http://www.youtube.com/watch?v=x1F84UqpvhU&NRquote:Op maandag 15 januari 2007 01:26 schreef wimmel_1 het volgende:
IDD, Doe het dan op een ECHTE trein
Trainsurfing on ICE
Voor degenen die dit leuk vinden... kijk het filmpje ff af en bedenk dan nog eens of het leuk is...
quote:Op maandag 15 januari 2007 01:39 schreef Hathor het volgende:
Binnenkort op Talpatrainsurfing with the stars
goed filmpje inderdaad, zag hem een tijd geleden al.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:26 schreef wimmel_1 het volgende:
IDD, Doe het dan op een ECHTE trein
Trainsurfing on ICE
Voor degenen die dit leuk vinden... kijk het filmpje ff af en bedenk dan nog eens of het leuk is...
DOM KINDquote:Op maandag 15 januari 2007 01:21 schreef LennyKravitz het volgende:
Hoeveel is er wel niet mis in je hersenpan als je dit gaat doen...
Filmpje
Deze mensen verdienen echt een schop onder hun hol! Zowel dat meisje als degenen die haar overhalen en filmen.
Zie ook Artikel in AD
![]()
dat is ook het feit van een puber zijn, weinig besef hebben van de gevolgen van bepaalde acties.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb dit jaren geleden regelmatig gedaan, alleen ging ik op de trein staan ipv er naast hangen.
Rot aub op met zinloos geblaat reacties, ben ondertussen ouder en wijzer geworden.
De reden waarom ik het deed, ik had als puber weinig besef van de gevolgen bij bepaalde acties. Wat ik wel weet is dat ik me gelukkig mag prijzen dat het nooit mis is gegaan. Levensgevaarlijke situaties meegemaakt terwijl ik op een trein stond.
Als ik een puber nu iets soortgelijks zou zien doen zou ik ook zo reageren.quote:Op maandag 15 januari 2007 02:00 schreef Djarum het volgende:
een goede "corrigerende" schop-onder-hun-kont
kom je geen laaghangende kabels tegen, boomtakken, etc?quote:Op maandag 15 januari 2007 01:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb dit jaren geleden regelmatig gedaan, alleen ging ik op de trein staan ipv er naast hangen.
Rot aub op met zinloos geblaat reacties, ben ondertussen ouder en wijzer geworden.
De reden waarom ik het deed, ik had als puber weinig besef van de gevolgen bij bepaalde acties. Wat ik wel weet is dat ik me gelukkig mag prijzen dat het nooit mis is gegaan. Levensgevaarlijke situaties meegemaakt terwijl ik op een trein stond.
Zover ik me kan herinneren geen last van laaghangende kabels of boomtakken gehad, wel tunnels.quote:Op maandag 15 januari 2007 02:24 schreef A_L_N_F het volgende:
kom je geen laaghangende kabels tegen, boomtakken, etc?
en hou hou je je vast met hoge snelheden? zuignap?
De Geinlijn is een meteroquote:Op maandag 15 januari 2007 02:50 schreef nozem het volgende:
Dat was in de jaren '80 en '90 onder graffiti-spuiters geloof ik een ware hype op de metro's van de 'Geinlijn' in A'dam, die toen overigens niet eens meer schoon werden gemaakt uit milieuoverwegingen.
Het idee is min of meer hetzelfde. Trein, metro, metro, trein. Och.quote:Op maandag 15 januari 2007 02:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
De Geinlijn is een metero
"Deze trein gaat naar gein"
quote:Op maandag 15 januari 2007 01:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Levensgevaarlijke situaties meegemaakt terwijl ik op een trein stond.
Heftigquote:Op maandag 15 januari 2007 01:39 schreef L-IS het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=x1F84UqpvhU&NR
Zie einde van dit filmpje, hij had kanker. Vandaar hij niets te verliezen had..
quote:moslim vrouwtje, wat jammer, net niet onder de trein.
berend balhoofd 13-01-07 @ 21:07
quote:ze had moeten blijven staanga is dood feackinneger
the0roger 15-01-07 @ 10:25
Maar daar hebben ze weer geen mobieltjes om het te filmen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:25 schreef SnowDoggg het volgende:
Ach, in india is treinsurfen hardstikke normaal
[afbeelding]
Die gaat echt gruwelijk hard.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:39 schreef L-IS het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=x1F84UqpvhU&NR
Zie einde van dit filmpje, hij had kanker. Vandaar hij niets te verliezen had..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |