Waar is Strych uit 's-Gravenzandequote:Westlandse fok!kers:
chrisgyan | Naaldwijk
dubidub | Naaldwijk
FrituurVetPet | Wateringen
Gebleekte | 's-Gravenzande
GotC | Naaldwijk
keijz | De Lier
koekiemonster | Naaldwijk
Liejannuh | 's-Gravenzande
Maneki.Neko | ?
Marjan1985 | Monster
mr_cucumber | Kwinsheul
PieterBas | 's-Gravenzande
ThaRooP | Naaldwijk
vipergts |De Lier
wlsandman | De Lier
Mutsaers__78 | 's-Gravenzande
Ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:47 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Waar is Strych uit 's-Gravenzande![]()
Nee.. nou.. laamaarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:52 schreef Strychnine het volgende:
Een kloon? Mafkees![]()
Ik praat gewoon graag in derde persoon![]()
Vrouwelijk, kan lezen, Blond, geen hoog IQ (na middernacht)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:16 schreef Strychnine het volgende:
*leest het na*
*Komt tot het besef dat ze een blond moment had*
Echt, wat nou een hoog IQ. Rond middernacht geldt dat niet meer....
Vrijdagnachtquote:Op zondag 28 januari 2007 18:11 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Vrouwelijk, kan lezen, Blond, geen hoog IQ (na middernacht)
En heeft waarschijnlijk niet al te veel te doen (waarom Fok je anders op een zaterdag nacht?)
Vertel maar wat meer over je zelf![]()
Nohquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef keijz het volgende:
[..]
Je mag best meepraten hoor
Heeft je AH nog gewonnen trouwens?
Ja die gaat toch naar waar nu de Konmar zit?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:22 schreef keijz het volgende:
Voortaan beter je best doen met werken GotC!
De AH in Naaldwijk gaat toch trouwens misschien weg daar?
Kloptquote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja die gaat toch naar waar nu de Konmar zit?
Ik vond dat zo raar nieuws, die plek waar die AH nu zit is juist zo'n goede plek. Naast busstation, eigen parkeerterrein voor de deur.
Nee joh! Ik reed daar van de week nog, bij dat stoplicht bij dat nieuwe politiebureau. Stond zo'n groot bord dat er een MBO school gevestigd wordt.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:01 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Klopt![]()
En er komt 'waarschijnlijk' een moskee in Naaldwijk![]()
![]()
Vlakbij het proefstation, op de plek waar die kassen stonden....
Waar nu de Konmar zit? Nee, my assquote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vond dat zo raar nieuws, die plek waar die AH nu zit is juist zo'n goede plek. Naast busstation, eigen parkeerterrein voor de deur.
Klopt dus niet, maar zie hierbovenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:01 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Klopt![]()
En er komt 'waarschijnlijk' een moskee in Naaldwijk![]()
![]()
Vlakbij het proefstation, op de plek waar die kassen stonden....
Hoe kom je erbij dat de AH in 's-Gravenzande iets heeft gewonnen?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:57 schreef Strychnine het volgende:
Ik weet toch zeker dat ik nog niet aan het dementeren ben, en dus hier vanmiddag heb gepost dat het vast de AH was uit Naaldwijk die tweede werd en niet die uit 's-Gravenzande.
Anyway, Naaldwijk wordt duidelijk de allochtonen stad van het Westland. Ontmoetingshuis, moskee straks... Why, why?
Iddquote:Op maandag 29 januari 2007 01:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de AH in 's-Gravenzande iets heeft gewonnen?
zolang ze 's-gravenzande maar mijdenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:57 schreef Strychnine het volgende:
Ik weet toch zeker dat ik nog niet aan het dementeren ben, en dus hier vanmiddag heb gepost dat het vast de AH was uit Naaldwijk die tweede werd en niet die uit 's-Gravenzande.
Anyway, Naaldwijk wordt duidelijk de allochtonen stad van het Westland. Ontmoetingshuis, moskee straks... Why, why?
quote:Op maandag 29 januari 2007 08:24 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
IddIedereen word daarna 2 weken ontslagen door die bedrijsleider daar, de teringlijer dat tie is. En maar zeuren dat ze geen genoeg personeel hebben.
Zelf ook ooit ontslagen omdat ik een kar waar patat en kroketten enzo opstonden per ongeluk in de koelcel had gezet ipv de vrieskast![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 08:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
zolang ze 's-gravenzande maar mijdendie ontmoetingsplaats is toch bij die watertoren daar? dat ouwe gebouw daar tegenover?
Nee, dan verliezen ze te veel klanditie. Ze hebben alleen dat pand gekocht,van AH Korneef. Wat ze ermee moeten is een tweedequote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat ze in Honselersdijk niet meer welkom zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 00:57 schreef Strychnine het volgende:
Korneefquote:Op maandag 29 januari 2007 09:39 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee, dan verliezen ze te veel klanditie. Ze hebben alleen dat pand gekocht,van AH Korneef. Wat ze ermee moeten is een tweede![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |