als je midnight vultures goed te verteren vind moet je ook absoluut naar fantasma van cornelius luisteren. dat is net zo'n gestoord meesterwerk en ergens lijken deze twee platen enorm op elkaar.
overigens vind ik de laatste plaat van beck erg matig, ik heb hem niet gekocht.
quote:Ja en nee.
Op zaterdag 26 april 2003 14:35 schreef Deceiver_Of_Fools het volgende:
Is Diamond Dogs ook niet van Beck????
Diamond Dogs is oorspronkelijk van David Bowie.
Beck heeft wel een cover gemaakt van Diamond Dogs, te vinden op de soundtrack van Moulin Rouge (geproduceerd door Timbaland, ook apart)
quote:Nee.. Tenminste.. Niet officieel uitgebracht.
Op zaterdag 26 april 2003 14:31 schreef Captain_Chaos het volgende:[..]
is er overigens een live CD te verkrijgen van Beck?
(wel de nodige bootlegs natuurlijk)
Mijn favoriet is Mutations: Beck's muzikaliteit op z'n best. Midnite Vultures is ook een erg prettig album. Voor Sea Change moet je in de goede bui zijn. Odelay is goed maar niet m'n favoriet en Mellow Gold is erg leuk en spontaan, maar luister ik bijna nooit.
Beck in concert is trouwens ook altijd een belevenis!
-dennis-
quote:Luister ff naar Midnite Vultures, is een vette plaat!
Op dinsdag 29 april 2003 10:36 schreef Dezz het volgende:
Ik vind het een beetje slappe muziek, sorry
quote:no way, zo veel hype heeft ie sowieso al niet, maar hetgene wat hij krijgt heeft hij dubbel en dwars verdiend!
Op woensdag 30 april 2003 09:22 schreef sjun het volgende:
Zijn muziek spreekt me niet aan. Voor mij is de man overhyped.
quote:geslachtsziekte?
Op vrijdag 2 mei 2003 02:03 schreef MadScientist het volgende:[..]
no way, zo veel hype heeft ie sowieso al niet, maar hetgene wat hij krijgt heeft hij dubbel en dwars verdiend!
quote:Give me a break. Beck is erg getalenteerd. Prachtige melancholische nummers afgewisseld door frisse breaks.'Zowel het luchtige als het zware..het is lastig dat beiden zo goed te combineren als Beck kan.
Op woensdag 30 april 2003 09:22 schreef sjun het volgende:
Zijn muziek spreekt me niet aan. Voor mij is de man overhyped.
quote:Geweldig ja! Heb hem gezien in de melkweg een jaar of 8 geleden denk ik ongeveer. Erg goed en leuk, vooral een nummer dat hij deed over het doodschieten van zijn manager bij de MacDonalds. Hij sprong op een gegeven moment ook op een versterker of zo en ging daarbij gigantisch onderuit, waarna na een paar tellen een heel droog " auw" klonk en een lachje. Iedereen werd een beetje in het losse en leuke sfeertje meegetrokken, een van de betere en leukere concerten waar ik ben geweest.
Op dinsdag 29 april 2003 10:27 schreef dennisjv het volgende:
Beck in concert is trouwens ook altijd een belevenis!
:::::: 11.21.03: Sea Change 5.1 DVD ::::::
Sea Change will be getting a 5.1 Surround Sound DVD release just in time for the holidays on December 16th, 2003. Here are the details:
Regular DVD players:
- 5.1 Surround Sound (48kHz/24-bit Dolby Compressed) of Sea Change Album
- 6 Music Videos in 5.1
DVD-Audio Players:
- 5.1 Surround Sound (88.2kHz/24-bit MLP 'Loss-less' Encoding) of Sea Change Album with Sea Change Art Gallery while music plays
- 6 Music Videos in 5.1
The 6 music videos, 5 of which have NEVER been seen are in 5.1 Surround Sound (A first for any Universal DVD-A). Here are the videos and their directors:
Lost Cause - Garth Jennings ("Falling Beck" version)
Guess Im Doing Fine Spike Jonze
Little One Michael Palmieri
Round the Bend Jeremy Blake
Lonesome Tears Jason Lee
The Golden Age Steven Hanft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |