abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 17 januari 2007 @ 22:55:15 #226
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_45455664
Iets zegt me trouwens dat de sfeer hier ietwat negatief is. Ik pik tenminste subtiele aanwijzingen op die anderen wellicht ontgaan. Maar misschien ben ik daar ook wel gevoelig voor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_45455704
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef Cynix ® het volgende:
Iets zegt me trouwens dat de sfeer hier ietwat negatief is. Ik pik tenminste subtiele aanwijzingen op die anderen wellicht ontgaan. Maar misschien ben ik daar ook wel gevoelig voor.
Jalouzie is het woord.
pi_45455750
oh ja, nu je weldra selectief de gunstige stukjes tekst gaat quoten cq. manipuleren, heb ik alvast je 4 favo smileys klaargelegd:

En geen dank, hoor.
pi_45455855
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Jalouzie is het woord.
Niet echt, jaloezie lijkt me het juiste woord .

Nah, bij mij zou ik eerder spreken van een soort afkeer van bedriegerij en manipulatie .
pi_45455872
Feel the love. .
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef HAHAHHA het volgende:

[..]

'uit principe'
Whehehehehehehe. . *snik*
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:59:29 #231
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45455876
quote:
*verhaal..
Weer een kloon , begin een klonenclubje zou ik zeggen..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_45456068
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef denka het volgende:
Weer een kloon , begin een klonenclubje zou ik zeggen..
'Weer'? M'n laatste kloon was 2 maanden terug hoor .

Al die andere users hebben hier weinig van doen, lijkt me .

EDIT: ah, ben je weer zo'n kloon van Kwastanova?
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:03:18 #233
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_45456072
quote:

[..]
Nogmaals, Martin Blokhuis, bij welk bedrijf werk je nu in welke functie? En kom dan niet weer aanzitten dat je het via mail zou sturen, ipv op forum.
Ik weet niet voor welk bedrijf hij werkt maar hij maakt mijn container elke week schoon
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_45456129
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef TranceAction het volgende:
Ik weet niet voor welk bedrijf hij werkt maar hij maakt mijn container elke week schoon
Je maakt altijd typisch Amerikaanse grappen, zo ken ik je wel weer .

Maar goed, ben blij dat je tenminste niet zo'n naïef persoon bent. Helaas geldt dat niet voor de vrouwen van 'm.
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:05:15 #235
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45456157
ooohhhh kijk nu..het clubje is bij elkaar
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_45456269
quote:
In tegenstelling tot Martin ben ik eerlijk, recht voor z'n raap, dus dat bevestig ik ook direct. Maar Martin, dude, hoe lang was dat ook weer geleden? 2 jaar? 3 jaar? Welke jaar? Nu je toch al bezig ben met die horloge, zoek ff op welke topic dat weer was. Want iedere keer dat ik ff op Fok langskom, lees ik telkens dat je een van mn kloons alsmaar blijft oprakelen. Om maar eens in jouw termen te zeggen:
Hmmmmz, ik post nauwelijks meer tegenwoordig maar tóch weet je dit topic te vinden waarin je genoemd wordt...

Kunnen we twee vrij simpele conclusies trekken:
- Je stalked me na 2 jaar nog, je leest dagelijks m'n gehele MAT door in de hoop dat ik toch eindelijk je naam weer eens noem...
- De ietwat reëlere optie, I was right all allong en je hebt even uitgelogged met je Trance accountje aangezien je volledig lamgeluld was en dat bracht je tot het werkelijk bril-jante idee om het stof weer eens van deze kloon te blazen...

Dude, serieus, zoek hulp... Van mijn part kom je in real life langs om je een volledige dag als volgzame bitch incl. halsband te kunnen gedragen, maar probeer het toch in godsnaam niet meer door middels van posts, want naarmate je post- en kloonfrequentie toeneemt, blíjft je niveau afnemen...
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:09:35 #237
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_45456331
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:04 schreef HAHAHHA het volgende:

[..]

Je maakt altijd typisch Amerikaanse grappen, zo ken ik je wel weer .

Maar goed, ben blij dat je tenminste niet zo'n naïef persoon bent. Helaas geldt dat niet voor de vrouwen van 'm.
Hee wie zegt dat ik een grap maak

Die vrouwen van 'm?? Oh die kudde schapen op zijn erf
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:13:13 #238
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45456490
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:09 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Hee wie zegt dat ik een grap maak

Die vrouwen van 'm?? Oh die kudde schapen op zijn erf

En wederom een reactie van ongekende intelligentie..

Jij bent gewoon te goed!

GoGoGo

Dacht dat jij ging slapen Of is moeders nog niet thuis?
pi_45456524
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:08 schreef kastanova het volgende:Hmmmmz, ik post nauwelijks meer tegenwoordig maar tóch weet je dit topic te vinden waarin je genoemd wordt...

Kunnen we twee vrij simpele conclusies trekken:
- Je stalked me na 2 jaar nog, je leest dagelijks m'n gehele MAT door in de hoop dat ik toch eindelijk je naam weer eens noem...
- De ietwat reëlere optie, I was right all allong en je hebt even uitgelogged met je Trance accountje aangezien je volledig lamgeluld was en dat bracht je tot het werkelijk bril-jante idee om het stof weer eens van deze kloon te blazen...

Dude, serieus, zoek hulp... Van mijn part kom je in real life langs om je een volledige dag als volgzame bitch incl. halsband te kunnen gedragen, maar probeer het toch in godsnaam niet meer door middels van posts, want naarmate je post- en kloonfrequentie toeneemt, blíjft je niveau afnemen...
Of trek eens de conclusie dat ik de Gouden Kooi best wel vermakelijk vind, en dus ook volg. Best wel een reële mogelijkheid, is het niet? .

Bovendien zijn TranceAction en ik allebei online, dus hoe kan dat nou? Mag je met je TCIP-whatever kennis verklaren. Het is overigens wel weer heerlijk typisch dat je slechts een deel in je quote pakt .
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:15:26 #240
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45456580
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:14 schreef HAHAHHA het volgende:

[..]

Of trek eens de conclusie dat ik de Gouden Kooi best wel vermakelijk vind, en dus ook volg, is het niet? .

Bovendien zijn TranceAction en ik allebei online, dus hoe kan dat nou? Mag je met je TCIP-whatever kennis verklaren. Het is overigens wel weer heerlijk typisch dat je slechts een deel in je quote pakt .
Worden jullie nu nooit moe van je zelf?
pi_45456609
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef HAHAHHA het volgende:
'Weer'? M'n laatste kloon was 2 maanden terug hoor .
Uhuh .

Maarreuh, aangezien je je alles nog zo helder weet te herinneren, dan moet je toch ook nog wel wéten wat de afspraak was?
Jij zou eerst een foto plaatsen, daarna zouden wij je uitlachen en vervólgens zou ik m'n functie vrijgeven.

Dat was toen afgesproken waarna je oorspronkelijke account plotseling verdween.
Vervolgens begon het gezever met een nieuwe kloon weer helemaal opnieuw.
Die zou uiteindelijk ook een foto plaatsen, maar verdween al net zo plotseling
En een dag daarna begon een nieuw geregistreerde user me plotseling via mail en in m'n fotoboek te stalken...
En guess what, nadat die vastgeluld was verdween ook die kloon van de aardbodem...

Dus nu kunnen we wel weer helemaal opnieuw beginnen en zijn we over 2 maandjes weer 5 van je kloontjes en 8 "dreigmailtjes" verder, maar kom op jochie, plaats nu gewoon dat gnomenhoofdje van je even dan hebben we dat ook weer gehad .
pi_45456652
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:15 schreef denka het volgende:
Worden jullie nu nooit moe van jullie zelf?
Ik word inderdaad wel moe, maar dan om iets heel anders: namelijk van het volk dat te dom is om maar ook enig manipulatie door te hebben. Dus ksssjt, opbokken jij. Want je maakt mij moe ...

pi_45456722
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:14 schreef HAHAHHA het volgende:
Of trek eens de conclusie dat ik de Gouden Kooi best wel vermakelijk vind, en dus ook volg. Best wel een reële mogelijkheid, is het niet? .
Op zich best wel knap dat je dit topic pas een week later, nadat het constant bovenaan in de topiclijst heeft gestaan ondekt... .
En dan ook nog eens nét op het moment dat je kloontje zichzelf al dusdanig belachelijk gemaakt heeft dat verder posten voor hem geen nut meer heeft... .
pi_45456753
MUUS?
Zullen wij ons opgeven voor de Gouden Kooi en dan de hele dag appeltaartvla gaan eten
pi_45456836
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:18 schreef kastanova het volgende:
Op zich best wel knap dat je dit topic pas een week later, nadat het constant bovenaan in de topiclijst heeft gestaan ondekt... .
Dude, denk je werkelijk dat ik hier iedere dag kom
quote:
En dan ook nog eens nét op het moment dat je kloontje zichzelf al dusdanig belachelijk gemaakt heeft dat verder posten voor hem geen nut meer heeft... .
Euuuuh? Zit je jezelf illusies in te beelden, danwel anderen een situatie aan te praten? Je hebt overigens de kans om mij eens belachelijk te maken, door eens m'n eerste stuk te quoten, ipv verder te gaan op deze futiele stukjes tekst. Maar ach, ik ken jou. Je zit 'm weer eens te ontlopen....
pi_45456942
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:21 schreef HAHAHHA het volgende:
Dude, denk je werkelijk dat ik hier iedere dag kom
Jouw kennende; 100% zeker ja .

Hell, je zat me destijds van 7:00 tot 5:00 te stalken via email en fotoboek, beroepsautist .
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:24:18 #247
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45456951
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:16 schreef HAHAHHA het volgende:

[..]

Ik word inderdaad wel moe, maar dan om iets heel anders: namelijk van het volk dat te dom is om maar ook enig manipulatie door te hebben. Dus ksssjt, opbokken jij. Want je maakt mij moe ...

Ik ben nog geen een keer gemanipuleerd in dit topic of ooit in fok!, dus nee van manipulatie zie ik niks..Wat ik wel zie zijn 3 jaloerse figuren, (lees: klonen) die geen enkele keer een inhoudelijke reactie geven in dit topic en maar blijven doorgaan met het posten van reacties van ongekend hoog niveau. Ze zijn zelfs zo goed dat ze zich even later weer tegenspreken, maar eij dat kan gebeuren he!

Het feit dat ik je moe maak is dan toch wel iets zeer positief en hopelijk duik je dan ook snel bij moeders het bed in. Lekker dicht bij de borst, je favoriete plekje..

Maar ook voor jou: GoGoGo

pi_45457065
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:23 schreef kastanova het volgende:
Jouw kennende; 100% zeker ja .

Hell, je zat me destijds van 7:00 tot 5:00 te stalken via email en fotoboek, beroepsautist .
BINGO!!! Wat win ik?
Want je pakt immers weer een deel van de quote, typisch de mentaliteit van een leugenaar.

Maar goed, post eens wat e-mailtjes dan. Want ik kan me overigens helemaal niks herinneren van een mail richting jou .
pi_45457240
Voor de geinteresseerde mensen, waar het allemaal mee begon, Volvomeister die zijn afspraken niet nakwam

Oh, in het vervolg topic durfde hij zich vervolgens niet meer te vertonen trouwens... En zodra iemand hem er dan in zijn andere topics er op aansprak, maakte hij weer een nieuwe kloon aan .
pi_45457286
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:27 schreef HAHAHHA het volgende:
BINGO!!! Wat win ik?
Je wint de kans om een foto te posten, kost niks en dan kom je eindelijk je afspraak eens na .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')