Er zijn praktisch net zoveel kaarten als EU uitkaarten (50 eu kaarten meer ofzo).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:30 schreef M0NTANA het volgende:
Raken de kaarten voor Werder-uit vandaag al uit verkocht? Ik heb een EU-uitkaart, maar weet niet of ik het kan gokken om in mijn pauze (12.30 uur) pas kaarten te halen?
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je zou toch bijna heimwee krijgen naar Danny Blind...
Babel geeft hij wel veel vertrouwen ja, maar hij is niet de enige speler die dat nodig heeft.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.
Blind als speler is een held, maar als trainer vond ik het drie keer niks.
Ondanks dat Henk af en toe dingen doet waar ik vraagtekens bij zet, heb ik wel alle vertrouwen in hem. Het is alleen belangrijk te beseffen dat hij nog aan het 'bouwen' is.
Als je het interview met Babel in de laatste VI leest, merk je pas goed het verschil tussen Blind en Ten Cate.
Over Huntelaar, volgens mij speelt hij gewoon zondag hoor, samen met Babel.
Maar goed, nu weer een trainer ontslaan zou wel het domste zijn wat Ajax kan doen, en gelukkig gaat dat ook niet gebeuren. Laten we maar afwachten, ik heb vertrouwen in Henk i.i.g.
Ik vind het zo een godsgruwelijke onzin dat een speler gelijk maar zegt dat hij geen vertrouwen krijgt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Babel geeft hij wel veel vertrouwen ja, maar hij is niet de enige speler die dat nodig heeft.
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Sjonge jonge wat een kritiek zeg.. eerst zien dan geloven.. ik heb alle vertrouwen in Henk
En dat is het enige zinnige wat je erover kan zeggen, Erg matig van HtC als KJH straks niet meer speelt en Babel wordt "voorgetrokken".quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Het maakt niet uit hoeveel je verdient, als een baas z'n werknemers selectief benadert dan gaat dat steken bij de anderen.
Toch meteen maar even kaarten gehaald voor Werder-uit, vond het zonde van mijn pauze om tot 12.30 uur te wachten en wilde het minieme risico niet lopen dat het uitverkocht zou geraken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Er zijn praktisch net zoveel kaarten als EU uitkaarten (50 eu kaarten meer ofzo).
Als het goed is raakt het dus niet voor zaterdag uitverkocht. Of 99,9 % moet een kaart kopen.
heeft Huntelaar blind niet beter gemaaktquote:Op dinsdag 16 januari 2007 06:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Hij geeft veel spelers vertrouwen maar kan wel ongelovelijk hard zijn naar zijn spelers. Niks mis mee. Zo erg is het nou ook weer niet als Huntelaar een keer op de bank zit.
@Toma, Blind heeft Huntelaar beter gemaakt?![]()
Waarom? Huntelaar heeft niet echt veel laten zien de laatste weken, dus vind ik het niet meer dan logisch dat je dan Babel eens een kans geeft.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:17 schreef Panick het volgende:
[..]
En dat is het enige zinnige wat je erover kan zeggen, Erg matig van HtC als KJH straks niet meer speelt en Babel wordt "voorgetrokken".
Maar wie zegt dat de werknemers selectief benadert worden?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Het maakt niet uit hoeveel je verdient, als een baas z'n werknemers selectief benadert dan gaat dat steken bij de anderen.
Das waar, en hij is een uitzondering vind ik, hij werkt hard maar dat zou hij niet hoeven vind ik. Meer de vrije rol en hij scoort echt wel weer..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar werkt zich een slag in de rondte, daar ligt het niet aan.
Ach kom op, Ajax heeft tot November het beste voetbal laten zien in jaren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:37 schreef twi het volgende:
Qua persoonlijkheid vind ik Henk geweldig, maar sportief heeft hij nog 0,0 bereikt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:38 schreef toma het volgende:
[..]
Ach kom op, Ajax heeft tot November het beste voetbal laten zien in jaren.
Utrecht en Heerenveen uit, in jaren niet zo goed geweest, maarja oude discussie het gaat nu gewoon weer kutquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:39 schreef BoNi het volgende:
[..]Heb jij alle wedstrijden gezien....?
Dat is dan ook niet zo moeilijk, aangezien het voetbal al jaren dramatisch was. Tot november was het minder slecht, en waren de resultaten acceptabel. Niet meer dan dat, en niet minder. Echt mooi om naar te kijken was het slechts bij vlagen. Ironisch genoeg nog in de wedstrijden tegen PSV en AZ.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:38 schreef toma het volgende:
[..]
Ach kom op, Ajax heeft tot November het beste voetbal laten zien in jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |