Naast typen heb je kennelijk ook nogal moeite met lezen, dus alleen al vanwege het feit dat het een godswonder is dat je je nog staande weet te houden in de maatschappij, chapeauquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef TranceAction het volgende:
Ah geef ik jou valse hoopEn je had al zoveel valse hoop om miljonair te worden toen je je opgaf voor de Gouden Kooi. En ook toen werd dat kleine beetje hoop op een beter leven keihard de grond ingeboord
![]()

Wacht ff, dít ding dus?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hey, hij heeft het over 14K, over de valuta heeft-ie het niet. Misschien heeft-ie voor 14000 Won een leuk kermisklokkie geritseld.
Oh ja. Film dus..

Djezus woman, waar kom jij nu ineens weer vandaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef MUUS het volgende:
*kuch*

Hij gaat in stijl met de metro naar de PC Hooft (waar stap je dan eigenlijk uit?)quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:42 schreef denka het volgende:
Nog overigens wat info over tranceaction:

Uit een verhuisdoos.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Djezus woman, waar kom jij nu ineens weer vandaan.

Kruip er eens snel weer in en laat jezelf dan verschepen richting Twentequote:

Ik weet me inderdaad staande te houden in de maatschappij, nu jij nog en er is vrede op aarde.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naast typen heb je kennelijk ook nogal moeite met lezen, dus alleen al vanwege het feit dat het een godswonder is dat je je nog staande weet te houden in de maatschappij, chapeau.
Als lezen namelijk níet op je "Things to learn after I'm housetrained" lijstje had gestaan, had je namelijk geweten dat ik het programma zelfs nog nooit gezíen heb, laat staan dat ik wist over dat hele miljonairs gebeuren.

CS en daar met de tram/bus verder. En wat is er mis met de tram? We moeten met zn allen iets tegen het broeikasteffect doen he. Of Kasto-donut-vic zijn moeder moet haar benen dicht doen. Een van die tweequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij gaat in stijl met de metro naar de PC Hooft (waar stap je dan eigenlijk uit?)

Weer verhuizen? Ben je helemaal gestoord? Dit doe ik nooit meer.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kruip er eens snel weer in en laat jezelf dan verschepen richting Twente.
Geestelijk 20 jaar ouder, grijs haar, wallen tot mijn enkels en al het geld is op, maar hé.... ik ben er weer.quote:

STTTT. Laten we met zijn allen even stil staan bij de terugkeer van ons allerquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:37 schreef TranceAction het volgende:
[..]
CS en daar met de metro/bus verder. En wat is er mis met de metro? We moeten met zn allen iets tegen het broeikasteffect doen he. Of Kasto-donut-vic zijn moeder moet haar benen dicht doen. Een van die twee

Eindelijk daar is ie dan! En wat een reactie weer mensen, inhoudelijk, goed geformuleerd en weer van ongekend hoog niveau.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:33 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik weet me inderdaad staande te houden in de maatschappij, nu jij nog en er is vrede op aarde.
Tuurlijk wist je niks van de Gouden Kooi. Maak je maar geen zorgen hoor. Een ontkenningsfase na een diepe teleurstelling is heel normaal. En dat je de rest van je leven manisch-depressief zal zijn is ook niet raar en een intercity ziet er van onder ook heel mooi uit.

Ach meid, je moet maar zo denken: je hebt altijd je boezem nog!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:38 schreef MUUS het volgende:
Geestelijk 20 jaar ouder, grijs haar, wallen tot mijn enkels en al het geld is op, maar hé.... ik ben er weer..

Wat jij wil maar het moet dus zijn: na CS ga ik met de tram/bus verder.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
STTTT. Laten we met zijn allen even stil staan bij de terugkeer van ons allerMUUS
![]()

He jij moet de tweelingzus van Kwasto-donut-vic zijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:38 schreef MUUS het volgende:
Cc.!
[..]
Weer verhuizen? Ben je helemaal gestoord? Dit doe ik nooit meer..
Twente.. Veluwe.
.
[..]
Geestelijk 20 jaar ouder, grijs haar, wallen tot mijn enkels en al het geld is op, maar hé.... ik ben er weer..

en wederom een reactie van ongekend hoog niveau. Je zet de wereld op zijn kop..quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:45 schreef TranceAction het volgende:
[..]
He jij moet de tweelingzus van Kwasto-donut-vic zijn![]()

Niets mis met de tram. Het is alleen geen metro.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:37 schreef TranceAction het volgende:
CS en daar met de tram/bus verder. En wat is er mis met de tram?

Bril-jant.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:45 schreef TranceAction het volgende:
[..]
He jij moet de tweelingzus van Kwasto-donut-vic zijn![]()

He Dennis-the-Pennis ik ga slapen want ik moet morgen weer uitslapen. See you later viberatorquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:46 schreef denka het volgende:
[..]
en wederom een reactie van ongekend hoog niveau. Je zet de wereld op zijn kop..
GoGoGo

Daar is geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets mis met de tram. Het is alleen geen metro.

We weten allemaal dat het bedoeld is als een grap. Althans, dat denk ik wel van 'm.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok, aandoenlijk verhaal, maar ga je nog uitleggen waarom je in godsnaam een dikke 12.000 euro teveel betaald hebt voor je horloge?.

Jalouzie is het woord.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef Cynix ® het volgende:
Iets zegt me trouwens dat de sfeer hier ietwat negatief is. Ik pik tenminste subtiele aanwijzingen op die anderen wellicht ontgaan. Maar misschien ben ik daar ook wel gevoelig voor.

Niet echt, jaloezie lijkt me het juiste woordquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Jalouzie is het woord.

Whehehehehehehe.quote:

Weer een kloonquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef HAHAHHA het volgende:
*verhaal..

'Weer'? M'n laatste kloon was 2 maanden terug hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef denka het volgende:
Weer een kloon, begin een klonenclubje zou ik zeggen..
![]()

Ik weet niet voor welk bedrijf hij werkt maar hij maakt mijn container elke week schoonquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Nogmaals, Martin Blokhuis, bij welk bedrijf werk je nu in welke functie? En kom dan niet weer aanzitten dat je het via mail zou sturen, ipv op forum.

Je maakt altijd typisch Amerikaanse grappen, zo ken ik je wel weerquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef TranceAction het volgende:
Ik weet niet voor welk bedrijf hij werkt maar hij maakt mijn container elke week schoon

Hmmmmz, ik post nauwelijks meer tegenwoordig maar tóch weet je dit topic te vinden waarin je genoemd wordt...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef HAHAHHA het volgende:
In tegenstelling tot Martin ben ik eerlijk, recht voor z'n raap, dus dat bevestig ik ook direct. Maar Martin, dude, hoe lang was dat ook weer geleden? 2 jaar? 3 jaar? Welke jaar? Nu je toch al bezig ben met die horloge, zoek ff op welke topic dat weer was. Want iedere keer dat ik ff op Fok langskom, lees ik telkens dat je een van mn kloons alsmaar blijft oprakelen. Om maar eens in jouw termen te zeggen:

Hee wie zegt dat ik een grap maakquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:04 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Je maakt altijd typisch Amerikaanse grappen, zo ken ik je wel weer.
Maar goed, ben blij dat je tenminste niet zo'n naïef persoon bent. Helaas geldt dat niet voor de vrouwen van 'm.![]()

quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:09 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hee wie zegt dat ik een grap maak![]()
Die vrouwen van 'm?? Oh die kudde schapen op zijn erf![]()

Of trek eens de conclusie dat ik de Gouden Kooi best wel vermakelijk vind, en dus ook volg. Best wel een reële mogelijkheid, is het niet?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:08 schreef kastanova het volgende:Hmmmmz, ik post nauwelijks meer tegenwoordig maar tóch weet je dit topic te vinden waarin je genoemd wordt...
Kunnen we twee vrij simpele conclusies trekken:
- Je stalked me na 2 jaar nog, je leest dagelijks m'n gehele MAT door in de hoop dat ik toch eindelijk je naam weer eens noem...
- De ietwat reëlere optie, I was right all allong en je hebt even uitgelogged met je Trance accountje aangezien je volledig lamgeluld was en dat bracht je tot het werkelijk bril-jante idee om het stof weer eens van deze kloon te blazen...
Dude, serieus, zoek hulp... Van mijn part kom je in real life langs om je een volledige dag als volgzame bitch incl. halsband te kunnen gedragen, maar probeer het toch in godsnaam niet meer door middels van posts, want naarmate je post- en kloonfrequentie toeneemt, blíjft je niveau afnemen...

Worden jullie nu nooit moe van je zelf?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:14 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Of trek eens de conclusie dat ik de Gouden Kooi best wel vermakelijk vind, en dus ook volg, is het niet?.
Bovendien zijn TranceAction en ik allebei online, dus hoe kan dat nou? Mag je met je TCIP-whatever kennis verklaren. Het is overigens wel weer heerlijk typisch dat je slechts een deel in je quote pakt.

Uhuhquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef HAHAHHA het volgende:
'Weer'? M'n laatste kloon was 2 maanden terug hoor.

Ik word inderdaad wel moe, maar dan om iets heel anders: namelijk van het volk dat te dom is om maar ook enig manipulatie door te hebben. Dus ksssjt, opbokken jij. Want je maakt mij moequote:Op woensdag 17 januari 2007 23:15 schreef denka het volgende:
Worden jullie nu nooit moe van jullie zelf?

Op zich best wel knap dat je dit topic pas een week later, nadat het constant bovenaan in de topiclijst heeft gestaan ondekt...quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:14 schreef HAHAHHA het volgende:
Of trek eens de conclusie dat ik de Gouden Kooi best wel vermakelijk vind, en dus ook volg. Best wel een reële mogelijkheid, is het niet?.

Dude, denk je werkelijk dat ik hier iedere dag komquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:18 schreef kastanova het volgende:
Op zich best wel knap dat je dit topic pas een week later, nadat het constant bovenaan in de topiclijst heeft gestaan ondekt....
Euuuuh? Zit je jezelf illusies in te beelden, danwel anderen een situatie aan te praten? Je hebt overigens de kans om mij eens belachelijk te maken, door eens m'n eerste stuk te quoten, ipv verder te gaan op deze futiele stukjes tekst. Maar ach, ik ken jou. Je zit 'm weer eens te ontlopen....quote:En dan ook nog eens nét op het moment dat je kloontje zichzelf al dusdanig belachelijk gemaakt heeft dat verder posten voor hem geen nut meer heeft....

Jouw kennende; 100% zeker jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:21 schreef HAHAHHA het volgende:
Dude, denk je werkelijk dat ik hier iedere dag kom![]()
![]()

Ik ben nog geen een keer gemanipuleerd in dit topic of ooit in fok!, dus nee van manipulatie zie ik niks..Wat ik wel zie zijn 3 jaloerse figuren, (lees: klonen) die geen enkele keer een inhoudelijke reactie geven in dit topic en maar blijven doorgaan met het posten van reacties van ongekend hoog niveau. Ze zijn zelfs zo goed dat ze zich even later weer tegenspreken, maar eij dat kan gebeuren he!quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:16 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Ik word inderdaad wel moe, maar dan om iets heel anders: namelijk van het volk dat te dom is om maar ook enig manipulatie door te hebben. Dus ksssjt, opbokken jij. Want je maakt mij moe...

BINGO!!! Wat win ik?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:23 schreef kastanova het volgende:
Jouw kennende; 100% zeker ja.
Hell, je zat me destijds van 7:00 tot 5:00 te stalken via email en fotoboek, beroepsautist.

Je wint de kans om een foto te posten, kost niks en dan kom je eindelijk je afspraak eens naquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |