Nee natuurlijk niet, al leken ze er vorig jaar wel op met der Klaas-Jan Hüntelahr.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je gaat Ajax toch niet vergelijken met Duitsland?
psvquote:Op maandag 15 januari 2007 16:25 schreef Panick het volgende:
Kanu krijgt nu de kans met z'n oude maatje in de CL te spelen.
Geef 1 reden waarom hij dat niet zou willen?
STANDquote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef Freak187 het volgende:
Ach zolang psv zich richt op 30 jaar oude kreupele spitsen, maak ik me geen zorgen!
Koeman.. wat een giller die gast.
Wacht maar af lampie. Koeman maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:39 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
STAND
Team G W G V P V T
1 PSV 20 17 2 1 53 53 - 8
2 Ajax 20 13 3 4 42 47 - 21
3 AZ 20 12 5 3 41 54 - 21
Inderdaad, wat een giller..
Zegt meer over de selectie dan over de trainer. Zet broer erwin op zijn plaats en hij presteerd waarschijnlijk even goed.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:39 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
STAND
Team G W G V P V T
1 PSV 20 17 2 1 53 53 - 8
2 Ajax 20 13 3 4 42 47 - 21
3 AZ 20 12 5 3 41 54 - 21
Inderdaad, wat een giller..
Ik ben geen lampje, ik heb meer symphatie voor de kakkerlakjes.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:42 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Wacht maar af lampie. Koeman maakt meer kapot dan je lief is.
Ik schat de selectie van Ajax bijna even hoog in als die van PSV, maar toch bakken ze er niet veel van.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:44 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zegt meer over de selectie dan over de trainer.
Het is gewoon triest dat iemand die symphatie heeft voor de kakkerlakjes meer in het Ajax topic pot dan in dat van 010.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:45 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Ik ben geen lampje, ik heb meer symphatie voor de kakkerlakjes..
Maar het is gewoon te triest dat er hier Ajax-supporters zijn die commentaar hebben op Ronald Koeman/z'n beleid, en PSV, terwijl Ten Cate z'n grote mond nog steeds niet waar heeft gemaakt en Ajax nog steeds op een redelijke afstand van PSV staat.
Wat nou Koeman z'n beleid? Het is precies hetzelfde als vorig jaar, Hiddinks beleid dus. En dát was succesvol ja.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:45 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Ik ben geen lampje, ik heb meer symphatie voor de kakkerlakjes..
Maar het is gewoon te triest dat er hier Ajax-supporters zijn die commentaar hebben op Ronald Koeman/z'n beleid, en PSV, terwijl Ten Cate z'n grote mond nog steeds niet waar heeft gemaakt en Ajax nog steeds op een redelijke afstand van PSV staat.
Lul er toch niet zo omheen joh. Ik post ook vaak genoeg in het Feyenoord en PSV-topic.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het is gewoon triest dat iemand die symphatie heeft voor de kakkerlakjes meer in het Ajax topic pot dan in dat van 010.
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:55 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Lul er toch niet zo omheen joh. Ik post ook vaak genoeg in het Feyenoord en PSV-topic.
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:48 schreef stefmans het volgende:
Toch ben ik ondanks alles trots op wat Kluivert doet bij Psv.
010 heb ik voor de duidelijkheid niet van GS te pakken, dit is supportersjargon 010 gaat daar al jaren mee. Dat GS het gebruikt is niet mijn probleem.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:42 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ten Cate het alleen over dat je ook niet typische Ajax spelers nodig zult hebben om goed te functioneren. Dat de naam Feyenoord dan valt heeft te maken met dat de kwaliteiten die een typische feyenoord speler heeft aansluiten bij dit Ajax. Waarom er altijd zo hysterisch gedaan moet worden als de naam Feyenoord valt snap ik niet echt.
Het gebruiken van 010 lijkt ook met de dag erger te worden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |