maar dat geld zal wel op haar rekening binnenkomen en niet op die van haar zus. en wilgo had haar pasjes ofzo toch? dus haar zussen konden daar niet bij.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:51 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Een uitkering is stukke lager dan 1500,-. en van die uitkering moet er normaal dan ook nog een gezin van eten en kleden.
Dus 1500,- minus vaste lasten = ook nog overhouden.
En ik mag aannemen dat zij wel degenlijk iemand geld geeft voor onderhoud van haar kids, alleen al een ritje groningen kost al geld.
Het enige wat ik kan bedenken is dat mevrouw bij het begin gewoon haar uitkering mee heeft berekend.
Iets wat door een oplettende ambtenaar meteen per direct stop werd gezet.
En ja, dat is vette pech......rond de 900 euries per maand extra weg.![]()
Was dat bij Brian en bart dan ook.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:54 schreef Black_king het volgende:
Volgens mij tellen ze terug naar 24 uur........
Nee! Het is echt gewoon voor een paar shots voor de tv uitzending. Die klok hebben ze niet kunnen filmen door de streamlock en het gebrek aan de tijd toen.quote:
Voor zover ik weet kunnen ze gewoon doorfilmen tijdens een S-lock, dat laatste is namelijk alleen van invloed op de streams (heb ik bij BB ook vaak genoeg gezien)quote:Op zondag 14 januari 2007 20:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee! Het is echt gewoon voor een paar shots voor de tv uitzending. Die klok hebben ze niet kunnen filmen door de streamlock en het gebrek aan de tijd toen.
maar dan moeten ze wel terugtellen vanaf 1:30:00 en niet 1:00:00quote:Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef avonne het volgende:
Zal wel opname voor de uitzending zijn.
krijgen we toch beelden van het bezoek van Wilgo![]()
Ja zal weinig gebeuren nu.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:59 schreef Gigageil het volgende:
Saai Saai Saai, dat poker......ga maar een filmpie kijken of zo.....
nee hoor, er is tegengesproken dat het op de site van Talpa gestaan zou hebben. De bewering an sich is volgens mij nooit tegengesproken.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:55 schreef 2live het volgende:
[..]
en toen meteen door DGK-redactie tegengesproken!
Ja maar dan moet je wel een klok laten meelopen he... en dat is gezien het feit dat het anderhalf uur duurde niet gebeurdquote:Op zondag 14 januari 2007 21:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kunnen ze gewoon doorfilmen tijdens een S-lock, dat laatste is namelijk alleen van invloed op de streams (heb ik bij BB ook vaak genoeg gezien)
en gezien het feit dat ze hier de klok op 1 uur hebben gezet gaan ze het publiek ook niet eerlijk zeggen dat het anderhalf uur duurde, maar worden we gewoon keihard in de maling genomen door DGK_redactie.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel een klok laten meelopen he... en dat is gezien het feit dat het anderhalf uur duurde niet gebeurd
ik was net aan het denken dat Huub zo ontzettend geinteresseerd blijft, ondanks de grote hoeveelheid foto's.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:01 schreef Ebinas het volgende:
en Huub maar denken, " Men ...hoeveel foto's passen erop een cd-rom pfff"
Daar stoor ik me ook al tijden vreselijk aan. Hij vreet echt enorm ranzigquote:Op zondag 14 januari 2007 21:04 schreef rooie3 het volgende:
Kan die NL eens ophouden met dat gore eten van hem.
Is het eigenlijk zeker dat Natasia een uitkering krijgt?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat geld zal wel op haar rekening binnenkomen en niet op die van haar zus. en wilgo had haar pasjes ofzo toch? dus haar zussen konden daar niet bij.
t lijkt mij stug dat talpa dat geld op rekening van anderen stort dan van dgeen die in de villa zit of de partner van diegeen
Vooral als je een koptelefoon op heb.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar stoor ik me ook al tijden vreselijk aan. Hij vreet echt enorm ranzig
haar uitkering is een week of twee nadat ze het huis in ging stopgezet.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is het eigenlijk zeker dat Natasia een uitkering krijgt?
Beetje krom als ze dat geld helemaal niet nodig heeft, en bovendien niet voor haar kinderen zorgt.
Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat ik als belastingbetaler voor haar kindjes aan het betalen ben omdat deze mevrouw geen verantwoordelijkheid wil nemen voor haar kinderen omdat ze een mooi uiterlijk boven dat kiest...
Kunnen we niet een kaarten actie voor Natasia opstarten, en haar over halen het huis te verlaten?
Eens laten weten wat wij over haar vinden...
Ik vind echt dat deze vrouw tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen, want ze gaat geen leven krijgen als ze zo door blijft gaan...
Als het goed is dan heeft haar uitkeringsinstantie de uitkering stop gezet vanaf het moment dat ze in de Kooi is gestapt want vanaf dat moment kreeg ze een maandbedrag van Talpa...quote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Beetje krom als ze dat geld helemaal niet nodig heeft, en bovendien niet voor haar kinderen zorgt.
Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat ik als belastingbetaler voor haar kindjes aan het betalen ben omdat deze mevrouw geen verantwoordelijkheid wil nemen voor haar kinderen omdat ze een mooi uiterlijk boven dat kiest...
Kunnen we niet een kaarten actie voor Natasia opstarten, en haar over halen het huis te verlaten?
Eens laten weten wat wij over haar vinden...
Ik vind echt dat deze vrouw tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen, want ze gaat geen leven krijgen als ze zo door blijft gaan...
Gelukkig, kreeg even het idee dat dat niet het geval was...quote:Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef Danny het volgende:
[..]
haar uitkering is een week of twee nadat ze het huis in ging stopgezet.
Die van mij is ook niet binnen gekomen, en ik heb er niets opgezet wat niet door de beugel kan.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:13 schreef Missy_1974 het volgende:
nee na de 2e lading zijn er geen kaarten mee geweest, ik wacht ook nog op de mijne, maar misschien geven ze die niet aangezien ik erop had gezet dat NL wel een blauwe plek over had om huub over de grens te trekken
Misschien geven ze de nieuwe lading als Bart Brian en Nathanael weer in hun oude gewoonte zijn terug gekeerd...het effect is nu misschien te minimaalquote:Op zondag 14 januari 2007 21:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Die van mij is ook niet binnen gekomen, en ik heb er niets opgezet wat niet door de beugel kan.
Ik heb geen andere bewoners bij naam genoemd
ik heb ook geen rare dingen erop gezet verder, alleen die ene p.s verder ben ik netjes op de vlakte gebleven, ik zou het jammer vinden als huub mijn kaart niet zou krijgen, maar we zien welquote:Op zondag 14 januari 2007 21:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Die van mij is ook niet binnen gekomen, en ik heb er niets opgezet wat niet door de beugel kan.
Ik heb geen andere bewoners bij naam genoemd
Ze had voor zover ik begrepen heb een WW of bijstandsuitkering, met haar verblijf in DGK verloor ze automatisch het recht daarop, en die uitkering is dan ook gestopt.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ze zegt ook steeds dat ze in de bewaking werkt......mischien zwartquote:Op zondag 14 januari 2007 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had voor zover ik begrepen heb een WW of bijstandsuitkering, met haar verblijf in DGK verloor ze automatisch het recht daarop, en die uitkering is dan ook gestopt.
Volgens mij zou ze overigens wel een uitkering moeten hebben: een WAO uitkering, want dit mens is echt niet wijs en wel dusdanig dat ze in mijn ogen volledig arbeidsongeschikt is.
Ik dacht dat Huub had gezegd dat het een stuk of 100 kaartjes waren? De rest zal wel niet door de censuur zijn gekomen.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:16 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
ik heb ook geen rare dingen erop gezet verder, alleen die ene p.s verder ben ik netjes op de vlakte gebleven, ik zou het jammer vinden als huub mijn kaart niet zou krijgen, maar we zien wel
jammer dat ie pas 50 kaarten heeft gehad ipv de 150-200 die verzonden zijn
geloof ik niet want dan was er vast wel aandacht aan besteedquote:Op zondag 14 januari 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
Het zo ook zomaar een verse lading kaartjes kunnen zijn....![]()
Als dat parttime is dan wordt een uitkering wel aangevuld (tenminste tot bijstandsniveau)quote:Op zondag 14 januari 2007 21:19 schreef Gigageil het volgende:
Ze zegt ook steeds dat ze in de bewaking werkt......mischien zwart![]()
Ze zijn al bijna 24uur offlinequote:Op zondag 14 januari 2007 21:21 schreef Missy_1974 het volgende:
Misschien zou DGK even een reactie kunnen geven zodat we weten of ze nog ooit komendan hoeven we het ook niet steeds te vragen
jepquote:Op zondag 14 januari 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat parttime is dan wordt een uitkering wel aangevuld (tenminste tot bijstandsniveau)
Die gaat (helaas) zeker niet, nu niet, en nooit nietquote:Op zondag 14 januari 2007 21:26 schreef Danny het volgende:
geloof me nou maar, ze gaat er NIET uit die tiefusteef.
wat nou twijfel?
heeft ze nou alwéér met hem wilgo gesproken?
naja, da's ook weer lullig voor Wilgo, dus laat maar zitten...quote:Op zondag 14 januari 2007 21:27 schreef Danny het volgende:
ik vind dat we Wilgo méér last moeten bezorgen zodat ze wel op MOET flikkeren.
Ik geloof jequote:Op zondag 14 januari 2007 21:26 schreef Danny het volgende:
geloof me nou maar, ze gaat er NIET uit die tiefusteef.
wat nou twijfel?
heeft ze nou alwéér met hem wilgo gesproken?
Geef je groot gelijkquote:Op zondag 14 januari 2007 21:27 schreef happyme28 het volgende:
Sorry maar die Redactie gaat hier ook ECHT NIET vrijuit. Ik walg hier wel behoorlijk van.
Vind je het gek.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:27 schreef happyme28 het volgende:
Sorry maar die Redactie gaat hier ook ECHT NIET vrijuit. Ik walg hier wel behoorlijk van.
...en je hebt geen woorden genoeg om je afschuw te kunnen uiten.quote:
ff bezinkenquote:Op zondag 14 januari 2007 21:29 schreef Black_king het volgende:
Een weekje bedenktijd...... Oh my god........Een week lang dit drama....pfffff
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
...en je hebt geen woorden genoeg om je afschuw te kunnen uiten.![]()
![]()
Ook mijn eerste reactie. Maar jaquote:Op zondag 14 januari 2007 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
Dan kijk ik een week niet meer
natasia gaat deze week op mute !!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
Dan kijk ik een week niet meer
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:32 schreef Fikkert het volgende:
[..]
natasia gaat deze week op mute !!!!![]()
Wat was de essentie?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:18 schreef Missy_1974 het volgende:
jammer dat fok down was, het gesprek tussen natas en brian was leuk om te tikken
Mijn streams zijn uit.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:24 schreef Lieve het volgende:
![]()
Volgens een bericht op Mamjo ( ja, daar is inmiddels zoveel reclame voor gemaakt door Natasia, ik denk dat de Talpa site nu wel helemaal kan opdoeken. Als de hoofdrolspeelster de concurrent aanprijst? Misschien betalen ze haar dan toch wel onterecht en moet ze haar salaris bij Mamjo halen?)
![]()
Maar goed, volgens die site dus, is Wilgo omgekocht door Talpa.Alles was al geregeld en het bezoek van vandaag was louter formaliteit.
![]()
![]()
Morgen gaat haar zoontje met iemand naar het ziekenhuis. Mama had geen tijd! Of geen zin. Of had andere doelen¿
![]()
![]()
Natas was in gesprek met brian, natas zei ik ga 100% voor de kids en wilgo, maar was allerei manieren aan het oprakelen waarom het goed zou zijn dat ze zou blijven.quote:
Dat mens kan beter zelf bewaakt worden.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:19 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze zegt ook steeds dat ze in de bewaking werkt......mischien zwart![]()
Nee vanaf morgenavond verwacht ik pasquote:Op zondag 14 januari 2007 22:21 schreef Mr_Baus het volgende:
ze mogen nu toch weer aan de drank of niet?
bedankt voor de aanvulling, brian stelde veel vragen over het eventuele vertrek en heel nog meer rake dingen gezegd, maar ze haalde echt alles uit de kast om te rekken.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:32 schreef happyme28 het volgende:
Was dat gesprek ook het gesprek waarin zij zei dat ze natuurlijk ook niet meteen weg kon door de 24 uur en 'alle regels enzoooww' en dat Brian zei: 'Maar 24 uur is 24 uur en dan ben je morgen weg' en dat zij allerlei excuses ging zoeken. En dat Brian zei dat het misschien wel verwarrend zou zijn voor haar kindjes....
Ik begreep uit haar woorden dat ze er toch uitgestemd kan worden. Ze zei iets, dat als hij toch dreigt weg te gaan 'jullie weten wat je moet doen' ???
Zeer zeker minimaalquote:Op zondag 14 januari 2007 22:36 schreef Missy_1974 het volgende:
maar ze blijft nog een weekminimaal natuurlijk
Dat ze uiteindelijk NIET gaat en dat er een afspraak is om haar eruit te stemmen (in code uitgesproken en eerder op de avond onder het mom van 'sudoku maken' door Brian uitgeschreven aan Natasia) zodat ze haar geld kan houden. Nu gaan we er vanuit dat de redactie dat niet gaat toestaan, maar heel eerlijk gezegd weten we ook wel dat de redactie dat ws WEL gaat toestaan gezien de moeite die ze hebben genomen om het haar vooral zoveel mogelijk naar de zin te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |