Het is al leuk.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef Me_Wesley het volgende:
GAat het dan toch nog een leuke finale worden?
Waarschijnlijk wel. De wedstrijd tegen King wist hij ook maar net te winnenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:54 schreef Leatherface het volgende:
Is Wolfie dan toch gewoon mentaal te zwak?
Deze zin is echt een eigen leven gaan leiden hier.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
En nu gooit Nixon weer geen pepernooit meer.
Uit de statistieken blijkt dat degene die voorstond vaker wint.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:55 schreef Palau het volgende:
Als ie wint, mag een geweldige comeback wel een "Nixon" heten. Of wordt het meer een "King", terugkomen tot gelijke stand en dan de laatste set verliezen...
Hoeveel voorstaan? Eén set, twee sets?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uit de statistieken blijkt dat degene die voorstond vaker wint.
In het verleden behaalde resultaten zijn geen zekerheden voor de toekomstquote:Op zondag 14 januari 2007 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uit de statistieken blijkt dat degene die voorstond vaker wint.
Ja ik hoop ook dat hij wint.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Adams verdiend het een keer te winnen, kom op jongen.![]()
Maakt niet uit. Bij een 6-6 en een laatste set wint over het algemeen diegene die de 12 set niet heeft gewonnen.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoeveel voorstaan? Eén set, twee sets?
Als hij dat dan maar wel raak gooitquote:Op zondag 14 januari 2007 21:02 schreef Silenus het volgende:
Adams gooit zich vanavond nog voor de trein als Nixon dit wint.
* Sj0rSz ligt dubbelquote:Op zondag 14 januari 2007 21:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als hij dat dan maar wel raak gooit
Zeker. Daar hoef je geen vraagteken achter te zetten.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:04 schreef Leatherface het volgende:
Dit is toch een nachtmerrie als je Adams heet?
Die zit een zenuwinzinking te krijgenquote:Op zondag 14 januari 2007 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
O jee, die vrouw is de echtscheidingspapieren al aan het invullen, geloof ik
Geen speld tussen te krijgen.. Leuk he, SBS commentaarquote:Op zondag 14 januari 2007 21:04 schreef Seraphina het volgende:
Op SBS: "Iemand gaat deze partij toch winnen" andere gast: "Uiteindelijk...wel"
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als hij dat dan maar wel raak gooit
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:04 schreef Palau het volgende:
1 ding is zeker: de winnaar koopt van het prijzengeld een nieuwe bril...
tijdens het wk...quote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef raptorix het volgende:
Vraag me af of er ooit een topic is geweest wat zo hard gaat.
Voetbalwedstrijden...quote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef raptorix het volgende:
Precies een jaar geleden.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef raptorix het volgende:
't Kan nog hè.quote:
Hij heeft iets gedaan in de pauze, wat niet zo goed voor hem wasquote:
Ik ook, maar hoop aan de andere kant ook dat t 6-6 wordt.quote:
Misschien is OPstappen een beter ideequote:Op zondag 14 januari 2007 21:03 schreef Palau het volgende:
Als Adams dit verliest, moet ie ns na gaan denken om over te stappen.
Die voeren ze meteen af als Adams verliestquote:Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Sharon Adams kunnen we ook opvegen ondertussen
Ik gun het hem zo!quote:
9-11, moord op Pim, moord op die dikke roker met zn varkenskop etc etc.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef raptorix het volgende:
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef Vakkie_W het volgende:
Adams Newbie
Ik ook...quote:Ik vind het zo sneu voor Adams
Toch welquote:
Ik niet meer. Alleen een complete niksnut laat een 6-0 glippen.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik gun het hem zo!
Maar dan moet die zich wel niet zo enorm laten beinvloeden door de spanning..
http://sbs6.crossmediaventures.com/darts4/quote:Op zondag 14 januari 2007 21:09 schreef vosss het volgende:
Is het laatste setje nog ergens online te volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |