abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:07:50 #51
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_45504240
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:28 schreef SECRETZOFWAR het volgende:

[..]

ja kijk mensen die zich druk maken om leningen enzo, die kunnen maar beter snel hun studie afbreken en de rest van het jaar vakken gaan vullen. je bent levensgenieter of je bent het niet
Goed, dat mag je vinden. Maar het lijkt me wel verstandig om de TS hierop te wijzen aangezien deze duidelijk verder wil met een andere opleiding.
Maar over het lenen, dat is natuurlijk persoonlijk. Ik bijvoorbeeld, ga na m'n studie nog een andere opleiding doen, dan zal ik daarvoor moeten lenen, maar ik beperk dat graag tot een minimum, zodat ik niet met een gigaschuld opgezadeld wordt, dan ga ik wel lekker levensgenieten als ik een baan heb en niet nog eerst 10.000 euro schuld moet weg werken.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_45508798
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:04 schreef Executrix het volgende:

[..]

Lekker genieten als je over een paar jaar tot je nek in de schulden zit, geef anders eens een nuttige reactie of ga in ONZ spammen
die ibg schulden stellen niks voor, ze zijn al blij met een paar euro per maand

en als iemand andere gedachten heeft dan jij is het direct onzin? dan ben je wel een beperkte knaap
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:44:08 #53
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_45509287
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:27 schreef SECRETZOFWAR het volgende:

[..]

die ibg schulden stellen niks voor, ze zijn al blij met een paar euro per maand

en als iemand andere gedachten heeft dan jij is het direct onzin? dan ben je wel een beperkte knaap
Schulden zijn schulden. Je zal 'm altijd moeten afbetalen. Of je dat wil of niet is een persoonlijke zaak.
Jouw standpunt is inmiddels wel duidelijk, en het is nergens voor nodig om het op de persoon te gaan spelen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_45509442
haha ok ok

maar die schulden van de ibg hoef je niet helemaal af te betalen vriend, je betaal t wat je per maand kan missen, dat 15 jaar lang. wat voerblijft wordt kwijtgescholden.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:55:24 #55
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_45509610
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:49 schreef SECRETZOFWAR het volgende:
haha ok ok

maar die schulden van de ibg hoef je niet helemaal af te betalen vriend, je betaal t wat je per maand kan missen, dat 15 jaar lang. wat voerblijft wordt kwijtgescholden.
Mja dus als je na je studie goed verdient moet je dik betalen. Genoeg vrienden die dat opeens hadden.

Maar laten we het hierbij houden, deze discussie heeft niet meer met de vraag van de TS te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')