abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45454045
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef TranceAction het volgende:
Ah geef ik jou valse hoop En je had al zoveel valse hoop om miljonair te worden toen je je opgaf voor de Gouden Kooi. En ook toen werd dat kleine beetje hoop op een beter leven keihard de grond ingeboord
Naast typen heb je kennelijk ook nogal moeite met lezen, dus alleen al vanwege het feit dat het een godswonder is dat je je nog staande weet te houden in de maatschappij, chapeau .

Als lezen namelijk níet op je "Things to learn after I'm housetrained" lijstje had gestaan, had je namelijk geweten dat ik het programma zelfs nog nooit gezíen heb, laat staan dat ik wist over dat hele miljonairs gebeuren .
I was an atheist until I realized I was God
pi_45454304
*kuch*
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_45454379
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Hey, hij heeft het over 14K, over de valuta heeft-ie het niet. Misschien heeft-ie voor 14000 Won een leuk kermisklokkie geritseld.

Oh ja. Film dus. .
Wacht ff, dít ding dus?

Oh my, ik zou er nog niet dood mee gevonden willen.. .

Maar hé, Tranceaapje, dat een foto van je hoofd ondoenlijk is snappen we inmiddels, maar een foto van je big ass klokkie moet toch wel mogelijk zijn? Pleur je het echtheidscertificaat er even naast en gaan we je daarna uitlachen?

Deal? Tof .
pi_45454391
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef MUUS het volgende:
*kuch*
Djezus woman, waar kom jij nu ineens weer vandaan .
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:30:12 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45454414
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:42 schreef denka het volgende:
Nog overigens wat info over tranceaction:
Hij gaat in stijl met de metro naar de PC Hooft (waar stap je dan eigenlijk uit?)
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45454442
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Djezus woman, waar kom jij nu ineens weer vandaan .
Uit een verhuisdoos.
Oi!
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:30:54 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45454443
quote:
*kuch*
MUUS
pi_45454516
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:30 schreef MUUS het volgende:

[..]

Uit een verhuisdoos.
Kruip er eens snel weer in en laat jezelf dan verschepen richting Twente .
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:33:41 #209
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_45454595
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naast typen heb je kennelijk ook nogal moeite met lezen, dus alleen al vanwege het feit dat het een godswonder is dat je je nog staande weet te houden in de maatschappij, chapeau .

Als lezen namelijk níet op je "Things to learn after I'm housetrained" lijstje had gestaan, had je namelijk geweten dat ik het programma zelfs nog nooit gezíen heb, laat staan dat ik wist over dat hele miljonairs gebeuren .
Ik weet me inderdaad staande te houden in de maatschappij, nu jij nog en er is vrede op aarde.

Tuurlijk wist je niks van de Gouden Kooi. Maak je maar geen zorgen hoor. Een ontkenningsfase na een diepe teleurstelling is heel normaal. En dat je de rest van je leven manisch-depressief zal zijn is ook niet raar en een intercity ziet er van onder ook heel mooi uit.
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_45454683
quote:
*kuch*
Eindelijk
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:37:35 #211
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_45454803
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij gaat in stijl met de metro naar de PC Hooft (waar stap je dan eigenlijk uit?)
CS en daar met de tram/bus verder. En wat is er mis met de tram? We moeten met zn allen iets tegen het broeikasteffect doen he. Of Kasto-donut-vic zijn moeder moet haar benen dicht doen. Een van die twee
pi_45454846
Cc. !
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:32 schreef kastanova het volgende:

[..]

Kruip er eens snel weer in en laat jezelf dan verschepen richting Twente .
Weer verhuizen? Ben je helemaal gestoord? Dit doe ik nooit meer. .

Twente. . Veluwe. .
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Eindelijk
Geestelijk 20 jaar ouder, grijs haar, wallen tot mijn enkels en al het geld is op, maar hé.... ik ben er weer. .
Oi!
pi_45454870
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:37 schreef TranceAction het volgende:

[..]

CS en daar met de metro/bus verder. En wat is er mis met de metro? We moeten met zn allen iets tegen het broeikasteffect doen he. Of Kasto-donut-vic zijn moeder moet haar benen dicht doen. Een van die twee
STTTT. Laten we met zijn allen even stil staan bij de terugkeer van ons aller MUUS
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:39:56 #214
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45454907
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:33 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Ik weet me inderdaad staande te houden in de maatschappij, nu jij nog en er is vrede op aarde.

Tuurlijk wist je niks van de Gouden Kooi. Maak je maar geen zorgen hoor. Een ontkenningsfase na een diepe teleurstelling is heel normaal. En dat je de rest van je leven manisch-depressief zal zijn is ook niet raar en een intercity ziet er van onder ook heel mooi uit.
Eindelijk daar is ie dan! En wat een reactie weer mensen, inhoudelijk, goed geformuleerd en weer van ongekend hoog niveau.

GoGoGo

Deze heb je al binnen:

Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_45454961
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:38 schreef MUUS het volgende:
Geestelijk 20 jaar ouder, grijs haar, wallen tot mijn enkels en al het geld is op, maar hé.... ik ben er weer. .
Ach meid, je moet maar zo denken: je hebt altijd je boezem nog!

woensdag 17 januari 2007 @ 22:42:26 #216
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_45455036
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

STTTT. Laten we met zijn allen even stil staan bij de terugkeer van ons aller MUUS
Wat jij wil maar het moet dus zijn: na CS ga ik met de tram/bus verder.
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:45:11 #217
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_45455166
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:38 schreef MUUS het volgende:
Cc. !
[..]

Weer verhuizen? Ben je helemaal gestoord? Dit doe ik nooit meer. .

Twente. . Veluwe. .
[..]

He jij moet de tweelingzus van Kwasto-donut-vic zijn
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:46:17 #218
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45455217
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:45 schreef TranceAction het volgende:

[..]

en wederom een reactie van ongekend hoog niveau. Je zet de wereld op zijn kop..

GoGoGo
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:47:36 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45455285
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:37 schreef TranceAction het volgende:

CS en daar met de tram/bus verder. En wat is er mis met de tram?
Niets mis met de tram. Het is alleen geen metro.
pi_45455439
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:45 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Bril-jant.

.
Oi!
  † In Memoriam † woensdag 17 januari 2007 @ 22:52:32 #221
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_45455539
MUUS!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:52:49 #222
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_45455552
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:46 schreef denka het volgende:

[..]

en wederom een reactie van ongekend hoog niveau. Je zet de wereld op zijn kop..

GoGoGo
He Dennis-the-Pennis ik ga slapen want ik moet morgen weer uitslapen. See you later viberator
pi_45455606
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:52 schreef Cynix ® het volgende:
MUUS!
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:55:00 #224
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_45455652
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niets mis met de tram. Het is alleen geen metro.
Daar is geen speld tussen te krijgen
pi_45455661
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ok, aandoenlijk verhaal, maar ga je nog uitleggen waarom je in godsnaam een dikke 12.000 euro teveel betaald hebt voor je horloge? .
We weten allemaal dat het bedoeld is als een grap. Althans, dat denk ik wel van 'm.

Jouw tactiek is dan weer typisch. Juist z'n ene grap naar je voordeel sturen, zodat je een niet-ter zake doende vraag richting hem probeert te manipuleren. Nu gaat het over een van z'n slechte grappen: nl. een kak-horologe.

Waarom moet je nou op voor jouw de gunstige details blijven doordrammen, ipv het grote geheel, hm? Op deze manier komt er nooit een eind aan jouw tunnelvisie !

Maargoed, ik ben de user achter een van m'n vele kloons, volgens Martin Goebbels is dat deze keer Volvomeister.

In tegenstelling tot Martin ben ik eerlijk, recht voor z'n raap, dus dat bevestig ik ook direct. Maar Martin, dude, hoe lang was dat ook weer geleden? 2 jaar? 3 jaar? Welke jaar? Nu je toch al bezig ben met die horloge, zoek ff op welke topic dat weer was. Want iedere keer dat ik ff op Fok langskom, lees ik telkens dat je een van mn kloons alsmaar blijft oprakelen. Om maar eens in jouw termen te zeggen:

"Hey schatje, een van m'n laatste indrukkwekkende wapenfeiten was dat ik de legendarische Volvomeister klemgeluld hebt, mên . Yeah, I know: ik ben de beste. En dat valt mij niet te verwijten, hoor ".

Kennelijk heeft Martin Blokhuis (Argh, nu staat je naam weer op internet. Moet je weer een mod vragen om je naam te verwijderen, nu je naam op Fok eindelijk uit Google gefilterd is ) moeite met onderscheid maken in verschillende entiteiten achter kloons.

FF wat bijscholing dan maar:
ten eerste is TranceAction geen kloon van mij. Verlosser is wel een kloon van 'm, maar da's een futiel detail. Net als jouw 4 andere geniepige kloons (ga maar na bij jezelf, achterbakse Scorpio), waarvan de woorden 'Kasta' of 'Nova' niet in voorkomen (laatste van jou was iets met Letsplayer geloof ik), maar dat je wel dringend om advies verlegen zat. Nu zal je dat allemaal niet willen toegeven, anders val je weer door de mand blijkbaar.

Je doet hier niks anders dan mensen zitten manipuleren met halve waarheden, mits ze in jouw voordeel zijn. Zodat je door je kenissen en vrienden in je carnavalsvereniging (zodat je mooi kunt beweren dat je wel degelijk een leven leidt ) je alsnog voor 'vol' aangezien wordt, als ze weer eens van jou je posthistory op Fok moeten checke.

Idem met je vele projecten, die je 'vriendinnetjes' noemt, waarop je vervolgens met C&F talk en houding van David DeAngelo erop los manipuleert, voordat je jezelf samen met ze op camera vastlegt.
Dan kun je mooi de foto's sturen naar een van je jaloerse projectjes, voordat je 'm plaatst op Fok. Daarna vermeld je terloops erbij erbij dat je eigenlijk 'uit principe' ( ) geen seks wilt met iemand jonger dan 25, waarna ze zich gaat bewijzen dat ze het waard is, waarna je gaat toeslaan.

Naja, voor de goede orde, nu is het mij wel duidelijk dat je na een hele tijd NOG steeds zit druk te maken over m'n foto ( ): Dus vooruit, knul. Deze keer heb ik me maar opnieuw geregd, om je een nieuwe kans te geven. Zoals altijd post ik wél m'n foto posten mits je vermeldt in welke functie bij welk bedrijf (naam+locatie) je nu werkzaam bent (Als je m'n foto graag wilt hebben, de voorwaarde deze keer WEL doen, hé) Dat heb ik wel zo'n 5x ofzo gevraagd (corrigeer dat ook even, wil je? Dan ben ik weer op de hoogte). Inmiddels heb ik het wel opgegeven omdat je het kunstig wist te verdraaien dat zelfs je schare kudde in je manipulatieve leugens geloofde. Idem voor anderen die je gevraagd hebt eens in je posthistory te kijken, alleen maar posts met en zodat je bij ze goed overkomt (Namelijk dat je moet overkomen als een 'liefhebbende' man bent, die 'trots' is ...)

Nogmaals, Martin Blokhuis, bij welk bedrijf werk je nu in welke functie? En kom dan niet weer aanzitten dat je het via mail zou sturen, ipv op forum.

Dan hoef je niet meer jengelen en heb je eindelijk mn felbegeerde kiekje hier, anders heb je de eeuwige eer op Fok, die je met behulp van je manipulatie-technieken zo graag begeert, zodat je lof kunt oogsten bij je kennissen en projectjes !
  † In Memoriam † woensdag 17 januari 2007 @ 22:55:15 #226
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_45455664
Iets zegt me trouwens dat de sfeer hier ietwat negatief is. Ik pik tenminste subtiele aanwijzingen op die anderen wellicht ontgaan. Maar misschien ben ik daar ook wel gevoelig voor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_45455704
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef Cynix ® het volgende:
Iets zegt me trouwens dat de sfeer hier ietwat negatief is. Ik pik tenminste subtiele aanwijzingen op die anderen wellicht ontgaan. Maar misschien ben ik daar ook wel gevoelig voor.
Jalouzie is het woord.
pi_45455750
oh ja, nu je weldra selectief de gunstige stukjes tekst gaat quoten cq. manipuleren, heb ik alvast je 4 favo smileys klaargelegd:

En geen dank, hoor.
pi_45455855
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Jalouzie is het woord.
Niet echt, jaloezie lijkt me het juiste woord .

Nah, bij mij zou ik eerder spreken van een soort afkeer van bedriegerij en manipulatie .
pi_45455872
Feel the love. .
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef HAHAHHA het volgende:

[..]

'uit principe'
Whehehehehehehe. . *snik*
Oi!
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:59:29 #231
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45455876
quote:
*verhaal..
Weer een kloon , begin een klonenclubje zou ik zeggen..
pi_45456068
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef denka het volgende:
Weer een kloon , begin een klonenclubje zou ik zeggen..
'Weer'? M'n laatste kloon was 2 maanden terug hoor .

Al die andere users hebben hier weinig van doen, lijkt me .

EDIT: ah, ben je weer zo'n kloon van Kwastanova?
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:03:18 #233
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_45456072
quote:

[..]
Nogmaals, Martin Blokhuis, bij welk bedrijf werk je nu in welke functie? En kom dan niet weer aanzitten dat je het via mail zou sturen, ipv op forum.
Ik weet niet voor welk bedrijf hij werkt maar hij maakt mijn container elke week schoon
pi_45456129
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef TranceAction het volgende:
Ik weet niet voor welk bedrijf hij werkt maar hij maakt mijn container elke week schoon
Je maakt altijd typisch Amerikaanse grappen, zo ken ik je wel weer .

Maar goed, ben blij dat je tenminste niet zo'n naïef persoon bent. Helaas geldt dat niet voor de vrouwen van 'm.
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:05:15 #235
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45456157
ooohhhh kijk nu..het clubje is bij elkaar
pi_45456269
quote:
In tegenstelling tot Martin ben ik eerlijk, recht voor z'n raap, dus dat bevestig ik ook direct. Maar Martin, dude, hoe lang was dat ook weer geleden? 2 jaar? 3 jaar? Welke jaar? Nu je toch al bezig ben met die horloge, zoek ff op welke topic dat weer was. Want iedere keer dat ik ff op Fok langskom, lees ik telkens dat je een van mn kloons alsmaar blijft oprakelen. Om maar eens in jouw termen te zeggen:
Hmmmmz, ik post nauwelijks meer tegenwoordig maar tóch weet je dit topic te vinden waarin je genoemd wordt...

Kunnen we twee vrij simpele conclusies trekken:
- Je stalked me na 2 jaar nog, je leest dagelijks m'n gehele MAT door in de hoop dat ik toch eindelijk je naam weer eens noem...
- De ietwat reëlere optie, I was right all allong en je hebt even uitgelogged met je Trance accountje aangezien je volledig lamgeluld was en dat bracht je tot het werkelijk bril-jante idee om het stof weer eens van deze kloon te blazen...

Dude, serieus, zoek hulp... Van mijn part kom je in real life langs om je een volledige dag als volgzame bitch incl. halsband te kunnen gedragen, maar probeer het toch in godsnaam niet meer door middels van posts, want naarmate je post- en kloonfrequentie toeneemt, blíjft je niveau afnemen...
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:09:35 #237
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_45456331
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:04 schreef HAHAHHA het volgende:

[..]

Je maakt altijd typisch Amerikaanse grappen, zo ken ik je wel weer .

Maar goed, ben blij dat je tenminste niet zo'n naïef persoon bent. Helaas geldt dat niet voor de vrouwen van 'm.
Hee wie zegt dat ik een grap maak

Die vrouwen van 'm?? Oh die kudde schapen op zijn erf
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:13:13 #238
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45456490
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:09 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Hee wie zegt dat ik een grap maak

Die vrouwen van 'm?? Oh die kudde schapen op zijn erf

En wederom een reactie van ongekende intelligentie..

Jij bent gewoon te goed!

GoGoGo

Dacht dat jij ging slapen Of is moeders nog niet thuis?
pi_45456524
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:08 schreef kastanova het volgende:Hmmmmz, ik post nauwelijks meer tegenwoordig maar tóch weet je dit topic te vinden waarin je genoemd wordt...

Kunnen we twee vrij simpele conclusies trekken:
- Je stalked me na 2 jaar nog, je leest dagelijks m'n gehele MAT door in de hoop dat ik toch eindelijk je naam weer eens noem...
- De ietwat reëlere optie, I was right all allong en je hebt even uitgelogged met je Trance accountje aangezien je volledig lamgeluld was en dat bracht je tot het werkelijk bril-jante idee om het stof weer eens van deze kloon te blazen...

Dude, serieus, zoek hulp... Van mijn part kom je in real life langs om je een volledige dag als volgzame bitch incl. halsband te kunnen gedragen, maar probeer het toch in godsnaam niet meer door middels van posts, want naarmate je post- en kloonfrequentie toeneemt, blíjft je niveau afnemen...
Of trek eens de conclusie dat ik de Gouden Kooi best wel vermakelijk vind, en dus ook volg. Best wel een reële mogelijkheid, is het niet? .

Bovendien zijn TranceAction en ik allebei online, dus hoe kan dat nou? Mag je met je TCIP-whatever kennis verklaren. Het is overigens wel weer heerlijk typisch dat je slechts een deel in je quote pakt .
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:15:26 #240
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45456580
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:14 schreef HAHAHHA het volgende:

[..]

Of trek eens de conclusie dat ik de Gouden Kooi best wel vermakelijk vind, en dus ook volg, is het niet? .

Bovendien zijn TranceAction en ik allebei online, dus hoe kan dat nou? Mag je met je TCIP-whatever kennis verklaren. Het is overigens wel weer heerlijk typisch dat je slechts een deel in je quote pakt .
Worden jullie nu nooit moe van je zelf?
pi_45456609
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef HAHAHHA het volgende:
'Weer'? M'n laatste kloon was 2 maanden terug hoor .
Uhuh .

Maarreuh, aangezien je je alles nog zo helder weet te herinneren, dan moet je toch ook nog wel wéten wat de afspraak was?
Jij zou eerst een foto plaatsen, daarna zouden wij je uitlachen en vervólgens zou ik m'n functie vrijgeven.

Dat was toen afgesproken waarna je oorspronkelijke account plotseling verdween.
Vervolgens begon het gezever met een nieuwe kloon weer helemaal opnieuw.
Die zou uiteindelijk ook een foto plaatsen, maar verdween al net zo plotseling
En een dag daarna begon een nieuw geregistreerde user me plotseling via mail en in m'n fotoboek te stalken...
En guess what, nadat die vastgeluld was verdween ook die kloon van de aardbodem...

Dus nu kunnen we wel weer helemaal opnieuw beginnen en zijn we over 2 maandjes weer 5 van je kloontjes en 8 "dreigmailtjes" verder, maar kom op jochie, plaats nu gewoon dat gnomenhoofdje van je even dan hebben we dat ook weer gehad .
pi_45456652
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:15 schreef denka het volgende:
Worden jullie nu nooit moe van jullie zelf?
Ik word inderdaad wel moe, maar dan om iets heel anders: namelijk van het volk dat te dom is om maar ook enig manipulatie door te hebben. Dus ksssjt, opbokken jij. Want je maakt mij moe ...

pi_45456722
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:14 schreef HAHAHHA het volgende:
Of trek eens de conclusie dat ik de Gouden Kooi best wel vermakelijk vind, en dus ook volg. Best wel een reële mogelijkheid, is het niet? .
Op zich best wel knap dat je dit topic pas een week later, nadat het constant bovenaan in de topiclijst heeft gestaan ondekt... .
En dan ook nog eens nét op het moment dat je kloontje zichzelf al dusdanig belachelijk gemaakt heeft dat verder posten voor hem geen nut meer heeft... .
pi_45456753
MUUS?
Zullen wij ons opgeven voor de Gouden Kooi en dan de hele dag appeltaartvla gaan eten
pi_45456836
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:18 schreef kastanova het volgende:
Op zich best wel knap dat je dit topic pas een week later, nadat het constant bovenaan in de topiclijst heeft gestaan ondekt... .
Dude, denk je werkelijk dat ik hier iedere dag kom
quote:
En dan ook nog eens nét op het moment dat je kloontje zichzelf al dusdanig belachelijk gemaakt heeft dat verder posten voor hem geen nut meer heeft... .
Euuuuh? Zit je jezelf illusies in te beelden, danwel anderen een situatie aan te praten? Je hebt overigens de kans om mij eens belachelijk te maken, door eens m'n eerste stuk te quoten, ipv verder te gaan op deze futiele stukjes tekst. Maar ach, ik ken jou. Je zit 'm weer eens te ontlopen....
pi_45456942
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:21 schreef HAHAHHA het volgende:
Dude, denk je werkelijk dat ik hier iedere dag kom
Jouw kennende; 100% zeker ja .

Hell, je zat me destijds van 7:00 tot 5:00 te stalken via email en fotoboek, beroepsautist .
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:24:18 #247
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45456951
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:16 schreef HAHAHHA het volgende:

[..]

Ik word inderdaad wel moe, maar dan om iets heel anders: namelijk van het volk dat te dom is om maar ook enig manipulatie door te hebben. Dus ksssjt, opbokken jij. Want je maakt mij moe ...

Ik ben nog geen een keer gemanipuleerd in dit topic of ooit in fok!, dus nee van manipulatie zie ik niks..Wat ik wel zie zijn 3 jaloerse figuren, (lees: klonen) die geen enkele keer een inhoudelijke reactie geven in dit topic en maar blijven doorgaan met het posten van reacties van ongekend hoog niveau. Ze zijn zelfs zo goed dat ze zich even later weer tegenspreken, maar eij dat kan gebeuren he!

Het feit dat ik je moe maak is dan toch wel iets zeer positief en hopelijk duik je dan ook snel bij moeders het bed in. Lekker dicht bij de borst, je favoriete plekje..

Maar ook voor jou: GoGoGo

pi_45457065
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:23 schreef kastanova het volgende:
Jouw kennende; 100% zeker ja .

Hell, je zat me destijds van 7:00 tot 5:00 te stalken via email en fotoboek, beroepsautist .
BINGO!!! Wat win ik?
Want je pakt immers weer een deel van de quote, typisch de mentaliteit van een leugenaar.

Maar goed, post eens wat e-mailtjes dan. Want ik kan me overigens helemaal niks herinneren van een mail richting jou .
pi_45457240
Voor de geinteresseerde mensen, waar het allemaal mee begon, Volvomeister die zijn afspraken niet nakwam

Oh, in het vervolg topic durfde hij zich vervolgens niet meer te vertonen trouwens... En zodra iemand hem er dan in zijn andere topics er op aansprak, maakte hij weer een nieuwe kloon aan .
pi_45457286
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:27 schreef HAHAHHA het volgende:
BINGO!!! Wat win ik?
Je wint de kans om een foto te posten, kost niks en dan kom je eindelijk je afspraak eens na .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')