Ik klaag op het moment voordat het voor me gesneden werd, die shit is gewoon onhandig. We hebben tegenwoordig alles geautomatiseerd, en dan gaan we in motherfucking 2007 een soort van ambachtsmiddel gebruiken om etenswaren te snijdenquote:Op zondag 14 januari 2007 21:12 schreef desub het volgende:
dus je kaas wordt voor je gesneden en dan nog klagen??
Die horen wij niet te hebben, die horen de winkels te hebben! Daar horen ze ook die grote kazen doorheen te smijten zodat ze niet meer die grote dingen verkopenquote:
Jíj bent achterlijkquote:Op zondag 14 januari 2007 21:31 schreef thedude0 het volgende:
als je zelf geen plakjes kaas kan snijden dan ben je te achterlijk voor woorden
Echte mannen eten helemaal geen kaas. Die laten gewoon rauwe melk tussen hun tanden klonteren tot kaas.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Echte mannen snijden of schaven geen kaas, die vreten het gewoon in één keer op.
of eten tenenkaasquote:Op zondag 14 januari 2007 22:14 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Echte mannen eten helemaal geen kaas. Die laten gewoon rauwe melk tussen hun tanden klonteren tot kaas.
st0fzuiger is achterlijkquote:Op zondag 14 januari 2007 21:31 schreef thedude0 het volgende:
als je zelf geen plakjes kaas kan snijden dan ben je te achterlijk voor woorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GODDAMNquote:Op zondag 14 januari 2007 23:09 schreef hardstylesage het volgende:
Een blok kaas afsnijden, laten smelten, uitsmeren over den bammetjes en dan weer laten drogen kan ook
Gewoon een kaasschaaf zonder dat grote stuk erachter gebruiken. Dat blijft plakken ja. Maar goed, ik koop altijd gesneden kaas. Vlugger en ik hoef dan niet het laatste stuk weg te flikkeren waar ik nooit gin zin in heb om moeilijk te doen om het toch fatsoenlijk op brood te krijgen.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:36 schreef immortalsean het volgende:
oude en belegen kaas valt wel te snijden, jonge kaas totaal niet ... gelukkig heb ik liever belegen kaas.
Jonge kaas is juist enigszins kut schaven, meestal buigt dat hele stuk kaas alle kanten op. Oude kaas gaat meestal prima.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:11 schreef Djarum het volgende:
oude kaas is idd een kutwerk on te snijden..
Van je af of naar je toe?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:46 schreef Lucille het volgende:
Oude kaas moet je gewoon snijden met een groot mes.
En jonge kaas met een dunne kaasschaaf.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:46 schreef Lucille het volgende:
Oude kaas moet je gewoon snijden met een groot mes. Dan heb je een mooie rechte snede.
Haha du bist gepwnd want je had ook gewoon gesneden lolleromfgkaas kunnen kopenquote:Op maandag 15 januari 2007 01:30 schreef Yestuuur het volgende:
een jaar geleden kon ik ook geen kaassnijden, mijn mama kocht altijd voorgesneden.
nu ik op kamers zit, ben ik echter gedwongen het zelf te snijden, wat me in het begin veel moeite kost. Vele tosti's later ben ik er echter erg bedreven in geworden! oefening baart kunst
ik heb een schijthekel aan mensen die alles met boter etenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:42 schreef immortalsean het volgende:
dun geschaafde kaas met boter
Mijn vriendin is wel handig met meer dingen.........quote:Op maandag 15 januari 2007 08:44 schreef Jo0Lz het volgende:
Als je gewoon nog geen kaas kan schaven, ben ik toch enigszins verbaasd dat je überhaupt een topic kan openen...
Maar goed. Je vriendin kan het wel, heb jij effe mazzel.
Gut wat erg, de Nederlandse cultuur is ook echt een cultuur om trots op te zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 09:35 schreef Blue-eyes het volgende:
Als je geen kaas kunt schaven mag je je geen echte Nederlander noemen, kaas kunnen schaven hoort gewoon bij de Nederlandse cultuur![]()
En dat is in 1 zin wat er mis is met dit land....quote:Op maandag 15 januari 2007 10:24 schreef chiren het volgende:
Gut wat erg, de Nederlandse cultuur is ook echt een cultuur om trots op te zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |