abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45561065
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 23:36 schreef tonja het volgende:
@ Rena: Gaan jullie nog een poging wagen om de dierenarts kosten te verhalen op de eigenaren van de aanvallers?
Nee, het is bijna de moeite niet waard, maar Bommel heeft kennelijk ook teruggebeten, waarschijnlijk dus uit noodweer, want Bommel werd door die hond tegen de grond gedrukt en kon verder niks doen..

Verder gaat het wel weer goed met mijn vriendje Hij is al weer flink aan het stoeien met mijn broer en gewoon fit en vrolijk, dus ik denk dat hij er voor de rest niet veel schade aan over houd. Maar wij zijn wel flink geschrokken.

Bedankt voor jullie lieve woorden

And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_45561121
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 20:04 schreef senesta het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dit is Link (genoemd naar het mannetje uit Zelda, wat mijn zoontje speelde op het moment dat het konijn kwam)
Zo knuffelbaar! Hij lijkt op het knuffelkonijn dat ik nog heb van vroeger.
And you know I might
pi_45561869
Bommel is gewoon een wat groot uitgevallen knuffelkonijn

Crosspost :
  zondag 21 januari 2007 @ 15:58:57 #79
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_45562022
Zit ze er nog?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_45562135
quote:
Op zondag 21 januari 2007 15:58 schreef tonja het volgende:
Zit ze er nog?
Ja, ze gromt als ik het touw losmaak, ze 'weet' dan dat ze naar binnen moet
Dus golfer met xena-stemmetje : Nee mammie, ik wil nog niet naar binnen, ik mocht buiten spelen tot het donker werd mammie

pi_45562556
quote:
Op zondag 21 januari 2007 15:28 schreef rena het volgende:

[..]

Nee, het is bijna de moeite niet waard, maar Bommel heeft kennelijk ook teruggebeten, waarschijnlijk dus uit noodweer, want Bommel werd door die hond tegen de grond gedrukt en kon verder niks doen..

Verder gaat het wel weer goed met mijn vriendje Hij is al weer flink aan het stoeien met mijn broer en gewoon fit en vrolijk, dus ik denk dat hij er voor de rest niet veel schade aan over houd. Maar wij zijn wel flink geschrokken.

Bedankt voor jullie lieve woorden

[afbeelding]
rena is bommel een reu ? en die andere hond toevalligerwijze ook ????

mijn hond is een dominante reu , en die grijpt elke reu die in het zicht is .... mogelijk is die andere hond niet vals maar louter dominant.
dat zegt niet dat het goed te praten is. maar een valse hond is enger dan een dominante hond.
in geval van mijn dominante patser tref ik mijn maatregelen, hij kan niet ontsnappen. buiten is hij aangelijnd. en als hij los loopt heeft hij een muilkorf.
Carpe Scrotum; Grab life by the balls!!!
  zondag 21 januari 2007 @ 16:19:17 #82
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_45562724
quote:
Op zondag 21 januari 2007 16:02 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dus golfer met xena-stemmetje : Nee mammie, ik wil nog niet naar binnen, ik mocht buiten spelen tot het donker werd mammie

pi_45565795
quote:
Op zondag 21 januari 2007 16:02 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Prachtige getekend is ze trouwens

Bommel heeft een vriendje op bezoek vandaag, samen bedelen bij mijn moeder :

Dat bipsje!
And you know I might
pi_45565827
quote:
Op zondag 21 januari 2007 16:14 schreef SheDevelish het volgende:
[..]

rena is bommel een reu ? en die andere hond toevalligerwijze ook ????
Dat had ik zelf ook al bedacht, maar die andere hond hoort niet los te lopen, mensen hadden het hek open laten staan
And you know I might
pi_45565960
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:03 schreef rena het volgende:

[..]

Dat had ik zelf ook al bedacht, maar die andere hond hoort niet los te lopen, mensen hadden het hek open laten staan
volledig mee eens als je van je hond weet dat hij andere reuen grijpt , dan dien je daar wel je maatregelen op te nemen.
maar dan kunnen we uitsluiten dat hij vals is , want valse honden zijn nog enger!!
  zondag 21 januari 2007 @ 18:08:36 #86
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_45565969
Wat een mooie keuken!
pi_45566114
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:08 schreef SheDevelish het volgende:

[..]

volledig mee eens als je van je hond weet dat hij andere reuen grijpt , dan dien je daar wel je maatregelen op te nemen.
maar dan kunnen we uitsluiten dat hij vals is , want valse honden zijn nog enger!!
Mijn hond liep overigens niet los tot hij gegrepen werd.
And you know I might
  zondag 21 januari 2007 @ 18:16:11 #88
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_45566181
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:14 schreef rena het volgende:

[..]

Dat was wrs ook Bommel zn probleem, hij zat vast, dus hij was al de ondergeschikte
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_45566286
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:14 schreef rena het volgende:

[..]

mijn hond was ook aangelijnd toen hij gebeten werd, ik had die bordeau reu al gezien,
dus ik floot mijn hond bij me en lijnde hem aan want ik weet dat mijn toetje andere reuen pakt.
Maar de bordeaux bleek ook een dominante reu.
mijn hond kon ik niet loslaten, door zijn verleden (politiewerk) als ik hem loslaat als hij aangevallen word dan geef ik hem toestemming tot vechten.
leek me geen goed idee als je die twee vechtende honden dan nog uit elkaar wil trekken.
pi_45655025
Goedemorgen allemaal!

Hoe gaat het met iedereen? Lekker geslapen?
Ik niet echt, want volgens mij is het begonnen...
Zara is volgens mij krols

Ze 'praat' altijd al vrij veel, want we vermoeden dat ze voor een gedeelte oosters is, maar vanochtend vroeg (zo rond 05u00) was het wel heel erg! Ze liep door het hele huis te miauwen.
Normaal gesproken is ze 's nachts altijd rustig.
Mijn vriend en ik konden er niet meer van slapen

En toen mijn vriend onder de douche ging begon ze op haar ruggtje over de vloer van de badkamer te rollen terwijl ze veel prrr geluidjes maakte. Dat doet ze anders nooit!
Wat denken jullie?
En zo ja, hoe lang duurt het ongeveer?

Rond 15 Februari is ze 6 maanden en dan wilden we de DA bellen om haar te laten castreren, maar misschien moeten we dit maar een beetje vervroegen..
Forza Juve!
pi_45656000
Als je ertegen kan dat ze de hele dag over de vloer slettebakt, kan je wachten tot de 15e
pi_45657503
Daar kan ik nog wel tegen (vind het er ook wel lief uitzien),
maar ik ben nogal aan m'n nachtrust gehecht
Forza Juve!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:38:01 #93
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45690422
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:08 schreef tonja het volgende:
Wat een mooie keuken!

dat viel mij ook al op. Mooie plavuizen en mooie blauwe houten kastjes
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_45783252
Het is alweer voorbij. Ze is ongeveer 3/4 dagen krols geweest.
We kunnen dus nog een paar weekjes wachten met castreren.

Nu had ik nog een vraagje. Ik weet dat poezen vaak iets meer last hebben van de castratie dan mannetjes. Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze weer een beetje normaal kan functioneren?
Ongeveer 2 dagen?
Ik was namelijk van plan om haar op vrijdag te laten castreren zodat ik het hele weekend lekker bij haar kan blijven. Maar als het langer duurt verschuif ik het naar donderdag en neem ik de vrijdag vrij van m'n werk.
Wat zijn jullie ervaringen?
Forza Juve!
pi_45788257
Mijn ervaring bij mijn laatste poes is, dat ze na 2 dagen alweer vrij normaal deed. Wel sliep ze nog veel.
Het ligt er ook een beetje aan of ze gewoon goed naar de bak gaat, en of ze niet aan haar hechtingen zit. In dat geval moet je een kapje om doen, en om haar daar een hele dag mee alleen te laten, lijkt me niet zo'n goed idee....
pi_45789772
Ok, thanx!

Slapen doet ze nu ook veel, dus dat zijn we wel gewend, ha ha!
Ik laat het dan maar gewoon op vrijdag doen. Gaat er iets niet goed dan kan ik altijd een extra vrije dag op maandag nemen.
Ik kom tussen de middag wel anderhalf uur thuis om te eten, maar 's ochtends en 's middags is ze wel alleen.
Maar even kijken hoe het gaat dus.
Forza Juve!
  maandag 29 januari 2007 @ 15:54:43 #97
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_45792385
Vanochtend werd ik wakker met bollen knoflook in een netje naast mijn hoofd. Ik denk dat ik vannacht aangevallen werd door vampiers, en dat Harry en Loes in allerijl de knoflook in de strijd geworpen hebben.
pi_45797742
Met Bas gaat het weer waanzinnig

Mijn ouders hebben een oude boerderij aan een hele donkere dijk en nou hebben ze voor het uitlaten een oranje jas gekocht voor Bas incl. zilveren strepen en aan beide kanten kun je een zaklamp erin steken zodat je extra goed zichbaar bent!

Bas loopt er ook zo lekker parmantig bij, het is geen gezicht

foto's volgen zsm!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 29 januari 2007 @ 23:46:52 #99
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45811012
jaaaaa basfoto's

ik heb hele leuke foto's van een ontzettend baggerige hepie en consorten.
maar ik heb gewoon de tijd niet om ze te uploaden
pi_45811973
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:54 schreef tonja het volgende:
Vanochtend werd ik wakker met bollen knoflook in een netje naast mijn hoofd. Ik denk dat ik vannacht aangevallen werd door vampiers, en dat Harry en Loes in allerijl de knoflook in de strijd geworpen hebben.

Basje gestyled
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')