abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 februari 2007 @ 15:23:01 #276
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46008544
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:20 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Nu doet tie 't ineens weer wel. Maar kan ik dat laatste bericht wat ik heb gepost niet meer wijzigen Ook al ben ik ingelogd zegt tie dat ik de rechten niet heb En zoals je ziet heb ik die nogal vergalt, probeer jij er maar wat moois van te maken
Ik ben maar een nieuw bericht begonnen . En ik denk dat je stage je te pakken heeft en je zo aan het plagen is
  maandag 5 februari 2007 @ 15:24:10 #277
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46008587
Ohh ja, algemene vraag weer voor iedereen Waar werkt iedereen, naast school? Zijn de meesten dan toch mensen die in de kas werken, of is dat stereotype gereserveerd voor 13 jarigen en Polen?
pi_46008697
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:21 schreef GotC het volgende:
Ook al zo'n goeie quoter

Maar ik kom nog weleens in Naaldwijk..maar hou het nooit uit tot 2 uur, rond half 2 sneak ik stiekem weg en ga naar huis . M'n vrienden kennen me wel, dus die weten wel hoe laat t is als ik er ineens niet meer ben haha
Al zou ik met m'n hele vriendengroep naar bv Rotterdam gaan zouden we..5 a 6 auto's nodig hebben . Leuk, al die aanhang tegenwoordig .

En dat zwarte piet spelen was wel geinig, maar dat kwam door m'n leider toendertijd Hij lag constant in een scheur om me, geweldige vent Dus ik lag ook de hele tijd in een deuk, en daarom al die kinderen ook weer Zucht.
Haha ja ik moet ook altijd als ik iets quote eerst 10 x previewen en dingen veranderen voordat het daadwerkelijk goed is om te posten

Maar dat ken ik wel ja. Doe ik zelf ook altijd. Ik was er zaterdagavond net iets voor 1 uur, en om kwart voor 2 stond ik weer buiten met mn jas Maar je gaat zeker als je gaat naar de stelling of 't teejater café ofzo?

Haha klinkt beter als mijn AH-baas toendertijd, word nu nog boos als ik 'm zie lopen. Hij ontslaat iedereen na een paar maanden, en dan nog overal briefjes ophangen dat ze personeel zoeken
pi_46008819
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:22 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ohh okay. Is dat een stage voor het ontwikkelen van software ofzo? Sorry ben nogal een computer noob
Zij maken de software.. ik schrijf de handleiding Als ik meer dan 2 regels programmeercodes ziet, raak ik de kluts al kwijt
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  maandag 5 februari 2007 @ 15:32:42 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46008858
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Haha ja ik moet ook altijd als ik iets quote eerst 10 x previewen en dingen veranderen voordat het daadwerkelijk goed is om te posten

Maar dat ken ik wel ja. Doe ik zelf ook altijd. Ik was er zaterdagavond net iets voor 1 uur, en om kwart voor 2 stond ik weer buiten met mn jas Maar je gaat zeker als je gaat naar de stelling of 't teejater café ofzo?

Haha klinkt beter als mijn AH-baas toendertijd, word nu nog boos als ik 'm zie lopen. Hij ontslaat iedereen na een paar maanden, en dan nog overal briefjes ophangen dat ze personeel zoeken
Echt? Ik doe het allemaal in 1x ..vreemd genoeg

Vervelend is dat eigenlijk he? Dat je t gewoon niet genoeg naar je zin hebt.. Als het echt leuk zou zijn moeten ze iedereen naar buiten gooien omdat niemand weg zou willen (in their dreams, nu is het alleen maar omdat mensen teveel gezopen hebben ) Als ik in Naaldwijk ben, zie je mij alleen in de Stelling/Teejatercafe ja En jij dan?

Mmm werkte jij in de AH 's-Gravenzande? Of die hier in Naaldwijk? Die zijn ook best evil, maar op een..nette manier. Ze pesten je gewoon weg .
pi_46008923
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:31 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Zij maken de software.. ik schrijf de handleiding Als ik meer dan 2 regels programmeercodes ziet, raak ik de kluts al kwijt
Haha! Maar is dat niet oersaai zo'n ellenlange handleiding schrijven?
pi_46009012
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:24 schreef GotC het volgende:
Ohh ja, algemene vraag weer voor iedereen Waar werkt iedereen, naast school? Zijn de meesten dan toch mensen die in de kas werken, of is dat stereotype gereserveerd voor 13 jarigen en Polen?
Ik werkte bij een rozenkwekerij aan de papelaan in Monster. Nu ik stage loopt, heb ik geen zin om zaterdag en/of zondag om 6 uur mijn warme bedje uit te stappen. dus dat ik heb mijzelf even op non-actief gezet
pi_46009075
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:34 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Haha! Maar is dat niet oersaai zo'n ellenlange handleiding schrijven?
Nee, want ik heb er nu korte introductie flashfilmpjes voor gemaakt.. Niemand wil dikke handleidingen lezen, dus dan maar wat interactiefs
pi_46009417
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:38 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Nee, want ik heb er nu korte introductie flashfilmpjes voor gemaakt.. Niemand wil dikke handleidingen lezen, dus dan maar wat interactiefs
Dat klinkt idd een stuk beter. Ik zag je al heel dag bezig zijn met zo'n dikke handleiding.
pi_46009491
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:49 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Dat klinkt idd een stuk beter. Ik zag je al heel dag bezig zijn met zo'n dikke handleiding.
Dat had ik niet getrokken.. Waarschijnlijk had ik dat ding zo door de raam.. in de papier bak gegooid
  maandag 5 februari 2007 @ 15:53:20 #286
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46009527
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:37 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ik werkte bij een rozenkwekerij aan de papelaan in Monster. Nu ik stage loopt, heb ik geen zin om zaterdag en/of zondag om 6 uur mijn warme bedje uit te stappen. dus dat ik heb mijzelf even op non-actief gezet
Nee groot gelijk Je moet ook nog een beetje kunnen leven
pi_46009694
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Echt? Ik doe het allemaal in 1x ..vreemd genoeg

Vervelend is dat eigenlijk he? Dat je t gewoon niet genoeg naar je zin hebt.. Als het echt leuk zou zijn moeten ze iedereen naar buiten gooien omdat niemand weg zou willen (in their dreams, nu is het alleen maar omdat mensen teveel gezopen hebben ) Als ik in Naaldwijk ben, zie je mij alleen in de Stelling/Teejatercafe ja En jij dan?

Mmm werkte jij in de AH 's-Gravenzande? Of die hier in Naaldwijk? Die zijn ook best evil, maar op een..nette manier. Ze pesten je gewoon weg .
Ja ik kan er echt niks van

Ja best klote inderdaad. Dat vind ik dan ook zo klote aan het westland, dat hier in feite gewoon niks te beleven is. Je bent op onze leeftijd zowat verplicht om naar Naaldwijk te gaan Heb dan ook weer zin in de zomer, met feestweek in Naaldwijk enzo. Dat is wel altijd super. En Koninginnedag in Amsterdam Danceparade , of 's avonds gewoon een beetje op het strand zitten

Maar ik ga meestal gewoon naar het teejater. In de stelling draaien ze mij te veel apres ski en zulke gare muziek. En in 't teejater café ben ik nog nooit geweest, maar daar komen toch veel ouwe lui? Dus zal je wel nooit tegenkomen

Maar ik werkte in 's-Gravenzande ja. Ben alleen mn proeftijd niet doorgekomen daar. En daar was het wel gezellig enzo, alleen waren ze gewoon veels te streng. Zit je vakken te vullen komen er allemaal mensen dingen aan je vragen enzo die kar blijft ondertussen gewoon staan natuurlijk. Of je hebt net alles gevuld, draai je je om , hebben ze alles weer leeggeroofd En dan nog het vriezer-incident natuurlijk als dieptepunt. Wel nog mooi een kerstpakket meegepikt

Is het zo erg in Naaldwijk dan? Heb jij de pesterijen overleefd? Er werken wel leuke mensen toch?
  maandag 5 februari 2007 @ 16:00:06 #288
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_46009760
quote:
In de tuin Best te doen, ze geven me verantwoordelijkheid, een aardig salaris en (te) veel gezelligheid
pi_46009784
quote:
Ik loop sochtends kranten rond Lach maar en zeg maar dat ik gek ben

Verdient alleen wel onwijs goed
pi_46009823
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:53 schreef GotC het volgende:

[..]

Nee groot gelijk Je moet ook nog een beetje kunnen leven
De laatste 3 maanden ging ik nou niet echt heel gemotiveerd naar mijn werk.. dus het was tijd om te 'stoppen' .

Mijn baas was er niet echt heel blij mee. Ik ging net voor de drukke periode weg.. Hoewel ik wel weer een belletjes verwacht rond Valentijn.. Ik moet ook nog een keer langs om mijn jaaropgaaf te halen
pi_46009931
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:00 schreef dubidub het volgende:

[..]

In de tuin Best te doen, ze geven me verantwoordelijkheid, een aardig salaris en (te) veel gezelligheid
Dan is het wel leuk. Ik werd in de tuin echt vernederd. Elke dag rotklusjes enzo En echt niet te doen in de zomer. Plus mn handen waren helemaal zwart als ik thuis kwam
pi_46010027
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:05 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Dan is het wel leuk. Ik werd in de tuin echt vernederd. Elke dag rotklusjes enzo En echt niet te doen in de zomer. Plus mn handen waren helemaal zwart als ik thuis kwam
Na 8 weken zomervakantie in de rozen gewerkt te hebben, en dan tijdens introductiedag voor de klas moeten uitleggen dat de krassen om mijn arm niet door zelfmoordpogingen komen maar gewoon door de rozen.
  maandag 5 februari 2007 @ 16:17:06 #293
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_46010299
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:05 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ik doe alles behalve gewasbescherming spuiten met een spuitpomp, aangezien je daar een diploma voor moet hebben. Maar gewasbescherming spuiten met onze gietboom (apparaat wat boven het gewas rijdt) doe ik wel, bestellingen, oppotten, alles. Helemaal goud. Niemand komt kijken of je wel hard genoeg werkt, aangezien ze dat al van me weten
  maandag 5 februari 2007 @ 16:17:28 #294
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46010312
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:57 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ja ik kan er echt niks van

Ja best klote inderdaad. Dat vind ik dan ook zo klote aan het westland, dat hier in feite gewoon niks te beleven is. Je bent op onze leeftijd zowat verplicht om naar Naaldwijk te gaan Heb dan ook weer zin in de zomer, met feestweek in Naaldwijk enzo. Dat is wel altijd super. En Koninginnedag in Amsterdam Danceparade , of 's avonds gewoon een beetje op het strand zitten
Mja idd..je kan moeilijk elk weekend een taxi nemen naar Rdam ofzo, is ook verreweg niet de moeite waard als je het mij vraagt Ik ga dit jaar denk ik ook maar eens voor Koninginnedag naar Amsterdam Nog nooit gedaan dusja . Ik kan ook niet wachten tot het zomer is..vooral met dit weer . Lekker 's avonds met een fles wijn op het strand zitten met vrienden, beetje stom doen met z'n allen.. Zwijmel. Maar voor nu ben ik blij om elk weekend naar Delft te gaan, lekker praten enzo Lau is het enige persoon waar ik nooit mee uitgepraat raak, heerlijk is dat .

En wat je beschrijft over t vakkenvullen..tsja, zo gaat dat nou eenmaal . Ik heb dat constant, en tis erg frustrerend! Denk er ook over om te stoppen stiekem.. maar wat erna te gaan doen?

Teejater kom ik bijna nooit nee Iets te jong, iets te Haags Qua muziek..tsja, geen van beiden is bepaald geweldig Stelling is af en toe ECHT verschrikkelijk, Teejaat gaat nog wel. Teejater cafe is idd wel oud

Naaldwijk is wel goed, en toffe mensen Maar je moet t niet zien als een bijbaan, maar als een toekomstige..toekomst Anders ben je zo weg . Ofzoiets.
quote:
Maar ik ga meestal gewoon naar het teejater. In de stelling draaien ze mij te veel apres ski en zulke gare muziek. En in 't teejater café ben ik nog nooit geweest, maar daar komen toch veel ouwe lui? Dus zal je wel nooit tegenkomen

Maar ik werkte in 's-Gravenzande ja. Ben alleen mn proeftijd niet doorgekomen daar. En daar was het wel gezellig enzo, alleen waren ze gewoon veels te streng. Zit je vakken te vullen komen er allemaal mensen dingen aan je vragen enzo die kar blijft ondertussen gewoon staan natuurlijk. Of je hebt net alles gevuld, draai je je om , hebben ze alles weer leeggeroofd En dan nog het vriezer-incident natuurlijk als dieptepunt. Wel nog mooi een kerstpakket meegepikt

Is het zo erg in Naaldwijk dan? Heb jij de pesterijen overleefd? Er werken wel leuke mensen toch?
  maandag 5 februari 2007 @ 16:18:08 #295
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46010341
Ik kan ook niet quoten
pi_46010457
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:08 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Na 8 weken zomervakantie in de rozen gewerkt te hebben, en dan tijdens introductiedag voor de klas moeten uitleggen dat de krassen om mijn arm niet door zelfmoordpogingen komen maar gewoon door de rozen.

Hoorde wel een keer dat in de rozen alles wat beter verdiend ofzo.
pi_46010524
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:17 schreef dubidub het volgende:

[..]

Ik doe alles behalve gewasbescherming spuiten met een spuitpomp, aangezien je daar een diploma voor moet hebben. Maar gewasbescherming spuiten met onze gietboom (apparaat wat boven het gewas rijdt) doe ik wel, bestellingen, oppotten, alles. Helemaal goud. Niemand komt kijken of je wel hard genoeg werkt, aangezien ze dat al van me weten
Een vriend van me heeft ook zoiets. Hij is zeg maar de baas als z'n baas er niet is. Moet ook naar de veiling rijden enzo. Als je zoiets hebt net als jij kan 't idd best rlxt zijn. Maar bij mij was het toen echt hard werken. En daar houden we heir niet zo van
pi_46010629
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:17 schreef GotC het volgende:

[..]

Teejater kom ik bijna nooit nee Iets te jong, iets te Haags Qua muziek..tsja, geen van beiden is bepaald geweldig Stelling is af en toe ECHT verschrikkelijk, Teejaat gaat nog wel. Teejater cafe is idd wel oud

[..]
In het Teejater voel ik me te oud.. Ooit eens 'lastig' gevallen door 2 16 jarige meisjes. Uiteraard hebben mijn vrienden het daar nog steeds over..

Stelling.. ach voel me ook redelijk oud.. en het Teejater cafe komt een beetje mijn leeftijd. Alweer een tijdje geleden dat ik uit ben geweest in Naaldwijk
pi_46010925
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:17 schreef GotC het volgende:

[..]

Mja idd..je kan moeilijk elk weekend een taxi nemen naar Rdam ofzo, is ook verreweg niet de moeite waard als je het mij vraagt Ik ga dit jaar denk ik ook maar eens voor Koninginnedag naar Amsterdam Nog nooit gedaan dusja . Ik kan ook niet wachten tot het zomer is..vooral met dit weer . Lekker 's avonds met een fles wijn op het strand zitten met vrienden, beetje stom doen met z'n allen.. Zwijmel. Maar voor nu ben ik blij om elk weekend naar Delft te gaan, lekker praten enzo Lau is het enige persoon waar ik nooit mee uitgepraat raak, heerlijk is dat .

En wat je beschrijft over t vakkenvullen..tsja, zo gaat dat nou eenmaal . Ik heb dat constant, en tis erg frustrerend! Denk er ook over om te stoppen stiekem.. maar wat erna te gaan doen?

Naaldwijk is wel goed, en toffe mensen Maar je moet t niet zien als een bijbaan, maar als een toekomstige..toekomst Anders ben je zo weg . Ofzoiets.
[..]
Amsterdam is op koninginnedag is echt Wel onwijs druk. Maar wij stonden op een gegeven moment ergens waar goeie muziek was. Met het zonnetje erbij, rlxte mensen en niet zo druk dus toen was het echt super En laten we maar ophouden over de zomer want ik zit hier op 4 hoog tegen een dik wolkenpakket aan te kijken En das idd wel lachen als je zo'n vriendin hebt ja

Maar je kan je ook inschrijven bij een uitzendbureau. Die vinden serieus echt de rlxte baantjes voor je. Ze stellen in ieder geval veel aan je voor, en als je dat niks lijkt dan zeg je gewoon nee. En ondertussen kan je wel gewoon nog bij de Appie blijven werken!

En idd net wat je zegt , tis allemaal niet echt geweldig in Naaldwijk. Hangt er meestal gewoon vanaf waar je de meeste mensen kent. Dan zou i kheel misschien , maar dan ook echt heel misschien zelfs nog de stelling leuk vinden.

En zeggen ze dat echt daar joh? Kan me niet indenken dat je daar een toekomst in kan zien Kan je niet gewoon achter de kassa gaan zitten? Dat is tenminste een beetje rlxt werk. Plus je hebt die cursus toch al gedaan?
pi_46011034
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef PieterBas het volgende:

[..]

In het Teejater voel ik me te oud.. Ooit eens 'lastig' gevallen door 2 16 jarige meisjes. Uiteraard hebben mijn vrienden het daar nog steeds over..

Stelling.. ach voel me ook redelijk oud.. en het Teejater cafe komt een beetje mijn leeftijd. Alweer een tijdje geleden dat ik uit ben geweest in Naaldwijk
Ja maar jij bent 23 man Verboden terrein voor jou met al die kleine meisjes daar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')