Exif is een geheim genootschap van fotografen die via de meta data in jpg bestanden met elkaar communiceert. Op deze manier kunnen ze elkaar berichten sturen in wat voor anderen doodgewone plaatjes zijn. Dit genootschap misbruikt de Exit info ook nog wel eens om PI te vervangen. De PI is natuurlijk de nonverbale versie van het posten in een forum (je geeft lading mee aan je post, zonder dat je dat in tekst opneemt).quote:Op maandag 15 januari 2007 23:50 schreef Ireth het volgende:
3 onderwerpen ingestuurd!
(wat is nou weer een exif?)
Dat snapte ik al hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 16:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het kromme engels heb ik geknipt en geplakt uit de auto-reply lieverd
gelukkig maakt die ene week op het hele jaar het verschil over de lengte van je brainstorm, of heb je daadwerkelijk die ene onwetende week nodig om een mening voor de rest van het jaar te vormen?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:41 schreef prupke het volgende:
en waarom mailen en niet gewoon een openbaar topic ?
dan kunnen mensen zien wat er ingestuurd word en kunnen ze er ook al over brainstormen over wat er misschien komen gaat
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:17 schreef freud het volgende:
[..]
Exif is een geheim genootschap van fotografen die via de meta data in jpg bestanden met elkaar communiceert. Op deze manier kunnen ze elkaar berichten sturen in wat voor anderen doodgewone plaatjes zijn. Dit genootschap misbruikt de Exit info ook nog wel eens om PI te vervangen. De PI is natuurlijk de nonverbale versie van het posten in een forum (je geeft lading mee aan je post, zonder dat je dat in tekst opneemt).
Zo, nu de geheime handdruk nog, en je mag toetreden tot de Exifjes.
quote:
Ik mag dan wel uit een ei komen, maar ben nog niet helemaalquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:17 schreef freud het volgende:
[..]
Exif is een geheim genootschap van fotografen die via de meta data in jpg bestanden met elkaar communiceert. Op deze manier kunnen ze elkaar berichten sturen in wat voor anderen doodgewone plaatjes zijn. Dit genootschap misbruikt de Exit info ook nog wel eens om PI te vervangen. De PI is natuurlijk de nonverbale versie van het posten in een forum (je geeft lading mee aan je post, zonder dat je dat in tekst opneemt).
Zo, nu de geheime handdruk nog, en je mag toetreden tot de Exifjes.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:19 schreef Ireth het volgende:
Ik mag dan wel uit een ei komen, maar ben nog niet helemaal [afbeelding] hoor
Dat duurde niet langquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedeopzet, en ik ga even denken wat voor onderwerpen ik in ga sturen.
En je deed niet aan photoshopquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
2) Masker(s)
Hoezo deed ik niet aan ps? Ik doe al jaren aan ps.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En je deed niet aan photoshop![]()
!!!
Dan was dat een andere ElizabethRquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:20 schreef ElizabethR het volgende:
Hoezo deed ik niet aan ps? Ik doe al jaren aan ps.
Waarschijnlijk!quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan was dat een andere ElizabethR
bedoel je niet pMs?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoezo deed ik niet aan ps? Ik doe al jaren aan ps.
quote:
lees PIquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Als jij dat wilt.
Verder hap ik niet meer hoor, zonde van dit topic!!
Mag ik trouwens jouw naam erbij zetten in mijn sig??
Oh, daar let ik nooit op, en ik gebruik ze ook al nooitquote:
Goeiequote:Op woensdag 17 januari 2007 12:40 schreef Mauro het volgende:
Mijn ingezonden onderwerpen:
1: Bier
2: Auto
3: Kort
Lekker kort en dus voor velerlei interpretatie mogelijk
3) zwak(jes)quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:28 schreef Shark.Bait het volgende:
ik weet geen nummer 3. En mijn nummer 1 is zwakjes.
nee, da's mijn nummer 1 al....quote:
Kan ook allemaal in 1 foto, mag je die dan 3 keer inzenden?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:40 schreef Mauro het volgende:
Mijn ingezonden onderwerpen:
1: Bier
2: Auto
3: Kort
Lekker kort en dus voor velerlei interpretatie mogelijk
Da's weer die productfotografie die ik ook al inzondquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:09 schreef Puckzzz het volgende:
Bier
dat moet niet te moeilijk zijn....
ik ga niet op vakantiequote:Op donderdag 18 januari 2007 13:15 schreef Shark.Bait het volgende:
water, je mooiste vakantiefoto 2007, Typisch Nederland.
Iedereen heeft vakantie. Van mij part één van Balkoniė of Tuinesiėquote:
of de kanarische weilandenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Iedereen heeft vakantie. Van mij part één van Balkoniė of Tuinesiė
Zondag avond zal men niet meer kunnen inzenden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:00 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Wanneer worden de onderwerpen eigenlijk bekent gemaakt?
Als ik het goed begrepen heb zullen dan alle 11 de onderwerpen bekent worden gemaakt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zondag avond zal men niet meer kunnen inzenden.
Dan worden de onderwerpen "mee naar achter genomen" om elke maand een leuk, passend, uitdagend, afwisselend, spannend, interessant, fotografisch verantwoord etc etconderwerp mee te geven.
Zoals ik het nu zie zullen deze pas bekend worden gemaakt met het openen van het eerst centrale topic. Dus dat is dan 1 februari.
e.e.a. moet nog wel in overleg
Zoals dat er nu uit ziet zal dat inderdaad het geval zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:10 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb zullen dan alle 11 de onderwerpen bekent worden gemaakt.
In welke maand zit je nuquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat gebeurt er in de 12e maand aangezien er 11 onderwerpen zijn?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, wacht, ja, het begint langzaamaan door te dringen.
Say no more.
en wat heb je ingezonden?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:45 schreef -Marjo- het volgende:
* ingezonden heeft...
* Vervormingquote:Op zondag 21 januari 2007 18:05 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
en wat heb je ingezonden?
Puckzzz je iconquote:Op maandag 22 januari 2007 08:02 schreef Puckzzz het volgende:
nou kom maar op met die onderwerpen, dan kan ik mijn archieven ff door gaan spitten
Hij is leukquote:
zo lang!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog tot 1feb moet wachten
in 3-voud!quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:23 schreef ..zapper het volgende:
Dan dien je je negatieven in te sturen ter verificatie.
Ohja, stom.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:23 schreef ..zapper het volgende:
Dan dien je je negatieven in te sturen ter verificatie.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:03 schreef oYo het volgende:
Heb weer meer tijd. Ben benieuwd wanneer we aan een onderwerp kunnen gaan werken.
tnxquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:53 schreef -Marjo- het volgende:
Die site is er niet meer, maar hier staan alle linkjes naar vorige wedstrijden:
http://www.dreamersweb.nl/fok/FOT/fotowedstrijd.htm
Beterderquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:14 schreef Yoni het volgende:
Die site is niet meer up to date alleen. Versie die up to date is staat hier: http://fok.leesvoer.com
Op 1 februari zal het topic geopend worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:32 schreef pea4fun het volgende:
Het is al eind januari, wanneer komt nu die lijst met onderwerpen en het regelement enzo? Of is het al ergens en lees ik eroverheen?
Denk niet dat dat 't gaat worden...quote:Op zondag 28 januari 2007 18:19 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb nog een stukje input voor de decemberwedstrijd foto van het jaar, dat er alleen foto's mogen worden ingezonden, welke reeds voor een van de maand wedstrijden zijn ingezonden. Dus dat je je beste deelname foto instuurt zegmaar.
Brainstorm in een glas waterquote:Op maandag 29 januari 2007 21:56 schreef Yoni het volgende:
Nog maar een paar nachtjes slapen![]()
En er is al druk gebrainstormd over de onderwerpen![]()
Ze moeten zich wel verdiepen in de onderwerpen, het doel is toch dat het aantrekkelijker gaat worden voor nieuwe users?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:22 schreef freud het volgende:
[..]
Brainstorm in een glas water. De users hebben het werk al gedaan. Enige wat de MODjes hoeven doen is hun favo onderwerpen eruit te halen.
Niet alleen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze moeten zich wel verdiepen in de onderwerpen, het doel is toch dat het aantrekkelijker gaat worden voor nieuwe users?
Nee dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:45 schreef Re het volgende:
gaan jullie het nog koppelen aan een jaarwedstrijd?
nee ik bedoel een jaarwedstrijd voor de wedstrijdfoto's, daar hoef je gewoon weinig voor te doen behalve ...zeg.. je beste 8 resultaten in een jaar bij elkaar op te tellen en je hebt een overall winnaar van de maandwedstrijdenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.
Lijkt me een beetje zonde als je zelf net vind dat je je beste foto hebt gemaakt tijdens een shoot of een uitje dat niet voor 1 van de onderwerpen was en dus niet ingezonden is geweest.
Bovendien zou je dan mensen uit sluiten of benadelen. Als een user net nieuw is of pas dan hoort van de wedstrijd zou hij niet mogen doen omdat ie niet iets ingestuurd heeft voor de wedstrijd... Dat willen we dus niet.
dus gewoon op nieuw alle punten bij elkaar optellen van 't hele jaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:12 schreef Re het volgende:
[..]
nee ik bedoel een jaarwedstrijd voor de wedstrijdfoto's, daar hoef je gewoon weinig voor te doen behalve ...zeg.. je beste 8 resultaten in een jaar bij elkaar op te tellen en je hebt een overall winnaar van de maandwedstrijden
Zeker een leuke impuls om toch elke keer mee te doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:12 schreef Re het volgende:
[..]
nee ik bedoel een jaarwedstrijd voor de wedstrijdfoto's, daar hoef je gewoon weinig voor te doen behalve ...zeg.. je beste 8 resultaten in een jaar bij elkaar op te tellen en je hebt een overall winnaar van de maandwedstrijden
Dat ene nachtje wachten kan er toch ook nog wel af?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:23 schreef blomst het volgende:
Als we vanavond nu eens de nieuwe onderwerpen en regels krijgen, kunnen we er morgen 1feb. vol tegenaan.![]()
Ongeduldjequote:Op woensdag 31 januari 2007 19:23 schreef blomst het volgende:
Als we vanavond nu eens de nieuwe onderwerpen en regels krijgen, kunnen we er morgen 1feb. vol tegenaan.![]()
Neequote:Op woensdag 31 januari 2007 19:25 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat ene nachtje wachten kan er toch ook nog wel af?![]()
Dat ongeduldige gedoe hier...
Ik vraag nooit, ik eisquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:41 schreef Yoni het volgende:
Kindertjes die vragen.......
Kindertjes die zwijgen......quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:41 schreef Yoni het volgende:
Kindertjes die vragen.......
Zullen het ook wel niet krijgenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:48 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Kindertjes die zwijgen......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |