Mijn exif zit er ook nog in als ik een foto heel erg bewerk.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:47 schreef pirke het volgende:
[..]
Ook geen kader, de originele exif moet er zelfs nog inzitten!
Dan moet je voor die wedstrijd een foto in jpg schietenquote:Op maandag 15 januari 2007 01:10 schreef Mauro het volgende:
Dus misschien zelfs een wedstrijd zonder fotobewerking?
Ik schiet in RAW. Moet ik dan een RAW insturen?
Want die kan ik niet omzetten naar jpg zonder bewerking
Ja dat dus!quote:Het mooie van 12 verschillende onderwerpen (11 in dit geval) is dat er altijd wel iets tussen zit wat jij leuk vindt. En als er iets tussen zit wat jij niet ziet zitten en/of wat je niet kunt, omdat je camera de technieken daarvoor niet bezit, dan sla je een maandje over. Dat was met de vorige opzet van de wedstrijden ook al zo trouwens...
quote:Op maandag 15 januari 2007 07:24 schreef blomst het volgende:
Nu maar hopen dat er geen users gaan zeuren, omdat hun onderwerp er niet bij zit
Ik vind er nu al een hoop gezeur langskomen terwijl de nieuwe wedstrijd nog niet eens looptquote:Op maandag 15 januari 2007 07:24 schreef blomst het volgende:
Nu maar hopen dat er geen users gaan zeuren, omdat hun onderwerp er niet bij zit
Nou inderdaad, en we zijn nog niet eens begonnenquote:Op maandag 15 januari 2007 08:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind er nu al een hoop gezeur langskomen terwijl de nieuwe wedstrijd nog niet eens loopt
Ik moet er nog een paar bedenken...quote:crew, we zien de onderwerpen wel verschijnen!
Photoshop past je exif aan, dan krijg je dus een nieuwe exifquote:Op maandag 15 januari 2007 02:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn exif zit er ook nog in als ik een foto heel erg bewerk.
Het veel minder grappige van die mensen is dat ze nieuwe users afschrikken met hun eeuwige gezeik.quote:Op maandag 15 januari 2007 08:21 schreef freud het volgende:
Het grappige is dat de mensen die zeuren over dat de wedstrijd niet toegangkelijk meer is...
Ik laat me ook verassen.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
ik twijfel of ik wel onderwerpen in ga zenden. ik denk dat ik me gewoon laat verassen
ik ben niet zo thuis in de theorieen van Darwin.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:24 schreef ..zapper het volgende:
Zojuist ingezonden:
Buitenportret met nadruk op een zelf te kiezen emotie (leuk, eenvoudig)
Zon (techniek, medium)
Darwin, natuurlijke selectie, leg de theorie van Darwin vast in een foto (verhaal, moeilijk)
Astu: http://nl.wikipedia.org/wiki/Charles_Darwinquote:Op maandag 15 januari 2007 10:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ben niet zo thuis in de theorieen van Darwin.
En je hebt progjes waarbij je je exif kunt aanpassen in whatever je wilquote:Op maandag 15 januari 2007 09:38 schreef pirke het volgende:
Photoshop past je exif aan, dan krijg je dus een nieuwe exif
Mensen die vals willen spelen en daar goed in zijn, zul je nooit er uit kunnen pikken. Ze stoten hun kop al vaak genoeg in het echte leven, dus ik gun ze wel een prijsje.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
En je hebt progjes waarbij je je exif kunt aanpassen in whatever je wil
Dat is helemaal waar.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:38 schreef ..zapper het volgende:
Mensen die vals willen spelen en daar goed in zijn, zul je nooit er uit kunnen pikken. Ze stoten hun kop al vaak genoeg in het echte leven, dus ik gun ze wel een prijsje.
Volgens mij worden alle onderwerpen voor iedere maand meteen aan het begin van het jaar bekent gemaaktquote:Op maandag 15 januari 2007 10:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.
Ik vind de opzet zoals die nu voor ons ligt een beetje ondoorzichtelijk maar wel begrijpbaar
Maar wat ik me nu toch ook een beetje afvraag is het volgende:
Zouden de 11 onderwerpen voor het jaar 2007 van tevoren bekend worden gemaakt of komt er iedere maand een nieuw onderwerp?
En als er dus iedere maand een nieuw onderwerp komt, is dat dan niet een beetje unfair? Omdat de WC + modjes de onderwerpen al weten (en dan de foto van november al in maart oid kunnen maken).
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Volgens mij worden alle onderwerpen voor iedere maand meteen aan het begin van het jaar bekent gemaakt
ik bedoelde eigenlijk dat dat me niet zo boeit allemaal.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:29 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Astu: http://nl.wikipedia.org/wiki/Charles_Darwin.
En ik alleen moeders wil is wetquote:Op maandag 15 januari 2007 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ken alleen maar de wet van Murphy
Dan moet je dat zeggen, anders kom je er niet volgens Darwinquote:Op maandag 15 januari 2007 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk dat dat me niet zo boeit allemaal.
ik ken alleen maar de wet van Murphy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |