quote:
Ik heb em gespot!!, hij heeft nu een wit shirt aanquote:Op zondag 14 januari 2007 20:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waar is die gast in het blauw eigenlijk gebleven?![]()
Een biertje gepakt en heel de tijd denken aan het feit dat hij 6-0 voorstaatquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Doet me aan een of ander ouw mannetje denken die een paar jaar geleden Hankey eraf gooide in de tweede ronde. Was volgens mij het jaar waarin Tony David won.
Ben zijn naam kwijt. Hij droeg een snor.
Voor de rust gooide die echt helemaal noppes, niks. Maar na de pauze raakte die ineens alles en won alsnog.
Iemand zijn naam?
Dat gaat het worden danquote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
7-3!
Inderdaad, ik vind het ook niet echt leuk meer ofzo.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:38 schreef wdn het volgende:
Jaaaaaa en weer een leg
Klotezooi. Dit had allang af moeten zijn
Dacht van welquote:Op zondag 14 januari 2007 20:41 schreef nightfall het volgende:
waarom steeds die kerel in beeld?,. is die nixon flikker ofzo?
Misschien heeft hij wel bruine kinderenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft 8 kinderen, dus het lijkt me sterk.
Dan kun je je alsnog vergist hebben. Alhoewel, 8 kinderenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft 8 kinderen, dus het lijkt me sterk.
Dat is z'n zoon.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:41 schreef nightfall het volgende:
waarom steeds die kerel in beeld?,. is die nixon flikker ofzo?
Ted Hankey verloor dat jaar van Wayne Jones in de 2e ronde met 3-2.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Doet me aan een of ander ouw mannetje denken die een paar jaar geleden Hankey eraf gooide in de tweede ronde. Was volgens mij het jaar waarin Tony David won.
Ben zijn naam kwijt. Hij droeg een snor.
Voor de rust gooide die echt helemaal noppes, niks. Maar na de pauze raakte die ineens alles en won alsnog.
Iemand zijn naam?
Go Adamsquote:Op zondag 14 januari 2007 12:44 schreef RayMania het volgende:
Dat mag zeker Boezelaar. Ik denk trouwens dat Adams afgetekend wint, 7-3.
Ow, ja. Hij was dat.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ted Hankey verloor dat jaar van Wayne Jones in de 2e ronde met 3-2.
Jones is de man wiens vrouw overleden is en een weeshuis aan kinderen heeft.
Zijn pijlen gingen vaak tot aan de barrel in het bord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |