abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45991795
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef GotC het volgende:

[..]

Dacht ik ook Maar na 2 flessen champagne, een halve fles wijn en een flink aantal shotjes sambuca was fietsen/praten/leven nog steeds geen probleem Giet jij je wel elk weekend vol? En ga je weleens ergens anders uit dan, nja, naaldwijk?
Dan drink jij me zeker weten onder de tafel Meestal gaan we inderdaad naar Naaldwijk. Maar dat komt omdat m'n vrienden nooit willen bobben. Op zich snap ik dat wel, maar hun vinden het dan ook niet erg om vaak naar Naaldwijk te gaan. Maar we gaan wel redelijk vaak naar bv Rotterdam, en naar grote feesten. Toevallig gister kaartjes gehaald voor Faithless Maar als je naar Naaldwijk gaat dan is het gewoon niet leuk als je nuchter bent. Dan erger je je al helemaal dood aan al die peuters die daar soms rondlopen Maar meestal probeer ik me in te houden, heb ook niet zoveel nodig
quote:
Ja mooi, mij ook niet gezien. Kinderen..no thank you. Pas rond m'n 30e ofzo, maar de komende tijd iig niet .
30 is inderdaad een mooie leeftijd. Ook maar hopen dat je dan iemand hebt gevonden waarmee je ze wilt krijgen. Maar eerder begin ik er eeeeecht niet aan. Je kan gewoon niks meer.
quote:
Ajax gaat PSV nog wel inhalen!
Als dat gebeurt mag je je op mijn kosten helemaal volgieten en rij ik je daarna naar huis
[/quote]
pi_45992028
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:31 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

AMEN

18 maart winnen en dan is het gat maximaal 2 punten, als PSV dan ondertussen niet al verloren heeft
PSV gaat gewoon nu even wat minder. Volgende week is het weer raak.
  zondag 4 februari 2007 @ 22:55:24 #253
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_45992364
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:42 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Dan drink jij me zeker weten onder de tafel Meestal gaan we inderdaad naar Naaldwijk. Maar dat komt omdat m'n vrienden nooit willen bobben. Op zich snap ik dat wel, maar hun vinden het dan ook niet erg om vaak naar Naaldwijk te gaan. Maar we gaan wel redelijk vaak naar bv Rotterdam, en naar grote feesten. Toevallig gister kaartjes gehaald voor Faithless Maar als je naar Naaldwijk gaat dan is het gewoon niet leuk als je nuchter bent. Dan erger je je al helemaal dood aan al die peuters die daar soms rondlopen Maar meestal probeer ik me in te houden, heb ook niet zoveel nodig
[..]
Mja ik heb ook een grote groep vrienden die nooit ergens anders heenwillen, ook al rij ik Denk dat Rotterdam ofzo gewoon nog te eng is voor ze En naar Faithless! Nice! Waarom heb ik gelijk een nummer van hem in m'n hoofd
Voor Naaldwijk moet je zeeeeeeeker effe flink wat op heb hebben Ben er 1x voor de gein nuchter heen geweest, was wel..boeiend. Leuk behang enzo. De Stelling is vol met peuters ja Allemaal 12 jarigen, maar gelukkig is die id controle nu iets strenger..
quote:
30 is inderdaad een mooie leeftijd. Ook maar hopen dat je dan iemand hebt gevonden waarmee je ze wilt krijgen. Maar eerder begin ik er eeeeecht niet aan. Je kan gewoon niks meer.
[..]
Ja precies..iemand vinden is nog wel t lastigste. Nja, gewoon niemand zoeken, komt vanzelf allemaal wel . Maar kinderen..ik moest een keer voor zwarte piet spelen in de AH (why!!), echt, ik weet niet wat ik met ze moet
quote:
Als dat gebeurt mag je je op mijn kosten helemaal volgieten en rij ik je daarna naar huis
Is goed, hou ik je aan Of gewoon in Naaldwijk, en dan fietsen we allebei wel
Maar, wat als het niet gebeurt, wat dan?
  zondag 4 februari 2007 @ 22:58:25 #254
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_45992512
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

PSV gaat gewoon nu even wat minder. Volgende week is het weer raak.
Nja als ze tegen Heracles verliezen..
pi_45998204
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 23:50 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Wat leuk =) Dan eis ik dat je een keertje toetert als je een meisje met paarsoranje haar door de bak ziet rollen
is alleen 's-avonds na 5 uur en zaterdagochtend. Rij je ook op het kapitteland het is daar soms slalom rijden met al die paarden daar. Rood met witte auto trouwens
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_46000343
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Op mn vaders werk is 90% Feyenoord, altijd leuk om na zo'n wedstrijd te gaan werken, verdacht stil en chagerijnige mensen
Op mijn vaders werk hebben ze 4 seizoenskaarten voor Feyenoord.. Dus ik mee naar Feyenoord - Heerenveen.. 4 - 3 Na 20 minuten de eerste tussenstanden op een van de schermen.. Staat Ajax al met 4 - 0 voor, ik zat daar met een grote glimlach..

Was de wedstrijd na Nancy - Feyenoord, moest ik gvd 10 minuten gaan staan vanwege een stel mongolen die het nodig vonden om een stadion te slopen.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_46000394
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:55 schreef GotC het volgende:

[..]

Voor Naaldwijk moet je zeeeeeeeker effe flink wat op heb hebben Ben er 1x voor de gein nuchter heen geweest, was wel..boeiend. Leuk behang enzo. De Stelling is vol met peuters ja Allemaal 12 jarigen, maar gelukkig is die id controle nu iets strenger..
[..]

Ik ga nooit meer nuchter uit in Naaldwijk.. 2 weken geleden een verjaardagfeestje in het Teejater gehad, met gratis drank en eten.. en wie had zich weer tot Bob opgeluld..

[ Bericht 6% gewijzigd door PieterBas op 05-02-2007 10:37:48 (heeft leren quoten ;)) ]
  maandag 5 februari 2007 @ 10:27:31 #258
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46000517
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:21 schreef PieterBas het volgende:

[..]

[..]

Ik ga nooit meer nuchter uit in Naaldwijk.. 2 weken geleden een verjaardagfeestje in het Teejater gehad, met gratis drank en eten.. en wie had zich weer tot Bob opgeluld..
Leer quoten jij, foei

Waarom ga je Bob spelen op een feest met gratis drank? Dat doe ik zelfs niet (niet dat het vaak voorkomt ofzo )
pi_46000739
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:27 schreef GotC het volgende:

[..]

Leer quoten jij, foei

Waarom ga je Bob spelen op een feest met gratis drank? Dat doe ik zelfs niet (niet dat het vaak voorkomt ofzo )
Ja, dat vraag mezelf ook af nog steeds af..
pi_46003368
quote:
Op maandag 5 februari 2007 07:16 schreef vipergts het volgende:

[..]

is alleen 's-avonds na 5 uur en zaterdagochtend. Rij je ook op het kapitteland het is daar soms slalom rijden met al die paarden daar. Rood met witte auto trouwens
's Avonds na 5 uur ben ik er soms nog wel te vinden (oke vandaag niet, ik gooi Oelke de bak in en dan vind ik het goed, ben zo stijf als wat). Ik ga wel eens opletten of ik je voorbij zie rijden
Vivre
pi_46003755
quote:

Is goed, hou ik je aan Of gewoon in Naaldwijk, en dan fietsen we allebei wel
Maar, wat als het niet gebeurt, wat dan?
Haha ja is goed. En als het niet gebeurd geldt hetzelfde natuurlijk andersom he? Dat durf je toch niet aan

Op de rest antwoord ik zo wel ff , zit nu op stage dus moet het ff kort houden
pi_46004079
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:43 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Haha ja is goed. En als het niet gebeurd geldt hetzelfde natuurlijk andersom he? Dat durf je toch niet aan

Ook stage aan het lopen ?
  maandag 5 februari 2007 @ 12:59:18 #263
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46004230
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:43 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Dat durf ik wel aan! Wees daar maar niet bang voor .

Stage..heerlijk Waarzo dan, en waarvoor?
Ik zit nog altijd thuis, ook al ben ik weer beter (vind ik).
pi_46007764
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:59 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat durf ik wel aan! Wees daar maar niet bang voor .

Stage..heerlijk Waarzo dan, en waarvoor?
Ik zit nog altijd thuis, ook al ben ik weer beter (vind ik).
Haha, oké afgesproken! Avondje gratis drinken word dat dus, zou maar weer gaan werken als ik jou was

Loop stage bij de Provincie Zuid Holland op de afdeling P&O. Stage is inderdaad klote maar het is op zich wel een leuke plek

Maar je bent dus ook al 2 weken niet naar school gegaan? : Fijn dat je weer beter bent btw
pi_46007790
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:54 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Jeps, sinds kort! Moet maar 'ns weer wat in dat stage-topic openen voor wat mentale steun
pi_46007839
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:54 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Jep, sinds kort! Moet maar 'ns weer wat in dat stage topic posten voor wat steun van lotgenoten Waar loop jij ook alweer stage?
pi_46007895
Huh wat is dit

Ik zie de berichtjes die ik net heb gepost niet meer. Denet wel. En er stond net ook dat ze waren geplaatst
  maandag 5 februari 2007 @ 15:04:49 #268
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46007958
Ik zie ze wel!
* GotC steekt tong uit
pi_46007962
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:01 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Jep, sinds kort! Moet maar 'ns weer wat in dat stage topic posten voor wat steun van lotgenoten Waar loop jij ook alweer stage?
Centro Software Development. Ben een handleiding aan het schrijven..
  maandag 5 februari 2007 @ 15:09:14 #270
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46008107
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:58 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Haha, oké afgesproken! Avondje gratis drinken word dat dus, zou maar weer gaan werken als ik jou was

Loop stage bij de Provincie Zuid Holland op de afdeling P&O. Stage is inderdaad klote maar het is op zich wel een leuke plek

Maar je bent dus ook al 2 weken niet naar school gegaan? : Fijn dat je weer beter bent btw
Ik heb meer dan genoeg vertrouwen in het Enige Echte Rood-Witte team . En ik ben inmiddels bang voor m'n werk omdat ik er al zo lang niet ben geweest .

Is het een lange stage dan? Leuke mensen ook? Daar gaat t tenslotte om Ik kon bij mijn stage gewoon alles doen wat ik wilde, had m'n opdrachten elke keer binnen een paar uur af .

En nee, heb school 2 weken niet gezien..morgen naar de neuroloog, en dan woensdag weer naar school . Tenminste, misschien ga ik wel een dagje OVtouren . Thanks, .
  maandag 5 februari 2007 @ 15:09:59 #271
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46008126
Ik heb echt zo geen leven als ik ziek verplicht thuis moet blijven .
pi_46008219
quote:

[..]

Mja ik heb ook een grote groep vrienden die nooit ergens anders heenwillen, ook al rij ik Denk dat Rotterdam ofzo gewoon nog te eng is voor ze En naar Faithless! Nice! Waarom heb ik gelijk een nummer van hem in m'n hoofd
[..]

Ja dat heb ik dus ook, er is soms best iemand die wilt rijden. Maar als we met z'n allen willen hebben we minstens met 3 auto's ofzo, dus dat heeft ook geen zin En ben zelf zelfs nog nooit helemaal nuchter heen geweest, kan me er ook niks bij voorstellen hoe dat nou moet zijn Maar als het in beschonken toestand niets is dan zal het in nuchtere toestand al helemaal niets zijn. Maar jij gaat nooit meer naar Naaldwijk dus?

Ja precies..iemand vinden is nog wel t lastigste. Nja, gewoon niemand zoeken, komt vanzelf allemaal wel . Maar kinderen..ik moest een keer voor zwarte piet spelen in de AH (why!!), echt, ik weet niet wat ik met ze moet
[..]
Haha jammer dat ik toen niet precies langskwam en aan iemand vroeg waar jij was
pi_46008436
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:04 schreef GotC het volgende:
Ik zie ze wel!
* GotC steekt tong uit

Nu doet tie 't ineens weer wel. Maar kan ik dat laatste bericht wat ik heb gepost niet meer wijzigen Ook al ben ik ingelogd zegt tie dat ik de rechten niet heb En zoals je ziet heb ik die nogal vergalt, probeer jij er maar wat moois van te maken
  maandag 5 februari 2007 @ 15:21:43 #274
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46008495
Ook al zo'n goeie quoter

Maar ik kom nog weleens in Naaldwijk..maar hou het nooit uit tot 2 uur, rond half 2 sneak ik stiekem weg en ga naar huis . M'n vrienden kennen me wel, dus die weten wel hoe laat t is als ik er ineens niet meer ben haha
Al zou ik met m'n hele vriendengroep naar bv Rotterdam gaan zouden we..5 a 6 auto's nodig hebben . Leuk, al die aanhang tegenwoordig .

En dat zwarte piet spelen was wel geinig, maar dat kwam door m'n leider toendertijd Hij lag constant in een scheur om me, geweldige vent Dus ik lag ook de hele tijd in een deuk, en daarom al die kinderen ook weer Zucht.
pi_46008527
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:04 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Centro Software Development. Ben een handleiding aan het schrijven..
Ohh okay. Is dat een stage voor het ontwikkelen van software ofzo? Sorry ben nogal een computer noob
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')