dan zeg ik "god morgon"quote:Op donderdag 25 januari 2007 06:59 schreef vipergts het volgende:
leuk als dat naast je ligt of onder

Eerder gød mørgønquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dan zeg ik "god morgon"
Binnenkort maar een LOI cursusje Zweeds gaan volgen

Dat eens even goed nieuwsquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:56 schreef Heinekenner het volgende:
hmmm... zweedse chicks....![]()
Een maat van mij die vrachtwagenchauffeur is rijdt soms wel eens op de route naar zweden en hij zit altijd op te scheppen over dat al die chicks in kroegen altijd op hem af stappen. Het schijnt de zweedse chicks eigen te zijn om buitenlanders"te "checken". Maar de zweden die ik vorig jaar in Rhodos tegenkwam waren allemaal wankelende brulmonsters...... wel blond haar verder![]()

Monsterquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:56 schreef Heinekenner het volgende:
hmmm... zweedse chicks....![]()
Een maat van mij die vrachtwagenchauffeur is rijdt soms wel eens op de route naar zweden en hij zit altijd op te scheppen over dat al die chicks in kroegen altijd op hem af stappen. Het schijnt de zweedse chicks eigen te zijn om buitenlanders"te "checken". Maar de zweden die ik vorig jaar in Rhodos tegenkwam waren allemaal wankelende brulmonsters...... wel blond haar verder![]()

11820 mensen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:06 schreef wlsandman het volgende:
![]()
In Westland (regio 2678) woonden op 1 januari 2006 11820 mensen, waarvan 355 niet-westerse allochtonen (3%).
http://www.geenstijl.nl/paginas/mijnburen/

Hee een nieuwe westlander op Fok!, welkom!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:29 schreef Strychnine het volgende:
Een goedemiddag vanuit het mooie 's-Gravenzande![]()
![]()

Wat zou Polanen doen volgens de statistiekenquote:

Ik heb ook niet echt een slechte ervaring met poolse mensenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:37 schreef Strychnine het volgende:
Op zich heb je geen last van ze vind ik. Eentje heeft bij ons het huis toen gestuct en gedaan, vakwerk voor een lage prijs. En hij neemt sigaretten mee uit Polen als hij daarheen gaat, dat is een mooie bijkomstigheid dacht ik zo.
Ik kan zo snel geen pool opnoemen waarvan ik denk; die bezorgd overlast.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |