Offtopic in slowchat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit nog met mijn jas aan
kom net binnen.
kind -> school enz...
o shit dat is off-topiceh.. nou doerak had ook weer naast de bak gepiest
o nee, dat doen ze alleen maar in oud
Dank je welquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:20 schreef lady-wrb het volgende:
heeee gefeliciteerd met het huisdier van het jaar senesta
Wow Nonneke, hoe oud is je nichtje?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:03 schreef Nonneke het volgende:
Mag ik even pimpen met mijn kleine nichtje ?!![]()
[afbeelding]
de Held
Ze wordt 7 dit jaarquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Wow Nonneke, hoe oud is je nichtje?
Wat is dat beest enorm zo zeg.
Tja... waarom moet ze naar buiten? Katten kunnen ook prima binnen gehouden worden hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 18:44 schreef Marty het volgende:
We hebben Zara er vanochtend voor het eerst alleen uit gelaten en ze is nog steeds niet terug...
We zijn al vier keer de buurt door gelopen met eten terwijl we haar roepen, maar ze komt niet..![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:44 schreef Marty het volgende:
We hebben Zara er vanochtend voor het eerst alleen uit gelaten en ze is nog steeds niet terug...
We zijn al vier keer de buurt door gelopen met eten terwijl we haar roepen, maar ze komt niet..![]()
Gelukkig!!quote:Op maandag 26 februari 2007 08:45 schreef Marty het volgende:
Ze is er gelukkig weer!![]()
We hadden haar er om 10.00u uit gelaten en gisteravond om 21.00u zat ze opeens weer voor de deur.
Het regende gistermiddag dus waarschijnlijk heeft ze ergens geschuild voor de regen.
Aangezien het haar eerste keer alleen buiten was waren we redelijk ongerust. Ik was bang dat ze achter een andere kat aan was gerend en dat ze de weg naar huis niet meer kon vinden.![]()
Bluezz, ik laat haar buiten omdat ze een vrij wilde kat is die altijd naar buiten wil.
We hebben een vrij klein huisje met kleine ramen (typisch Italiaans) dus het is ook vrij donker in ons huis.
Het is dus ook een beetje zielig om haar de hele dag binnen te houden.
Ik ging meestal mee met haar naar buiten, maar de laatste tijd probeerde ze al steeds uit de tuin te ontsnappen. (en dat was haar ook al een paar keer gelukt)
Aan het lijntje wilde ze ook eigenlijk niet meer. Dan liep ze de hele tijd te grommen.
Ik denk dat ik haar maar beter buiten kan laten overdag ('s nachts wil ik haar wel binnen hebben hoor) want anders ben ik ook bang dat ze een dag zal ontsnappen en niet meer terug zal komen.
Nou het is goed afgelopen, hopelijk blijft het goed gaan danquote:Op maandag 26 februari 2007 08:45 schreef Marty het volgende:
Ze is er gelukkig weer!![]()
We hadden haar er om 10.00u uit gelaten en gisteravond om 21.00u zat ze opeens weer voor de deur.
Het regende gistermiddag dus waarschijnlijk heeft ze ergens geschuild voor de regen.
Aangezien het haar eerste keer alleen buiten was waren we redelijk ongerust. Ik was bang dat ze achter een andere kat aan was gerend en dat ze de weg naar huis niet meer kon vinden.![]()
Bluezz, ik laat haar buiten omdat ze een vrij wilde kat is die altijd naar buiten wil.
We hebben een vrij klein huisje met kleine ramen (typisch Italiaans) dus het is ook vrij donker in ons huis.
Het is dus ook een beetje zielig om haar de hele dag binnen te houden.
Ik ging meestal mee met haar naar buiten, maar de laatste tijd probeerde ze al steeds uit de tuin te ontsnappen. (en dat was haar ook al een paar keer gelukt)
Aan het lijntje wilde ze ook eigenlijk niet meer. Dan liep ze de hele tijd te grommen.
Ik denk dat ik haar maar beter buiten kan laten overdag ('s nachts wil ik haar wel binnen hebben hoor) want anders ben ik ook bang dat ze een dag zal ontsnappen en niet meer terug zal komen.
Hij was inderdaad een stuk weg gezaktquote:Op maandag 5 maart 2007 10:40 schreef Uhmmie het volgende:
*gluur om het hoekje*
wat is dit ding weggezakt zeg.. was al bijna bang dat er geen SC meer was...
Het is nu leuk je weer even te zien.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:33 schreef Uhmmie het volgende:
tja ach.. ik kwam toch maar even gluren
durf niet te beloven dat ik vaste bezoeker word weer hoor
vermoed dat ik heel snel binnekort daar geen tijd meer voor heb
druk met nieuw huis en nieuw werk zegmaar
Nee, dat is inderdaad niet prettig.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:42 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm tja ik hoop dat het enkel zo was onder het mom van " er woont toch niemand.... " en dat het verder coole mensen zijn
maar het stemt niet echt hoopvol vind ik
EN in het nieuwe huis mogen de poessies in de tuin o/
dus blije poessies (nouja.. in ieder geval eentje.. van die ander vraag ik me af of ze naar buiten durft.. ) en blije wij
want waarschijnlijk zijn er dan een paar miljoen haren minder op de bank
wil enkel dat ze in de tuin blivjen tho.. buurt vol kleine kindjes
niet tof als die lekker in de zandbak willen spelen en vervolgens eerder in een kattenbak dan een zandbak zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |