Dat was dan weer een makkiequote:Op maandag 15 januari 2007 14:30 schreef DiviFilius het volgende:
Civilization
Aan welke historische gebeurtenis refereert Charles Dickens hier ?quote:It was the best of times, it was the worst of times
nee, maar je zit wel heel dicht in de buurtquote:Op maandag 15 januari 2007 15:38 schreef 1603 het volgende:
Onafhankelijkheid Amerika?
Dicht in de buurt qua wat? Is het een gebeurtenis in Amerika?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:43 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
nee, maar je zit wel heel dicht in de buurt
In de buurt qua tijd, maar het vond niet plaats in Amerikaquote:Op maandag 15 januari 2007 15:49 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Dicht in de buurt qua wat? Is het een gebeurtenis in Amerika?
Wat ik met dat heel dichtbij bedoelde, is dat de Amerikaanse onafhankelijkheidsoorlog waarschijnlijk een vd inspiratiebronnen voor de Franse revolutie was. Antwoord was dus idd Franse Revolutie.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:07 schreef PhysicsRules het volgende:
franse revolutie?
nee, maar het lijkt er wel op (moet toch ergens mijn inspiratie vandaan halenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:25 schreef DiviFilius het volgende:
Waarschijnlijk niet weet Arachne ?
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:31 schreef Etcetera het volgende:
ariadne als ik het me goed herinner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |