Hier romeo en julia, is wel te doen.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
De schade hier is: Stervenslange Macbeth samenvatting doorlezen...
Ik vraag me af wat er over gevraagd wordt. Gok dat ik zeker 50% van de lessen over Macbeth gemist hebquote:Op maandag 22 januari 2007 10:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hier romeo en julia, is wel te doen.
Ik zat hem ook te kijken, en m'n vader die ging het ook opeens over mijn 'drankgebruik' hebbenquote:Op maandag 22 januari 2007 17:11 schreef wlsandman het volgende:
Pff, stelde weinig voor die aflevering van kruispunt over het uitgaan in het westland.
Weinig nieuwe feiten, en het ging meer over de taak van de politie icm het drankgebruik tijdens uitgaan.
Er werd trouwens wel wat cocaine gevonden in de wc's van het teejater![]()
Verleden jaar een dag in lloret geweest, mij een beetje te druk. Ik zat met 2 vrienden in Blanes.. dat ligt er vlakbij. Vliegtuig is beter, behalve dan als die luie Spanjaarden nog eens gaan staken op Barcelona Airport..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zat hem ook te kijken, en m'n vader die ging het ook opeens over mijn 'drankgebruik' hebben'Jaaa en ik was een keer hier en toen had je in drie kwartier vier flessen op'. Joh. Je meent het
Wat gaan jllie trouwens doen in de zomer? ThaRooP, ik en negen anderen gaan naar LloretAlleen gaan ThaRooP, ik en 2 anderen met het vleigtuig, 7 anderen met de bus. Nou zitten we niet in hetzelfde appartementencomplex
![]()
. Maar toch, lloret
![]()
Ik kan je wel een ding zeggen over lloret.. Ik zal de Guardia Civil niet uitdagen... In Nederland kan je nog wel eens een grapje uithalen met een politieagent, maar in Lloret slaan ze je eerst hard neer.. en dan gaan ze pas vragen stellen..quote:
Dat had ik al meer gehoordquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan je wel een ding zeggen over lloret.. Ik zal de Guardia Civil niet uitdagen... In Nederland kan je nog wel eens een grapje uithalen met een politieagent, maar in Lloret slaan ze je eerst hard neer.. en dan gaan ze pas vragen stellen..
Een van de reisleiders van Beachmasters vertelde dat de Guardia Civil een (lamme) Nederlander uit een (die in een van de vele lantaarnpalen hing) uit de lantaarnpaal geslagen hebben.. en daarna maar meteen hebben afgevoerd naar het ziekenhuis.quote:
Laten we dan maar de dingen van vorig jaar niet herhalen hè keenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een van de reisleiders van Beachmasters vertelde dat de Guardia Civil een (lamme) Nederlander uit een (die in een van de vele lantaarnpalen hing) uit de lantaarnpaal geslagen hebben.. en daarna maar meteen hebben afgevoerd naar het ziekenhuis.
Dat is dan ook wel weer netjes..
Uuh, what happens in BB stays in BB?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:53 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Laten we dan maar de dingen van vorig jaar niet herhalen hè keen![]()
Gast, ik ga met je mee!! Weet je wat voor lekkere wijven daar wonenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga werken.. Aangezien ik misschien op uitwisseling ga naar Zweden.. 4 maanden a 800 - 1000 euro's per maand.
Die ken ik alquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Gast, ik ga met je mee!! Weet je wat voor lekkere wijven daar wonen![]()
kijk bijvoorbeeld 'ns op www.snyggast.se![]()
Dat is ook een van de redenen..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
De eerste foto deed me rot schrikken maar de foto's daarna bevestigde wat ik al wist.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ik heb al een titel verzonnen voor mijn verslag die ik dan moet gaan schrijven "The Hunt For Boten Anna"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De eerste foto deed me rot schrikken maar de foto's daarna bevestigde wat ik al wist.
Heb ooit al afgesproken rond mn 30ste in Zweden een vrouw te zoeken![]()
![]()
![]()
Bakje nodig?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:42 schreef dubidub het volgende:
Je mot die top20 rechtsbovenin hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |