wat vond je van dat overdreven zwoele sexy kijkende gedoe erom heen danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel goed gedaan van Richy, hij is weer terug op z'n oude niveau. Briljant is anders, maar dit klonk wel lekker.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat vond je van dat overdreven zwoele sexy kijkende gedoe erom heen dan
Ik gebruik Andrelon shampooquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:24 schreef PPL het volgende:
Nou, ik weet weer welke shampoo ik moet kopen.
Nu weer muziek graag!
tvpunt gezetquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:19 schreef PPL het volgende:
![]()
Psssttt... FOK! Rock! Meet! 10-3-07 Editie Amsterdam (met pre-parties)
red inderdaadquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:24 schreef droomkoningin het volgende:
is t trouwens red-room of rat-room? ze spreekt t uit als t laatste.. maar ik vermoed t eerste...
hoewel ik rat-room misschien wel leuker vind
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Zo ik ga ook even thee halen. Net telefoontje gekregen dat m'n neef vader is geworden van een tweeling.![]()
![]()
Daar zat ik ook aan te denken... die moet auditie doen en dan krijgt ze die rol met twee vingers in de neusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:25 schreef BVO het volgende:
Fame! Hind!
Dat vond ik maar niks, die jongen moet gewoon een mooi pak aan. Hij moet de nadruk op z'n kop leggen niet op z'n borsthaartjes.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat vond je van dat overdreven zwoele sexy kijkende gedoe erom heen dan
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vond ik maar niks, die jongen moet gewoon een mooi pak aan. Hij moet de nadruk op z'n kop leggen niet op z'n borsthaartjes.
Dan juist niet, dat ziet belachelijk uitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken... die moet auditie doen en dan krijgt ze die rol met twee vingers in de neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |