abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 januari 2007 @ 08:12:21 #201
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45396807
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 07:30 schreef M0NTANA het volgende:
Raken de kaarten voor Werder-uit vandaag al uit verkocht? Ik heb een EU-uitkaart, maar weet niet of ik het kan gokken om in mijn pauze (12.30 uur) pas kaarten te halen?
Er zijn praktisch net zoveel kaarten als EU uitkaarten (50 eu kaarten meer ofzo).

Als het goed is raakt het dus niet voor zaterdag uitverkocht. Of 99,9 % moet een kaart kopen.
pi_45397051
Henk ten Cate stelt zich hard op, mag ook wel een keer.
Die halfzachte aanpak van Koeman en Blind heeft ook niets geholpen.
En het zijn godverredomme de best betaalde voetballers in Nederland, die mogen best wel eens te horen krijgen dat ze voor dat royale salaris beter horen te presteren. Als ik niet presteer op mijn werk, dan wordt ik ontslagen!

Ik vind het gewoon nog veel erger dat spelers maar gelijk praten over een gebrek aan vertrouwen wat ze krijgen, flikker toch op, stelletje mietjes!
pi_45397118
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 01:29 schreef Radegast het volgende:

[..]

Je zou toch bijna heimwee krijgen naar Danny Blind...
Alsjeblieft niet zeg.
Blind als speler is een held, maar als trainer vond ik het drie keer niks.

Ondanks dat Henk af en toe dingen doet waar ik vraagtekens bij zet, heb ik wel alle vertrouwen in hem. Het is alleen belangrijk te beseffen dat hij nog aan het 'bouwen' is.
Als je het interview met Babel in de laatste VI leest, merk je pas goed het verschil tussen Blind en Ten Cate.

Over Huntelaar, volgens mij speelt hij gewoon zondag hoor, samen met Babel.
Maar goed, nu weer een trainer ontslaan zou wel het domste zijn wat Ajax kan doen, en gelukkig gaat dat ook niet gebeuren. Laten we maar afwachten, ik heb vertrouwen in Henk i.i.g.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 16 januari 2007 @ 08:52:26 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45397171
Zie het nog gebeuren dat PSV op 31 januari 2007 om 23.59 uur Markus Rosenberg aantrekt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45397530
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 08:47 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet zeg.
Blind als speler is een held, maar als trainer vond ik het drie keer niks.

Ondanks dat Henk af en toe dingen doet waar ik vraagtekens bij zet, heb ik wel alle vertrouwen in hem. Het is alleen belangrijk te beseffen dat hij nog aan het 'bouwen' is.
Als je het interview met Babel in de laatste VI leest, merk je pas goed het verschil tussen Blind en Ten Cate.

Over Huntelaar, volgens mij speelt hij gewoon zondag hoor, samen met Babel.
Maar goed, nu weer een trainer ontslaan zou wel het domste zijn wat Ajax kan doen, en gelukkig gaat dat ook niet gebeuren. Laten we maar afwachten, ik heb vertrouwen in Henk i.i.g.
Babel geeft hij wel veel vertrouwen ja, maar hij is niet de enige speler die dat nodig heeft.
Houd van een lijntje.
pi_45397760
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:17 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Babel geeft hij wel veel vertrouwen ja, maar hij is niet de enige speler die dat nodig heeft.
Ik vind het zo een godsgruwelijke onzin dat een speler gelijk maar zegt dat hij geen vertrouwen krijgt.
Het valt me trouwens op, dat die geluiden verschrikkelijk vaak van spelers van Ajax komen.
Huntelaar heeft een seizoenshelft lang onbetwist in de spits gestaan.
Nu geeft HtC aan dat het beter moet, en gelijk is het vertrouwen weg?
Volgens mij, als je het HtC vraagt, zal hij zeggen dat hij een grenzeloos vertrouwen heeft in Huntelaar, maar dat hij meer verwacht. En dat mag hij naar mijn mening ook verwachten.
pi_45397790
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 01:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Sjonge jonge wat een kritiek zeg.. eerst zien dan geloven.. ik heb alle vertrouwen in Henk
Ik ook!
Veel gehoord maar t zegt wel wat denk ik: de sterren van Barca liepen met hem weg!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:31:56 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45397813
Gelul over vertrouwen, speel gewoon goed en iedereen heeft vertrouwen in je zeg. Ik verdien nog niet de helft van een Babel en jank ook niet de hele dag dat ik geen vertrouwen krijg van mijn baas .

Echt, voetballers zijn soms echt papkindjes hoor... zeker bij Ajax..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_45397950
Het maakt niet uit hoeveel je verdient, als een baas z'n werknemers selectief benadert dan gaat dat steken bij de anderen.
Houd van een lijntje.
pi_45398746
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Het maakt niet uit hoeveel je verdient, als een baas z'n werknemers selectief benadert dan gaat dat steken bij de anderen.
En dat is het enige zinnige wat je erover kan zeggen, Erg matig van HtC als KJH straks niet meer speelt en Babel wordt "voorgetrokken".
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:23:51 #211
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45398887
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 08:12 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Er zijn praktisch net zoveel kaarten als EU uitkaarten (50 eu kaarten meer ofzo).

Als het goed is raakt het dus niet voor zaterdag uitverkocht. Of 99,9 % moet een kaart kopen.
Toch meteen maar even kaarten gehaald voor Werder-uit, vond het zonde van mijn pauze om tot 12.30 uur te wachten en wilde het minieme risico niet lopen dat het uitverkocht zou geraken.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45398969
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 06:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Hij geeft veel spelers vertrouwen maar kan wel ongelovelijk hard zijn naar zijn spelers. Niks mis mee. Zo erg is het nou ook weer niet als Huntelaar een keer op de bank zit.

@Toma, Blind heeft Huntelaar beter gemaakt?
heeft Huntelaar blind niet beter gemaakt
even zonder sig
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:30:02 #213
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_45399010
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:17 schreef Panick het volgende:

[..]

En dat is het enige zinnige wat je erover kan zeggen, Erg matig van HtC als KJH straks niet meer speelt en Babel wordt "voorgetrokken".
Waarom? Huntelaar heeft niet echt veel laten zien de laatste weken, dus vind ik het niet meer dan logisch dat je dan Babel eens een kans geeft.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_45399014
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wie zegt dat de werknemers selectief benadert worden?
Van de spelers zelf kun je geen objectief antwoord daarop verwachten hoor.
Die reageren met emotie en een verongelijkt gevoel.
Meneer ten Cate praat meer met grote Ryan, dan met kleine Wesley

boe fucking hoe!

Doe gewoon je werk goed en Ten Cate zal je daarvoor belonen, zo werkt dat bij een professionele voetbalclub!
Zo werkt dat bij iedere trainer en als je dan nog niet opgesteld wordt, dan ben je gewoon niet goed genoeg, simpel, accepteren en gewoon werken voor je geld, elke week weer!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:32:00 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45399047
Precies Robar, jank niet zo en werk eens voor je geld..

Dit hoor je ook weer alleen bij Ajax, het gaat niet goed, en dat ligt toch grotendeels aan de spelers, speel je goed, dan krijg je vertrouwen, speel je slecht, dan niet.. klaar..
Get woke, go broke!
pi_45399090
Huntelaar werkt zich een slag in de rondte, daar ligt het niet aan.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:34:37 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45399117
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar werkt zich een slag in de rondte, daar ligt het niet aan.
Das waar, en hij is een uitzondering vind ik, hij werkt hard maar dat zou hij niet hoeven vind ik. Meer de vrije rol en hij scoort echt wel weer..
Get woke, go broke!
pi_45399141

Emanuelson Senior gespot in Zuid-Afrika
pi_45399179
Smerig
Houd van een lijntje.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:37:18 #220
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45399188
Qua persoonlijkheid vind ik Henk geweldig, maar sportief heeft hij nog 0,0 bereikt.
pi_45399221
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:37 schreef twi het volgende:
Qua persoonlijkheid vind ik Henk geweldig, maar sportief heeft hij nog 0,0 bereikt.
Ach kom op, Ajax heeft tot November het beste voetbal laten zien in jaren.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:39:16 #222
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_45399239
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:38 schreef toma het volgende:

[..]

Heb jij alle wedstrijden gezien....?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:41:05 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45399287
Goed voetbal is leuk, maar het gaat om de punten. Ze hebben vaak 1 helft heel leuk gespeeld en de 2de helft knikkerden ze zo 3 punten weg.

Dan speel ik liever de hele wedstrijd kut en win gewoon..
Get woke, go broke!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:41:28 #224
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_45399300
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:39 schreef BoNi het volgende:

[..]

Heb jij alle wedstrijden gezien....?
Utrecht en Heerenveen uit, in jaren niet zo goed geweest, maarja oude discussie het gaat nu gewoon weer kut
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:41:47 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45399306
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:38 schreef toma het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet zo moeilijk, aangezien het voetbal al jaren dramatisch was. Tot november was het minder slecht, en waren de resultaten acceptabel. Niet meer dan dat, en niet minder. Echt mooi om naar te kijken was het slechts bij vlagen. Ironisch genoeg nog in de wedstrijden tegen PSV en AZ.

Met sportief duid ik dan ook op resultaten, en die zijn niet beter dan vorig jaar. Natuurlijk staan we hoger en hebben we pakweg 10 punten meer gehaald dan vorig jaar. Maar toen speelden we Europees ook een niveautje hoger mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')