abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:34:28 #251
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45457297
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:27 schreef HAHAHHA het volgende:

[..]

BINGO!!! Wat win ik?
Voor deze kloon deze prijs:

Dus nu heb je er al 2. 1 prijs met deze kloon en 1 prijs met de andere.

GoGoGo
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_45457440
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:32 schreef kastanova het volgende:
Voor de geinteresseerde mensen, waar het allemaal mee begon, Volvomeister die zijn afspraken niet nakwam

Oh, in het vervolg topic durfde hij zich vervolgens niet meer te vertonen trouwens... En zodra iemand hem er dan in zijn andere topics er op aansprak, maakte hij weer een nieuwe kloon aan .
Mooi dat je 'm voor mij opgesnord hebt. Jou (dus zonder een W, om maar in jouw termen te spreken) kennende, heb je 'm in je bookmarks opgeslagen ofzo?

Als je dat topic goed leest, zie je dat je ineens je verkeerde gegevens vermeldt, waarna de beurt aan mij is. Niet andersom, zoals je het al eerder in je vorige post beweerde, hoor )

Het is je overigens niet eens in je opgekomen dat die kloon later ook geband is? Achgossie, wat moet dat toch vreselijk zijn om constant in een wereldje van 2 opties te denken, geborneerde huichelaar van me .
pi_45457473
Oh ja, het begint een gewoonte van jou te worden om ongemakkelijke vragen, zoals die van mail te ontlopen.

Achterbakse gedoe van jou, ik kan het niet anders verwoorden .
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 17 januari 2007 @ 23:42:05 #254
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_45457562
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:39 schreef HAHAHHA het volgende:
Oh ja, het begint een gewoonte van jou te worden om ongemakkelijke vragen, zoals die van mail te ontlopen.

Achterbakse gedoe van jou, ik kan het niet anders verwoorden .
Ik zeg je alvast Kasta wint altijd hoor
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_45457657
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zeg je alvast Kasta wint altijd hoor [afbeelding]
Tja, als je daarvoor allerlei gunstigheden moet aanpraten zonder het daadwerkelijke geheel in beschouwing moet nemen, dan mag hij winnen van mij.. move glory to them, zoals die Amerikanen het mooi zeggen.

Wat dat betreft, heb ik dan voor de toeristen/Kasta's kennissen die hier nu kijken, liever een gemeende verlies dan geveinsde overwinning .
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:47:00 #256
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45457718
ze moeten het jaloerse klonenclubje dat alweer twee prijzen in de wacht heeft gesleept een ban geven op ip. Dan kunnen ze niet voor iedere sheet weer een nieuwe kloon aanmaken en weer eindeloos door huilen. Om vervolgens na te zijn vastgelult voor de 100028312846128471 keer weer een nieuwe kloon aan te maken en weer opnieuw te beginnen..

Bij sommige mensen is de wereld dan ook niet groter dan de borst van moeders en de harde handen van paps.

Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 17 januari 2007 @ 23:47:16 #257
80791 crew  Paul
pi_45457725
HAHAHAH kasta is er zag ikk net hij zou zo wel langskomen !
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:48:41 #258
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45457774
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:45 schreef HAHAHHA het volgende:

[..]

Tja, als je daarvoor allerlei gunstigheden moet aanpraten zonder het daadwerkelijke geheel in beschouwing moet nemen, dan mag hij winnen van mij.. move glory to them, zoals die Amerikanen het mooi zeggen.

Wat dat betreft, heb ik dan voor de toeristen/Kasta's kennissen die hier nu kijken, liever een gemeende verlies dan geveinsde overwinning .
*indekt*
pi_45457814
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:38 schreef HAHAHHA het volgende:
Mooi dat je 'm voor mij opgesnord hebt. Jou (dus zonder een W, om maar in jouw termen te spreken) kennende, heb je 'm in je bookmarks opgeslagen ofzo?
Anders google je ff op Volvomeister knullie, heb je direct prijs .
Kom, zo moeilijk is het allemaal echt niet hoor...
quote:
Als je dat topic goed leest, zie je dat je ineens je verkeerde gegevens vermeldt, waarna de beurt aan mij is. Niet andersom, zoals je het al eerder in je vorige post beweerde, hoor )
Ik zou het linkje posten waar ik vertel waar en op welke afdeling ik werk... Deed ik dat? Yep .

Toen was het jouw beurt... En dat is het nog steeds...
Dat je daarna weer met allerlei nieuwe eisen kwam, álles om je verschrompelde hoofdje maar niet te hoeven posten, da's mooi, maar behoorde niet tot de afspraak.
Maar hé, ik ben de moeilijkste niet, dus zelfs aan die eisen wil ik daarna nog wel voldoen...
I was an atheist until I realized I was God
pi_45457816
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:48 schreef denka het volgende:
*indekt*
Het is maar hoe je ziet...
Overigens laat de selectieve reply van Kastanova wel lang op zich wachten. Dus ik ga alvast vroeg naar bed.

Treur niet, morgen is er weer een dag
pi_45457868
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:45 schreef HAHAHHA het volgende:

Maar jochie, even rustig nu hé... Wat was dan de reden dat je tot 2 keer toe plotseling van het forum verdween toen je er toch echt niet meer onderuit kwam om je foto's te posten?
Vertel het maar aan ome kasta .

Of hé, laat me raden, dat zag je ook als overwinning? .
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:51:44 #262
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45457878
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:49 schreef HAHAHHA het volgende:

[..]

Overigens laat de selectieve reply van Kastanova wel lang op zich wachten. Dus ik ga alvast vroeg naar bed.

Treur niet, morgen is er weer een dag
Jij ook al? Maar ze blijven weer terugkomen!

Is moeders eindelijk thuis?
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:53:47 #263
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_45457948
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Maar jochie, even rustig nu hé... Wat was dan de reden dat je tot 2 keer toe plotseling van het forum verdween toen je er toch echt niet meer onderuit kwam om je foto's te posten?
Vertel het maar aan ome kasta .

Of hé, laat me raden, dat zag je ook als overwinning? .
Wat ben jij toch altijd fanatiek met je pseudo-bijdehante teksten.. vermoeiend zeg.
je moeder is m'n broer
pi_45458006
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:49 schreef HAHAHHA het volgende:
En dat post hij dan na mijn post .

Voorspellinkje: Die zien we hier niet meer terug en morgen duikt er plotseling weer een nét geregistreerde user op... .
  donderdag 18 januari 2007 @ 00:04:37 #265
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45458225
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

En dat post hij dan na mijn post .

Voorspellinkje: Die zien we hier niet meer terug en morgen duikt er plotseling weer een nét geregistreerde user op... .
Of gaat vrolijke door..Dit topic vol lullen en geen nieuw deel aanmaken is misschien het beste. Dan stoppen ze ook wel of ze moeten zo desperate zijn dat ze een eigen topic aanmaken wat ik eigenlijk niet zie gebeuren. Want buiten het feit dat heel fok! al weet dat ze niet echt toerekeningsvatbaar zijn zullen ze zich zelf niet nog verder de wereld der ongelovigen in helpen..of wel dat weet je maar nooit met zieke geesten..
pi_45458511
Toevallig ook dat zowel W-A als Trance exact tegelijkertijd met Volvomeister gaan slapen .
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 18 januari 2007 @ 00:18:31 #267
80791 crew  Paul
pi_45458560
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:16 schreef kastanova het volgende:
Toevallig ook dat zowel W-A als Trance exact tegelijkertijd met Volvomeister gaan slapen .
pi_45458597
Tering, gaat hard hier
Ik open straks wel een tweede deel...
  donderdag 18 januari 2007 @ 00:21:26 #269
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45458626
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:16 schreef kastanova het volgende:
Idd en dat als de ene weggaat de andere opeens opduikt. En qua reacties zie je het ook maargoed ze zijn zo hoogbegaafd dat ze het zelf nog niet eens inzien en werkelijk denken dat de wereld aan hun voeten likt.
  donderdag 18 januari 2007 @ 00:22:54 #270
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45458664
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tering, gaat hard zeg
Ik open straks wel een tweede deel...
NEE!

Doe maar niet want het gaat toch nergens meer over. Doe ons dat niet aan, ik kan niet met prijzen blijven gooien.
  donderdag 18 januari 2007 @ 00:24:56 #271
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45458704
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:18 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

[afbeelding]
Deze is toepasselijker

pi_45462429
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef MUUS het volgende:
*kuch*
Sneaky woman.. Beetje op komen dagen op het moment dat ik weg ga .

Toch .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_45468087
Een geniaal verhaal

We willen een fokker in het huis ( en het liefst iemand die aandachtshoer is de les leest )
pi_45469343
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:55 schreef kastanova het volgende:
Aahh, wat vvergis je weer eens lelijk .

Wanneer ga je jezelf eens ontwikkelen, in plaats van constant 2 opties proberen te overwegen?
pi_45469385
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:04 schreef denka het volgende:
Of gaat vrolijke door..Dit topic vol lullen en geen nieuw deel aanmaken is misschien het beste. Dan stoppen ze ook wel of ze moeten zo desperate zijn dat ze een eigen topic aanmaken wat ik eigenlijk niet zie gebeuren. Want buiten het feit dat heel fok! al weet dat ze niet echt toerekeningsvatbaar zijn zullen ze zich zelf niet nog verder de wereld der ongelovigen in helpen..of wel dat weet je maar nooit met zieke geesten..
Nieuw topic? Mijn zegen heb je.

Aangezien je actief meeslijmt, is het wel opmerkelijk dat je dit gebeuren maar desperate vindt om een nieuw topic te openen. Wat zegt dat dus over je kontvriendje Kastanova? Hij opende telkens een nieuw topic over mij. Maar nee, bij hem zullen we 'desperate' niet uit jouw mond horen. Hoezo objectief?

Idee, laat ik ff eens als kastanova reageren:

"Beste fokkers en m'n kennissen die meelezen, we kunnen hieruit dus 2 conclusies trekken:

- Je zit dermate te slijmen, dat je iedere gevoel voor realiteit enigszins uit het oog verloren bent.... Kortom, vergeet je ook even niet je Gilette Mach 3-scheermesje te gebruiken, om de haren weg te halen voordat je Kastanova's stinkhol schoon gaat likken?
- Óf je moet een kloon van kastanova zijn, zoals hij ook concludeerde bij tranceaction en 'wa' (?) .

Geeft niks knul, zolang het voor de buitenstaanders maar duidelijk is dat ik altijd eerlijk ben (hey vrouwelijke meelezertjes, je kunt mij dus 100% vertrouwen , recht voor z'n raap (kortom, het is de bedoeling dat je gaat geloven dat ik niet erom heen draai en dus de waarheid zeg), en bovendien hou ik van m'n moeder. (Of ik daadwerkelijk van haar hou, doet er niet zake. Het betekent dat ik dus wél van vrouwen hou, dus bij mij zit je goed, begrepen?)

Poppetje gezien? Kastje dicht .

Oh nee? Komt de versluimde boodschap niet helemaal over? .

Nah, (kost me weer tijd om te manipuleren ), dan zal ik wel ff paar anekdotes over m'n eerlijkheid (heus waar) ertegenaan slingeren. Hoewel het de 148'ste keer is dat ik ze oprakel, is dat niet zo van belang:

*Anekdote 1*

*Anekdote 2*

Grondig doorgelezen en in je onderbewuste opgenomen? .

Mooi, dan merk ik wel van je als je in de kroeg weer 'ns m'n ego zit te strelen .

Tot dan! .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')