Ja, laatst nog eens op de WOS gezien..quote:Op maandag 15 januari 2007 16:09 schreef GotC het volgende:
Heeft iemand dat nummer over Den Hoorn op de WOS weleens gehoord?![]()
Als de aarde zou vergaan, dan zou Den Hoorn nog steeds bestaan, het is te mooi, om naar de maan te gaan!
Hey dat was bij lange na niet het dieptepunt!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, laatst nog eens op de WOS gezien..en ik dacht dat nummer van Marja en die gast voor de Ride Of The Roses, een van de historische dieptepunten van de Westlandse muziekgeschiedenis was..
![]()
Wat is dan volgens jou het dieptepunt ?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:42 schreef keijz het volgende:
[..]
Hey dat was bij lange na niet het dieptepunt!
Maar wat is er nou mooi te vinden aan Den Hoorn
Zwaardskiquote:Op maandag 15 januari 2007 16:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou het dieptepunt ?
Ja Westlandse Stampuh! kan je er ook wel bij schrijvenquote:
wat hij zegquote:Op maandag 15 januari 2007 18:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Teuveupeu
Idd, me auto vloog bijna van de wegquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:06 schreef ThaRooP het volgende:
Wat een kut weer zegwerd bijna van me fiets geblazen
![]()
Bronquote:Overzicht van Stormschade
De storm heeft in de regio voor de nodige overlast en schade gezorgd. De brandweer heeft veel meldingen gekregen van omgewaaide bomen en vallende dakpannen. Dat gebeurde in diverse kernen in Maassluis, Midden-Delfland en Westland
Op het Julianasportpark in 's-Gravenzande is een dubbele rij reclameborden volledig afgebroken en op het wegdek geklapt. In Monster dreigde een rolluik van een pand aan de Magnolia te vallen.
Een boom viel rond 16.00 uur op een woning aan de Tomatenstraat in Naaldwijk, terwijl kasplaten van een complex aan de Burgerweg in Maasland waaiden.
Aan de Herenstraat in Maasland is een boom omgevallen en op een woning terecht gekomen. Op het Wilhelminaplein in Naaldwijk is een trapgevel van een monumentaal pand omgewaaid en deze dreigde naar beneden te vallen.
Ook is er bij diverse tuinbouwbedrijven glasschade ontstaan, bij een kwekerij in Maasdijk waren ruiten van een warenhuis bij de buurman naar binnen gekomen.
Bij een onderwijsinstelling aan de Kreeklaan in 's-Gravenzande dreigde een dakdeel van de fietsenstalling te waaien en werd ook de hulp van de brandweer ingeschakeld.
Het dak van een bedrijf aan de Leemolen in De Lier dreigde naar beneden te vallen. De brandweer heeft maatregelen genomen en de dakplaten vast gemaakt.
In Maassluis moesten inwoners van de nieuwe flats aan de Merellaan hun woning tijdelijk verlaten omdat een dakreling los zat en voor gevaar zorgde.
Van een woning aan de van der Goesstraat in Honselersdijk kwam een stuk dakbedekking van een dakkapel los en dreigde weg te waaien.
Ook in Poeldijk, aan de Dr Weitjenslaan raakte het dakgootzink los van een woning. Omdat het te gevaarlijk was voor de brandweer om zelf het dak op te gaan werd de hulp ingeroepen van de hoogwerker van Den Haag. De rest van het dakgootzink werd door de brandweer vastgeslagen aan het dak.
Op de Wippolderlaan in Wateringen is aan het einde van de morgen een vrachtwagen omgewaaid.
Ik denk het welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:58 schreef ThaRooP het volgende:
Het ruikt hier best wel naar olie, zou dat nog te maken hebben met dat schip dat was los gebroken![]()
Ik hoorde wel iets vliegen, maar dacht eigenlijk dat het gewoon een vliegtuig was die je af en toe hoortquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:15 schreef PieterBas het volgende:
Nog iets gehoord van of over die F16's boven het Westland?
En stond een topic op Fok!, dat er 2 F16's laag over Naaldwijk heen vlogen.. Er zal wel een ongeidentificeerd vliegtuig geweest zijn, omdat ze dan altijd 2 F16's erop afsturenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:21 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik hoorde wel iets vliegen, maar dacht eigenlijk dat het gewoon een vliegtuig was die je af en toe hoort
maar wat is er met die F16's dan?
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:20 schreef GotC het volgende:
Ik moet vandaag helemaal naar Utrecht met de AH, om te kijken of we de beste AH zijn van Nederland (daarbij groot feest met veel bier en drank en artiesten)
Ik hoorde ze ook, ik zat beneden aan tafel, samen met m'n broer, en we keken elkaar zo aan vanquote:Op zondag 21 januari 2007 11:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En stond een topic op Fok!, dat er 2 F16's laag over Naaldwijk heen vlogen.. Er zal wel een ongeidentificeerd vliegtuig geweest zijn, omdat ze dan altijd 2 F16's erop afsturen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |