abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45390394
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:49 schreef PLAE@ het volgende:

Als er juli Volgend jaar nog geen resultaat geboekt is hoeft ie van mij pas weg.
Dan loopt z'n contract ook af. Een keer geen afkoopsom betalen aan een trainer, uniek!...
  maandag 15 januari 2007 @ 22:54:29 #177
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45390492
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:38 schreef Radegast het volgende:
15/1/2007 - Cruijff tegenover Jaakke: 4-3-3 mag nooit ter discussie staan
(Gepost door RvN)

Tijdens zijn nieuwjaarstoespraak kwam Ajax voorzitter Jaakke met het verrassende statement dat het 4-3-3 systeem niet meer heilig is bij Ajax. Die uitspraak van de voorzitter verrastte. Hij heeft er bij Ajax 'adviseur' Cruijff in ieder geval geen medestander voor. Cruijff besteedde zijn hele column in De Telegraaf aan dit item.

'In het belang van het Nederlandse voetbal zou het 4-3-3 nooit ter discussie mogen staan. Zeker niet wat de opleiding betreft' zo besluit Cruijff zijn column.

Op zijn eigen website is de column na te lezen en zet Cruijff uiteen waarom afstappen van 4-3-3 geen goed plan is:
[..]
Cruijf is seniel. Kan je niet serieus nemen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_45390579
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Cruijf is seniel. Kan je niet serieus nemen.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_45390742
Cruijff raadde ook Roger aan. Maarja die is veel te goed
pi_45391761
Interview KJH in't AD. Loopt duidelijk niet lekker tussen HtC en KJH.
quote:
’Ik wil het ook op mijn manier doen’

De positie van Klaas Jan Huntelaar is onder Henk ten Cate niet meer onomstreden, zo bleek afgelopen week in Zuid-Afrika.

De Ajax-coach koos op trainingen voor Ryan Babel als centrumspits. Huntelaar voelt het gebrek aan vertrouwen.

Niemand op het terras kent Klaas Jan Huntelaar. Kaap stad is nog zo’n plek op aarde waar de Ajax-spits anoniem en ongestoord door het leven kan stappen. Niet de best scorende voetballer van 2006, maar de walvis in de verte trekt de aandacht,

,,Heerlijk, echt,’’ zegt Huntelaar. ,,Het is relaxt om een nobody te zijn. In Nederland kennen de meeste mensen me, daar word je toch vaak mee geconfronteerd. Hier valt niemand me lastig. Dat geeft een soort rust.’’

Toch verloopt het trainingskamp in Kaapstad verre van zorgeloos voor Huntelaar. Trainer Henk ten Cate zegt het nog niet letterlijk, maar de positie van de topscorer van 2006 staat ter discussie. Na het oefenduel met Ajax Cape Town van zondag kreeg centrumspits Ryan Babel uitgebreid de complimenten van Ten Cate.

Op de training van een dag eerder werd Huntelaar ingedeeld bij de reserves. ,,Ik streef naar een elftal waarmee ik verschillende kanten op kan, ook in de voorhoede,’’ zei Ten Cate. Met Babel en aanwinst Leonardo heeft de coach twee spelers die centraal én op de vleugels uit de voeten kunnen.

Bij Huntelaar haperde de motor de laatste maanden. De spits is niet meer de onaantastbare topscorer van vorig seizoen. Als hij gevraagd wordt zichzelf een cijfer te geven voor zijn prestaties in de eerste competitiehelft, laat Huntelaar een stilte vallen en staart hij naar de zee.

,,Een klein zesje denk ik. Het was niet goed genoeg.’’
Een beoordeling over het seizoen waarin alles lukte, kost nog wat meer tijd. Lachend: ,,Dat mag jij zeggen. Maar het was wel een goed seizoen. Dus dat cijfer ligt een stuk hoger.’’ Het verschil tussen toen en nu komt voort uit een serie factoren. Verdedigers focusten zich volledig op de spits, Huntelaar zelf voelde dat hij een paar procent scherpte miste en onder trainer Henk ten Cate wordt meer van de voetballer verwacht dan scoren alleen.

,,In dit team ben ik meer een aanspeelpunt dan vorig seizoen, ik sta vaker met mijn rug naar het doel. Ik moet de bal vasthouden, de opkomende middenvelder zoeken of opendraaien en de rechtsbuiten aanspelen. Daar heb ik geen enkel probleem mee, maar het moet wel een kwestie zijn van geven en nemen. Ik vind dat ik dingen ook op míjn manier moet kunnen blijven doen. Voor mij als spits is het belangrijk dat ik ook voor de goal kom om zelf te scoren.’’

Bespreek je zulke dingen met je trainer? Huntelaar: ,,Ik spreek niet zo vaak met hem eigenlijk.’’
Voel je dat Henk ten Cate vertrouwen in je heeft? Na een korte stilte: ,,Wat versta je onder vertrouwen?’’ Iedere voetballer voelt of een coach onvoorwaardelijk in hem gelooft of niet. ,,Dat klopt, maar als ik dat vertrouwen niet zou voelen, kan ik dat volgens mij beter niet in de krant zeggen. Dan zou ik dat eerst met de trainer bespreken. Ik speel elke wedstrijd, dat is voor mij het belangrijkste. ,,Ik hou niet zo van spelers die voor elke kleinigheid naar de trainer stappen. Zo’n type ben ik niet. Ik vind dat een trainer naar een speler toe moet komen om bepaalde dingen te bespreken. Althans, zo zou ik het doen als ik trainer was.’’

In het laatste competitieduel met NEC werd je al na een minuut of vijftig uit het veld gehaald. Hoe vatte je die wissel op dat moment op? ,,Ik speelde absoluut niet goed, maar dat gold voor iedereen bij ons. Dus ik vond het niet leuk, nee, dat lijkt me logisch.’’ Dat zal wel als een prikkel zijn bedoeld. ,,Dat zou kunnen, maar dat is niet de beste manier om mij te prikkelen. Zeker niet. Als het al een prikkel was, dan werkt het bij mij averechts.’’’Klaas Jan zou wat kritischer mogen zijn op zichzelf,’ zei Ten Cate een aantal weken geleden. Kun je je daar iets bij voorstellen?

,,Ik lees niet zo vaak de krant, dus dat wist ik niet. Maar als hij dat gezegd heeft, dan kent hij mij niet. Zei hij dat half november? Tja, toen ging het moeizaam met het team. Maar ik kan me er niets bij voorstellen, nee. Volgens mij ben ik juist wél kritisch op mezelf. Dat ben ik altijd geweest.’’ Wat moet er in 2007 beter aan jezelf, om weer een stap verder te komen?

,,Eigenlijk alles wel. Ik wil sterker worden aan de bal, beslissend zijn en meevoetballend kan het ook beter. Het totaalplaatje dus. Ik heb bij AGOVV en Heerenveen altijd de volgende stap in mijn hoofd gehad, maar nu heb ik dat niet zo. Ik wil eerst presteren, succes hebben, dan komt die volgende stap vanzelf.’’
quote:
Henk ten Cate verdient steun in zijn strijd met Klaas Jan Huntelaar

De top komt pas komend weekeinde weer in actie. Daar is het gevecht tussen Henk ten Cate en Klaas Jan Huntelaar interessant. Ten Cate verdient alle steun. Hij wil van Ajax een goede, winnende, aantrekkelijk spelende ploeg maken. Dat vind ik een sympathiek uitgangspunt. Huntelaar heeft daar op de korte termijn misschien even geen rol in. Ik zou zeggen: nou en?

Die jongen barst van het talent en komt er heus wel. Die moet zichzelf nu verbeteren en Henk helpt hem daarbij. Als Ten Cate denkt dat dat moet door de confrontatie te zoeken, dan verdient hij de ruimte. Ik heb onder andere Ronaldinho hoog horen opgeven over de kwaliteiten van Henk. Dan zal Henk toch niet de eerste de beste koekenbakker zijn? Niet zeuren. Henk is aangesteld om Ajax naar een hoger plan te tillen en zijn aanpak was tevoren bekend. Slaagt hij uiteindelijk niet, dan moet je hem op zijn beleid afrekenen. Zo werkt dat.
Stukje van Kromme's column in't AD.
pi_45391857
Van Hanegem is seniel. Kan je niet serieus nemen.
Houd van een lijntje.
  maandag 15 januari 2007 @ 23:31:56 #182
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45391992
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:56 schreef Black-Death het volgende:

[..]

JC was als voetballer geweldig, als trainer/coach ook erg goed, maar nu takelt hij af als analyst.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 15 januari 2007 @ 23:43:12 #183
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_45392413
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:00 schreef Nashje het volgende:
Cruijff raadde ook Roger aan. Maarja die is veel te goed
In een goed draaiend elftal wat op de helft van de tegenstander speelt is hij van onschatbare waarde, een soort Dani, had je ook pas iets aan op 30 meter van de goal...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_45392846
Ik word wel droevig van dat stukje over Huntelaar. Ik heb het gevoel dat ten cate heel selectief bezig is bij het benaderen van de spelers.
Houd van een lijntje.
pi_45393708
Misschien moet Henk eens een paar bandjes van vorig seizoen bekijken met Klaas-Jan. De beste spits in jaren bij AJAX en dan moet je er ook wel slim mee omgaan.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:30:07 #186
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45393772
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Misschien moet Henk eens een paar bandjes van vorig seizoen bekijken met Klaas-Jan. De beste spits in jaren bij AJAX en dan moet je er ook wel slim mee omgaan.
Van welke gebande ben jij een kloon?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45393808
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Van welke gebande ben jij een kloon?
Piet van Reenen heeft mij doorverwezen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:41:25 #188
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45394010
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:31 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Logisch ook, je had al aangegeven dat je op zoek was naar een nieuwe username. Welkom!
pi_45394488
Het 4-3-1-2 is persoonlijk heeeel erg welkom
pi_45394736
quote:
15/1/2007 - Ten Cate weer eens boos op deel selectie
(Gepost door P.)

In de papieren versie van Het Parool van vandaag stelde Ten Cate: 'Een aantal spelers heeft in de tweede helft te kennen gegeven ze de komende tijd nergens op mogen rekenen'. Met name Thomas vermaelen, Urby Emanuelson, Hedwiges Maduro en Klaas Jan Huntelaar zouden het volgens de krant behoorlijk verpest hebben. De situatie doet enigszins denken aan de kritiek die Ten Cate had na de bekerwedstrijd Jong RKC - Ajax, toen de reserves in zijn ogen onvoldoende speelden: Ten Cate was bepaald niet tevreden over hun optreden. Daarna gaf hij hen nog een kans in het Uefacupduel tegen IK Start, waar ze 'naar behoren' speelden.
Ajax Netwerk
Het is onduidelijk of Ten Cate de spelers die het volgens Het Parool verpest hebben binnenkort nog een kans geeft of niet. Met name gezien het feit dat de huidige selectie op bepaalde posities (middenveld/verdediging) onderbezet kan raken vanwege de komende transferperiode(s) is het afwachten hoe lang genoemde spelers op niets zullen mogen rekenen.
pi_45394748
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:31 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

[ Bericht 22% gewijzigd door Jasza op 16-01-2007 13:38:51 ]
pi_45394798
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 01:25 schreef Jasza het volgende:

[..]

Je zou toch bijna heimwee krijgen naar Danny Blind...
pi_45394812
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 01:29 schreef Radegast het volgende:

[..]

Je zou toch bijna heimwee krijgen naar Danny Blind...
Als ten Cate zondag Huntelaar op de bank zit dan krijgt hij het lastig
pi_45394830
Mja Ten Cate maakt het er nou niet echt beter op .
pi_45394854
Wat me aan hem irriteert, hij geeft spelers geen vertrouwen
pi_45394980
Sjonge jonge wat een kritiek zeg.. eerst zien dan geloven.. ik heb alle vertrouwen in Henk
  dinsdag 16 januari 2007 @ 06:04:36 #197
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_45396247
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 01:33 schreef Jasza het volgende:
Wat me aan hem irriteert, hij geeft spelers geen vertrouwen
Dat valt wel mee. Hij geeft veel spelers vertrouwen maar kan wel ongelovelijk hard zijn naar zijn spelers. Niks mis mee. Zo erg is het nou ook weer niet als Huntelaar een keer op de bank zit.

@Toma, Blind heeft Huntelaar beter gemaakt?
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  dinsdag 16 januari 2007 @ 06:43:44 #198
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45396322
waarom was wolfie z'n avater weg en waarom moet ie een nieuwe account.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 07:30:38 #199
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45396496
Raken de kaarten voor Werder-uit vandaag al uit verkocht? Ik heb een EU-uitkaart, maar weet niet of ik het kan gokken om in mijn pauze (12.30 uur) pas kaarten te halen?
pi_45396551
Huntelaar speelt tot nu toe gewoon slecht, het zijn de laatste tijd de middenvelders die scoren, ik zou het niet eens zo erg vinden als Huntelaar op de bank komt, laat hem er maar nog harder voor werken, lekker scherp worden.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')