dit hoort niet bij de prono toch?!quote:Op zondag 14 januari 2007 22:31 schreef BVO het volgende:
De top 7 kan weer oorgegeven worden!
Finaleranglijstjes!
Nee, das gewoon je favorietenlijstje.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit hoort niet bij de prono toch?!
oke ik schrok al, want had 't niet eerder gezien...quote:Op zondag 14 januari 2007 22:37 schreef BVO het volgende:
Nee, das gewoon je favorietenlijstje.
Die moeder zat echt de gehele avond met haar handen voor haar mond met wijd open ogen.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:29 schreef poohy het volgende:
Wat een einde![]()
En wat keek die familie van Melanie toch vuil![]()
Ik blijf het ook een schande vinden, het enige wat je als techniek moet doen is zorgen voor goed geluid en zelfs dat lukt ze nietquote:Op zondag 14 januari 2007 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Met elk ander nummer was Melanie erin gebleven en Hearts eruit.
En schandalig van dat oortje van Hearts zeg. Kan wel begrijpen dat Anja daar zo geflipt van werd. Van haar eigen oortje dan, twee weken achterelkaar.
Dat mag gezegd wordenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:32 schreef PeRi het volgende:
Nouja, Melanie was gewoon ook duidelijk slechter dan Hearts..
Haar impressie van Dustin Hoffman in Rain Man.quote:Wat stond Dorien daar als een pilaar in haar eentje te kijken toen iedereen Melanie aan het trossten was Raar, alsof ze er niet bij hoort of wil horen.
ben ik idd met je eens.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:51 schreef ranja het volgende:
Niet slim van Henk Jan, wel eerlijk. Als hij Hearts had laten afvallen was 1 van de sing offs voor volgende week al bekend(overigens vond ik Melanie beter dan gister en Hearts zo mogelijk nog slechter, al dan niet veroorzaakt door oortjes).
Wat stond Dorien daar als een pilaar in haar eentje te kijken toen iedereen Melanie aan het troosten wasRaar, alsof ze er niet bij hoort of wil horen.
bronquote:De Zanggroep X6 had deze keer de meeste stemmen van iedereen.
Ik had toch wel Sharon verwachtquote:Op maandag 15 januari 2007 00:42 schreef SpecialGuest het volgende:
Hier ook nog maar even. Best opvallend:
[..]
bron
Er kan nog van alles gebeuren!![]()
X6quote:Op maandag 15 januari 2007 00:42 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
bron
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:42 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
bron
Het is logisch, veel mensen stemmen pas als ze denken dat hun favoriet in gevaar komt. Vandaar dat X6 ook de meeste stemmen heeft gekregen.quote:Op maandag 15 januari 2007 08:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
Ik geloof d'r niks van, sorry... is Nederland dan echt doof geworden?
Anyway, ik vind het slecht dat de jury het laatste woord heeft. De artiesten moeten nog een keer optreden, maar in plaats van dat ze op dat optreden beoordeeld worden, gaat men kijken naar 'wat in het verleden gebeurd is en hoeveel rek er nog in zit'. Niet echt sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |