Nee, het is bijna de moeite niet waard, maar Bommel heeft kennelijk ook teruggebeten, waarschijnlijk dus uit noodweer, want Bommel werd door die hond tegen de grond gedrukt en kon verder niks doen..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:36 schreef tonja het volgende:
@ Rena: Gaan jullie nog een poging wagen om de dierenarts kosten te verhalen op de eigenaren van de aanvallers?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:04 schreef senesta het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is Link(genoemd naar het mannetje uit Zelda, wat mijn zoontje speelde op het moment dat het konijn kwam)
Ja, ze gromt als ik het touw losmaak, ze 'weet' dan dat ze naar binnen moetquote:
rena is bommel een reu ? en die andere hond toevalligerwijze ook ????quote:Op zondag 21 januari 2007 15:28 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, het is bijna de moeite niet waard, maar Bommel heeft kennelijk ook teruggebeten, waarschijnlijk dus uit noodweer, want Bommel werd door die hond tegen de grond gedrukt en kon verder niks doen..
Verder gaat het wel weer goed met mijn vriendjeHij is al weer flink aan het stoeien met mijn broer en gewoon fit en vrolijk, dus ik denk dat hij er voor de rest niet veel schade aan over houd. Maar wij zijn wel flink geschrokken.
Bedankt voor jullie lieve woorden![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ze gromt als ik het touw losmaak, ze 'weet' dan dat ze naar binnen moet
Dus golfer met xena-stemmetje : Nee mammie, ik wil nog niet naar binnen, ik mocht buiten spelen tot het donker werd mammie
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ze gromt als ik het touw losmaak, ze 'weet' dan dat ze naar binnen moet
Dus golfer met xena-stemmetje : Nee mammie, ik wil nog niet naar binnen, ik mocht buiten spelen tot het donker werd mammie
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:14 schreef SheDevelish het volgende:
[..]
rena is bommel een reu ? en die andere hond toevalligerwijze ook ????
volledig mee eens als je van je hond weet dat hij andere reuen grijpt , dan dien je daar wel je maatregelen op te nemen.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:03 schreef rena het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook al bedacht, maar die andere hond hoort niet los te lopen, mensen hadden het hek open laten staan
![]()
Mijn hond liep overigens niet los tot hij gegrepen werd.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:08 schreef SheDevelish het volgende:
[..]
volledig mee eens als je van je hond weet dat hij andere reuen grijpt , dan dien je daar wel je maatregelen op te nemen.
maar dan kunnen we uitsluiten dat hij vals is , want valse honden zijn nog enger!!
Dat was wrs ook Bommel zn probleem, hij zat vast, dus hij was al de ondergeschiktequote:Op zondag 21 januari 2007 18:14 schreef rena het volgende:
[..]
Mijn hond liep overigens niet los tot hij gegrepen werd.
mijn hond was ook aangelijnd toen hij gebeten werd, ik had die bordeau reu al gezien,quote:Op zondag 21 januari 2007 18:14 schreef rena het volgende:
[..]
Mijn hond liep overigens niet los tot hij gegrepen werd.
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:08 schreef tonja het volgende:
Wat een mooie keuken!
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:54 schreef tonja het volgende:
Vanochtend werd ik wakker met bollen knoflook in een netje naast mijn hoofd. Ik denk dat ik vannacht aangevallen werd door vampiers, en dat Harry en Loes in allerijl de knoflook in de strijd geworpen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |