja het volgende:
Vanochtend werd ik wakker met bollen knoflook in een netje naast mijn hoofd. Ik denk dat ik vannacht aangevallen werd door vampiers, en dat Harry en Loes in allerijl de knoflook in de strijd geworpen hebben.
Ze zat net echt heel dichtbij naar me te kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:39 schreef Marty het volgende:
Kun je haar niet lokken met wat lekkers?
Of stiekem die tuin insluipen?
Jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef jolene het volgende:
Is ze al terug Bluezz...
quote:Zij komt nog terug. Ik mag fijn aanbellen bij de buren omdat me kat niet terug durft..
Fijn dat het zo goed gegaan is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Yian en Vince zijn gisteren naar de dierenarts geweest voor de castratie. Ik ben zo blij met deze (voor mij nieuwe, voor de mister nog van vroeger bekende) dierenarts! Ze waren echt ontzettend lief, belangstellend, aardig, etc., echt heel anders dan de praktijk waar we eerst kwamen. Alles is goed gegaan, de heren hebben zich bijna helemaal schoongelebberd, dus we zien er bijna niks meer van. Bij het medisch onderzoek hebben ze allebei een dikke tien gekregen. Ik ben heel erg opgelucht
ik hem m van zoonliefquote:
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel katten onthouden, het zou me niet verbazen in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:06 schreef lady-wrb het volgende:
doerak is weer een beetje aan het kwakkelen
het lijkt wel of ze niet kan eten. ze zit maar wat aan het voer te likken maar echt veel naar binnen krijgen doet ze niet.
ik vind haar opeens ook weer magerder geworden (echt vet was ze al niet, maar nu zie je gewoon dr ruggegraat door de pels heen)
vandaag maar weer begonnen met eten in dr bek stoppen en weer extra water toedienen, want met dr poep kan je ruiten ingooien, zo hard.
ik heb geprobeerd om olie van sardientjes in olie te geven, maar madame houdt niet van vis, maar een paar klontjes roomboter werden wel in dank aanvaard
nu ligt ze weer tevreden in mijn nieuwe jas te slapen.
toch vreemd dat ze niet meer van vis houdt. ze was er vroeger dol op, maar de laatste keer dat ze het at is ze er heel erg misselijk van geworden. zou ze zoiets kunnen onthouden en het daarom niet meer willen eten?
Hoi Marietje,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:17 schreef Marietje_34 het volgende:
Ha SenestaHoe is het met Elco z'n neus?
tartaar, maar dat mag ze eigenlijk ook niet hebben vanwege de nieren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:13 schreef Marietje_34 het volgende:
He get, naar dat Doerakje weer een beetje kwakkelt. Ik denk dat ze zich misschien best kan herinneren dat ze een keer ziek is geworden van vis...heeft ze geen lievelingseten wat je zou kunnen proberen?
je heb zo'n schattig klein papagaaitje toch? Zou wel jammer zijn als ie daar allergisch voor isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi Marietje,
Ja, gaat beter, zo'n kuur werkt gelukkig erg snel.
Toen we bij de dierenarts waren bleek dat het bijna precies een jaar terug was dat hij een kuur nodig had, in maart om precies te zijn.
Ik heb eens terug zitten denken, en volgens mij is het begonnen in de periode dat we onze vogel genomen hebben.
Ik ben al aan het kijken of ik de vogel straks niet een poosje uit logeren kan doen om de proef op de som te nemen.
jammer dat ze geen vis meer wil. Ik hoop dat ze snel weer wat meer trek krijgt!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tartaar, maar dat mag ze eigenlijk ook niet hebben vanwege de nieren.
en kitekat met kip. dat heeft ze nu in dr voerbak liggen.
maar ze ligt nu best op dr gemak hoor. ze was eerst nog nijdig op me vanwege het kitekat-proppen, maar daarna zat ze alweer op schoot te spinnen.
ach, we proppen gewoon door. strakkies gaan er weer wat brokjes al dan niet onder dwang naar binnen.
moet wel, want zoals ze er nu bijloopt, gaat ze bij de eerste de beste windvlaag om
Dat zou echt enorm balen zijn, ik heb een agapronis die ik zelf nog gevoerd heb en hij is hartstikke tam, en ook echt een vriendje.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je heb zo'n schattig klein papagaaitje toch? Zou wel jammer zijn als ie daar allergisch voor is![]()
Dank je.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef lady-wrb het volgende:
beterschap voor elco trouwens.
(istie vernoemd naar elco brinkman, die minister met de laserogen van vroeger? )
Hij snuffelt ze gewoon omver, ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat zou echt enorm balen zijn, ik heb een agapronis die ik zelf nog gevoerd heb en hij is hartstikke tam, en ook echt een vriendje.
Aan de andere kant is het ook geen doen om elco steeds met een ontstoken neus te laten lopen.
Het lijkt wel steeds als de vogel in de rui is erger te worden.
Maar voor hetzelfde geld zijn het seizoensplanten buiten waar hij met zijn neus in zit.
Elco snuffelt namelijk zelden normaal, die steekt letterlijk overal zijn neus in als hij de kans krijgt.
Vandaar ook zijn ruzie's steeds met de katten in de buurt, hij snuffelt ze gewoon omver![]()
Het is ook soms best zielig, die sul blijft enthousiast als hij een kat tegen komt, en de katten in de buurt kennen hem al en rennen dus ook niet voor hem weg.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hij snuffelt ze gewoon omver, ik moest lachenStomme katten die dat niet op waarde weten in te schatten
![]()
Maar ik hoop voor jou dat het niet het vogeltje is maar idd de planten buiten ofzo![]()
Wel zielig maar ook heel schattigquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is ook soms best zielig, die sul blijft enthousiast als hij een kat tegen komt, en de katten in de buurt kennen hem al en rennen dus ook niet voor hem weg.
Maar hoe vaak hij al niet met al zijn goede bedoelingen met een bloedneus naar huis is afgedropen...
Ik wil eerst even proberen de vogel even ergens onder te brengen, en dan maar even kijken wat zijn neus doet.
ik hoop het!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:46 schreef senesta het volgende:
Nou dat blijkt toch best lastig, eerlijk gezegd.
Maar goed, we hebben de 18e een verjaardag, Joey word dat negen (pfff wat gaat dat hard) en dan gooi ik het wel even neer bij familie en vrienden, wie weet.
Ik wilde ook altijd graag een hond, maar ik heb er ook pas één genomen toen ik een flat met lift had, nu met een eensgezinswoning is het natuurlijk nog beter.
Jouw tijd komt ook vast nog marietje![]()
die lopen gewoon over m'n raamquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:57 schreef lady-wrb het volgende:
hang iets wat ritselt buiten (touwtjes met zilverfolie of iets dergelijks
maar eh.... wat doen ambetante duiven?
en nog wat : vanavond is de partytent weggewaaiden aangezien de gamma morgen natuurlijk dicht is, moeten de kips morgen in de regen lopen.
stomme ophokplicht
En misschien trekt het nog wat aandacht zodat je niet meer alleen bentquote:Op zondag 11 februari 2007 18:36 schreef tonja het volgende:
Loes heeft ontdekt dat het fornuis lekker warm wordt als de oven aan staat. Je zit daar dan wel lekker warm, het is wel erg alleen.
Dus dan ga je zitten gillen, is het toch nog een beetje gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |