Ik ben maar een nieuw bericht begonnenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:20 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
![]()
Nu doet tie 't ineens weer wel. Maar kan ik dat laatste bericht wat ik heb gepost niet meer wijzigenOok al ben ik ingelogd zegt tie dat ik de rechten niet heb
En zoals je ziet heb ik die nogal vergalt, probeer jij er maar wat moois van te maken
![]()
![]()
Haha ja ik moet ook altijd als ik iets quote eerst 10 x previewen en dingen veranderen voordat het daadwerkelijk goed is om te postenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:21 schreef GotC het volgende:
Ook al zo'n goeie quoter![]()
Maar ik kom nog weleens in Naaldwijk..maar hou het nooit uit tot 2 uur, rond half 2 sneak ik stiekem weg en ga naar huis. M'n vrienden kennen me wel, dus die weten wel hoe laat t is als ik er ineens niet meer ben haha
Al zou ik met m'n hele vriendengroep naar bv Rotterdam gaan zouden we..5 a 6 auto's nodig hebben. Leuk, al die aanhang tegenwoordig
.
En dat zwarte piet spelen was wel geinig, maar dat kwam door m'n leider toendertijdHij lag constant in een scheur om me, geweldige vent
Dus ik lag ook de hele tijd in een deuk, en daarom al die kinderen ook weer
Zucht.
Zij maken de software.. ik schrijf de handleidingquote:Op maandag 5 februari 2007 15:22 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ohh okay. Is dat een stage voor het ontwikkelen van software ofzo? Sorry ben nogal een computer noob![]()
Echt? Ik doe het allemaal in 1xquote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha ja ik moet ook altijd als ik iets quote eerst 10 x previewen en dingen veranderen voordat het daadwerkelijk goed is om te posten![]()
Maar dat ken ik wel ja. Doe ik zelf ook altijd. Ik was er zaterdagavond net iets voor 1 uur, en om kwart voor 2 stond ik weer buiten met mn jasMaar je gaat zeker als je gaat naar de stelling of 't teejater café ofzo?
Haha klinkt beter als mijn AH-baas toendertijd, word nu nog boos als ik 'm zie lopen. Hij ontslaat iedereen na een paar maanden, en dan nog overal briefjes ophangen dat ze personeel zoeken![]()
Haha! Maar is dat niet oersaai zo'n ellenlange handleiding schrijven?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zij maken de software.. ik schrijf de handleidingAls ik meer dan 2 regels programmeercodes ziet, raak ik de kluts al kwijt
![]()
Ik werkte bij een rozenkwekerij aan de papelaan in Monster. Nu ik stage loopt, heb ik geen zin om zaterdag en/of zondag om 6 uur mijn warme bedje uit te stappen. dus dat ik heb mijzelf even op non-actief gezetquote:Op maandag 5 februari 2007 15:24 schreef GotC het volgende:
Ohh ja, algemene vraag weer voor iedereenWaar werkt iedereen, naast school? Zijn de meesten dan toch mensen die in de kas werken, of is dat stereotype gereserveerd voor 13 jarigen en Polen?
Nee, want ik heb er nu korte introductie flashfilmpjes voor gemaakt.. Niemand wil dikke handleidingen lezen, dus dan maar wat interactiefsquote:Op maandag 5 februari 2007 15:34 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha! Maar is dat niet oersaai zo'n ellenlange handleiding schrijven?
Dat klinkt idd een stuk beter. Ik zag je al heel dag bezig zijn met zo'n dikke handleiding.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, want ik heb er nu korte introductie flashfilmpjes voor gemaakt.. Niemand wil dikke handleidingen lezen, dus dan maar wat interactiefs![]()
Dat had ik niet getrokken..quote:Op maandag 5 februari 2007 15:49 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dat klinkt idd een stuk beter. Ik zag je al heel dag bezig zijn met zo'n dikke handleiding.![]()
Nee groot gelijkquote:Op maandag 5 februari 2007 15:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik werkte bij een rozenkwekerij aan de papelaan in Monster. Nu ik stage loopt, heb ik geen zin om zaterdag en/of zondag om 6 uur mijn warme bedje uit te stappen. dus dat ik heb mijzelf even op non-actief gezet
Ja ik kan er echt niks vanquote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt? Ik doe het allemaal in 1x..vreemd genoeg
Vervelend is dat eigenlijk he? Dat je t gewoon niet genoeg naar je zin hebt.. Als het echt leuk zou zijn moeten ze iedereen naar buiten gooien omdat niemand weg zou willen (in their dreams, nu is het alleen maar omdat mensen teveel gezopen hebben) Als ik in Naaldwijk ben, zie je mij alleen in de Stelling/Teejatercafe ja
En jij dan?
Mmm werkte jij in de AH 's-Gravenzande? Of die hier in Naaldwijk? Die zijn ook best evil, maar op een..nette manier. Ze pesten je gewoon weg.
In de tuinquote:Op maandag 5 februari 2007 15:24 schreef GotC het volgende:
Ohh ja, algemene vraag weer voor iedereenWaar werkt iedereen, naast school? Zijn de meesten dan toch mensen die in de kas werken, of is dat stereotype gereserveerd voor 13 jarigen en Polen?
Ik loop sochtends kranten rondquote:Op maandag 5 februari 2007 15:24 schreef GotC het volgende:
De laatste 3 maanden ging ik nou niet echt heel gemotiveerd naar mijn werk.. dus het was tijd om te 'stoppen' .quote:Op maandag 5 februari 2007 15:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee groot gelijkJe moet ook nog een beetje kunnen leven
Dan is het wel leuk. Ik werd in de tuin echt vernederd. Elke dag rotklusjes enzoquote:Op maandag 5 februari 2007 16:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
In de tuin![]()
Best te doen, ze geven me verantwoordelijkheid, een aardig salaris en (te) veel gezelligheid
![]()
Na 8 weken zomervakantie in de rozen gewerkt te hebben, en dan tijdens introductiedag voor de klas moeten uitleggen dat de krassen om mijn arm niet door zelfmoordpogingen komen maar gewoon door de rozen.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:05 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dan is het wel leuk. Ik werd in de tuin echt vernederd. Elke dag rotklusjes enzoEn echt niet te doen in de zomer. Plus mn handen waren helemaal zwart als ik thuis kwam
![]()
Ik doe alles behalve gewasbescherming spuiten met een spuitpomp, aangezien je daar een diploma voor moet hebben. Maar gewasbescherming spuiten met onze gietboom (apparaat wat boven het gewas rijdt) doe ik wel, bestellingen, oppotten, alles. Helemaal goud. Niemand komt kijken of je wel hard genoeg werkt, aangezien ze dat al van me wetenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:05 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dan is het wel leuk. Ik werd in de tuin echt vernederd. Elke dag rotklusjes enzoEn echt niet te doen in de zomer. Plus mn handen waren helemaal zwart als ik thuis kwam
![]()
Mja idd..je kan moeilijk elk weekend een taxi nemen naar Rdam ofzo, is ook verreweg niet de moeite waard als je het mij vraagtquote:Op maandag 5 februari 2007 15:57 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ja ik kan er echt niks van![]()
Ja best klote inderdaad. Dat vind ik dan ook zo klote aan het westland, dat hier in feite gewoon niks te beleven is. Je bent op onze leeftijd zowat verplicht om naar Naaldwijk te gaanHeb dan ook weer zin in de zomer, met feestweek in Naaldwijk enzo. Dat is wel altijd super. En Koninginnedag in Amsterdam
Danceparade
, of 's avonds gewoon een beetje op het strand zitten
![]()
quote:Maar ik ga meestal gewoon naar het teejater. In de stelling draaien ze mij te veel apres ski en zulke gare muziek. En in 't teejater café ben ik nog nooit geweest, maar daar komen toch veel ouwe lui? Dus zal je wel nooit tegenkomen![]()
Maar ik werkte in 's-Gravenzande ja. Ben alleen mn proeftijd niet doorgekomen daar. En daar was het wel gezellig enzo, alleen waren ze gewoon veels te streng. Zit je vakken te vullen komen er allemaal mensen dingen aan je vragen enzodie kar blijft ondertussen gewoon staan natuurlijk. Of je hebt net alles gevuld, draai je je om , hebben ze alles weer leeggeroofd
En dan nog het vriezer-incident natuurlijk als dieptepunt. Wel nog mooi een kerstpakket meegepikt
![]()
Is het zo erg in Naaldwijk dan? Heb jij de pesterijen overleefd?Er werken wel leuke mensen toch?
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Na 8 weken zomervakantie in de rozen gewerkt te hebben, en dan tijdens introductiedag voor de klas moeten uitleggen dat de krassen om mijn arm niet door zelfmoordpogingen komen maar gewoon door de rozen.![]()
Een vriend van me heeft ook zoiets. Hij is zeg maar de baas als z'n baas er niet is. Moet ook naar de veiling rijden enzo. Als je zoiets hebt net als jij kan 't idd best rlxt zijn. Maar bij mij was het toen echt hard werken. En daar houden we heir niet zo vanquote:Op maandag 5 februari 2007 16:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik doe alles behalve gewasbescherming spuiten met een spuitpomp, aangezien je daar een diploma voor moet hebben. Maar gewasbescherming spuiten met onze gietboom (apparaat wat boven het gewas rijdt) doe ik wel, bestellingen, oppotten, alles. Helemaal goud. Niemand komt kijken of je wel hard genoeg werkt, aangezien ze dat al van me weten![]()
![]()
![]()
In het Teejater voel ik me te oud.. Ooit eens 'lastig' gevallen door 2 16 jarige meisjes. Uiteraard hebben mijn vrienden het daar nog steeds over..quote:Op maandag 5 februari 2007 16:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Teejater kom ik bijna nooit neeIets te jong, iets te Haags
Qua muziek..tsja, geen van beiden is bepaald geweldig
Stelling is af en toe ECHT verschrikkelijk, Teejaat gaat nog wel. Teejater cafe is idd wel oud
[..]
Amsterdam is op koninginnedag is echtquote:Op maandag 5 februari 2007 16:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja idd..je kan moeilijk elk weekend een taxi nemen naar Rdam ofzo, is ook verreweg niet de moeite waard als je het mij vraagtIk ga dit jaar denk ik ook maar eens voor Koninginnedag naar Amsterdam
Nog nooit gedaan dusja
. Ik kan ook niet wachten tot het zomer is..vooral met dit weer
. Lekker 's avonds met een fles wijn op het strand zitten met vrienden, beetje stom doen met z'n allen.. Zwijmel. Maar voor nu ben ik blij om elk weekend naar Delft te gaan, lekker praten enzo
Lau is het enige persoon waar ik nooit mee uitgepraat raak, heerlijk is dat
.
En wat je beschrijft over t vakkenvullen..tsja, zo gaat dat nou eenmaal. Ik heb dat constant, en tis erg frustrerend! Denk er ook over om te stoppen stiekem.. maar wat erna te gaan doen?
Teejater kom ik bijna nooit neeIets te jong, iets te Haags
Qua muziek..tsja, geen van beiden is bepaald geweldig
Stelling is af en toe ECHT verschrikkelijk, Teejaat gaat nog wel. Teejater cafe is idd wel oud
Naaldwijk is wel goed, en toffe mensenMaar je moet t niet zien als een bijbaan, maar als een toekomstige..toekomst
Anders ben je zo weg
. Ofzoiets.
[..]
Ja maar jij bent 23 manquote:Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In het Teejater voel ik me te oud.. Ooit eens 'lastig' gevallen door 2 16 jarige meisjes. Uiteraard hebben mijn vrienden het daar nog steeds over..![]()
Stelling.. ach voel me ook redelijk oud.. en het Teejater cafe komt een beetje mijn leeftijd. Alweer een tijdje geleden dat ik uit ben geweest in Naaldwijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |