Voor deze kloon deze prijs:quote:
Mooi dat je 'm voor mij opgesnord hebt. Jou (dus zonder een W, om maar in jouw termen te spreken) kennende, heb je 'm in je bookmarks opgeslagen ofzo?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:32 schreef kastanova het volgende:
Voor de geinteresseerde mensen, waar het allemaal mee begon, Volvomeister die zijn afspraken niet nakwam
Oh, in het vervolg topic durfde hij zich vervolgens niet meer te vertonen trouwens... En zodra iemand hem er dan in zijn andere topics er op aansprak, maakte hij weer een nieuwe kloon aan.
Ik zeg je alvast Kasta wint altijd hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:39 schreef HAHAHHA het volgende:
Oh ja, het begint een gewoonte van jou te worden om ongemakkelijke vragen, zoals die van mail te ontlopen.
Achterbakse gedoe van jou, ik kan het niet anders verwoorden.
Tja, als je daarvoor allerlei gunstigheden moet aanpraten zonder het daadwerkelijke geheel in beschouwing moet nemen, dan mag hij winnen van mij.. move glory to them, zoals die Amerikanen het mooi zeggen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zeg je alvast Kasta wint altijd hoor [afbeelding]
*indekt*quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:45 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Tja, als je daarvoor allerlei gunstigheden moet aanpraten zonder het daadwerkelijke geheel in beschouwing moet nemen, dan mag hij winnen van mij.. move glory to them, zoals die Amerikanen het mooi zeggen.
Wat dat betreft, heb ik dan voor de toeristen/Kasta's kennissen die hier nu kijken, liever een gemeende verlies dan geveinsde overwinning.
Anders google je ff op Volvomeister knullie, heb je direct prijsquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:38 schreef HAHAHHA het volgende:
Mooi dat je 'm voor mij opgesnord hebt. Jou (dus zonder een W, om maar in jouw termen te spreken) kennende, heb je 'm in je bookmarks opgeslagen ofzo?
Ik zou het linkje posten waar ik vertel waar en op welke afdeling ik werk... Deed ik dat? Yepquote:Als je dat topic goed leest, zie je dat je ineens je verkeerde gegevens vermeldt, waarna de beurt aan mij is. Niet andersom, zoals je het al eerder in je vorige post beweerde, hoor)
Het is maar hoe je ziet...quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:48 schreef denka het volgende:
*indekt*
Maar jochie, even rustig nu hé... Wat was dan de reden dat je tot 2 keer toe plotseling van het forum verdween toen je er toch echt niet meer onderuit kwam om je foto's te posten?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:45 schreef HAHAHHA het volgende:
Tja, als je daarvoor allerlei gunstigheden moet aanpraten zonder het daadwerkelijke geheel in beschouwing moet nemen, dan mag hij winnen van mij.. move glory to them, zoals die Amerikanen het mooi zeggen.
Wat dat betreft, heb ik dan voor de toeristen/Kasta's kennissen die hier nu kijken, liever een gemeende verlies dan geveinsde overwinning.
Jij ook al? Maar ze blijven weer terugkomen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:49 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Het is maar hoe je ziet...
Overigens laat de selectieve reply van Kastanova wel lang op zich wachten. Dus ik ga alvast vroeg naar bed.
Treur niet, morgen is er weer een dag
Wat ben jij toch altijd fanatiek met je pseudo-bijdehante teksten.. vermoeiend zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar jochie, even rustig nu hé... Wat was dan de reden dat je tot 2 keer toe plotseling van het forum verdween toen je er toch echt niet meer onderuit kwam om je foto's te posten?
Vertel het maar aan ome kasta.
Of hé, laat me raden, dat zag je ook als overwinning?.
En dat post hij dan na mijn postquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:49 schreef HAHAHHA het volgende:
Het is maar hoe je ziet...
Overigens laat de selectieve reply van Kastanova wel lang op zich wachten. Dus ik ga alvast vroeg naar bed.
Of gaat vrolijke door..Dit topic vol lullen en geen nieuw deel aanmaken is misschien het beste. Dan stoppen ze ook wel of ze moeten zo desperate zijn dat ze een eigen topic aanmaken wat ik eigenlijk niet zie gebeuren. Want buiten het feit dat heel fok! al weet dat ze niet echt toerekeningsvatbaar zijn zullen ze zich zelf niet nog verder de wereld der ongelovigen in helpen..of wel dat weet je maar nooit met zieke geesten..quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat post hij dan na mijn post.
Voorspellinkje: Die zien we hier niet meer terug en morgen duikt er plotseling weer een nét geregistreerde user op....
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:16 schreef kastanova het volgende:
Toevallig ook dat zowel W-A als Trance exact tegelijkertijd met Volvomeister gaan slapen.
Idd en dat als de ene weggaat de andere opeens opduikt. En qua reacties zie je het ook maargoed ze zijn zo hoogbegaafd dat ze het zelf nog niet eens inzien en werkelijk denken dat de wereld aan hun voeten likt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:16 schreef kastanova het volgende:
Toevallig ook dat zowel W-A als Trance exact tegelijkertijd met Volvomeister gaan slapen.
NEE!quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tering, gaat hard zeg
Ik open straks wel een tweede deel...
Deze is toepasselijkerquote:
Sneaky woman.. Beetje op komen dagen op het moment dat ik weg gaquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef MUUS het volgende:
*kuch*
Aahh, wat vvergis je weer eens lelijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:55 schreef kastanova het volgende:
Voorspellinkje: Die zien we hier niet meer terug en morgen duikt er plotseling weer een nét geregistreerde user op....
Nieuw topic? Mijn zegen heb je.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:04 schreef denka het volgende:
Of gaat vrolijke door..Dit topic vol lullen en geen nieuw deel aanmaken is misschien het beste. Dan stoppen ze ook wel of ze moeten zo desperate zijn dat ze een eigen topic aanmaken wat ik eigenlijk niet zie gebeuren. Want buiten het feit dat heel fok! al weet dat ze niet echt toerekeningsvatbaar zijn zullen ze zich zelf niet nog verder de wereld der ongelovigen in helpen..of wel dat weet je maar nooit met zieke geesten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |