Haha zou idd wel erg toevallig zijn jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Haha ben benieuwdZou wel grappig zijn als we elkaar dus wel al hadden gesproken, zoveel schotten zijn er (volgens mij?) niet in het Westland
En nja, ik heb geen westlands accent..
En bus 86 (mijn bus) en bus 31 gaan vanaf de walnootstraat naar de verdilaan. 86 om het kwartier, 31 om het half uur
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 februari 2007 11:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha zou idd wel erg toevallig zijn jaBeschrijving klopt in ieder geval wel
Als ik je een x zie zitten of de vakken zie vullen bij de AH dan kom ik wel ff een praatje maken.
Is 86 die interliner? Handig om te weten, das iig beter dan 31 die eerst door monster/sgravenzande gaat en altijd propvol zit. Das echt gewoon veevervoer.
Jammer dat jij je er niks meer van kan herrineren maar goed dat kan ik je niet kwalijk nemen na een jaarquote:Op zondag 4 februari 2007 11:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdVerander nog weleens van haarkleur/stijl (nu even niet meer, ben het zat
), maar lijkt me gaaf als we elkaar al hadden gesproken
.
quote:Met 86 zit je met max..5 mensen in de bus, en het is de interliner jaBinnen 25 minuten sta je weer op de verdilaan
Haha. Hoe oud is je broer? Mn zus is sinds kort ook weer vrijgezel. Ze is een tijdje weer bij ons ingetrokken maar is alleen maar in de bar/kroeg/cafe te vinden. Gelukkig weinig last van dusquote:Op zondag 4 februari 2007 00:00 schreef GotC het volgende:
Ik wil uit! Maar mag niet!. Daarom maar heerlijk aan de tijm dropjes ofzo.. wat een rotspul is dat, maar zo verslavend
.
En m'n broer is weer terug na een jaar Aruba!Leuk dat hij na t eten gelijk naar de Bar Gezellig vertrok
31 is echt een ramp... daarom pak ik ook 35 als ik eens in de 2 weken naar school moetquote:Op zondag 4 februari 2007 11:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha zou idd wel erg toevallig zijn jaBeschrijving klopt in ieder geval wel
Als ik je een x zie zitten of de vakken zie vullen bij de AH dan kom ik wel ff een praatje maken.
Is 86 die interliner? Handig om te weten, das iig beter dan 31 die eerst door monster/sgravenzande gaat en altijd propvol zit. Das echt gewoon veevervoer.
Ik zou denken dat ik je wel zou herinneren eigenlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 11:58 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Jammer dat jij je er niks meer van kan herrineren maar goed dat kan ik je niet kwalijk nemen na een jaarDus je hebt nu toch wel nog hetzelfde haar als in je fotoboek?
Zit leuk zo toch
![]()
[..]
Ouch, dat klinkt als de oude lijnbus die naar 's-Gravenzande ging, ook langs parnassia enzoquote:![]()
![]()
Klinkt een stuk beter als in een bus zitten waar je nieteens kan zitten, die er 2 x langer over doet, en ook nog eens lans parnassia en westerhonk komt ( het ergste van allemaal )
Nja hij is marinier, en 27quote:Op zondag 4 februari 2007 12:19 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha. Hoe oud is je broer? Mn zus is sinds kort ook weer vrijgezel. Ze is een tijdje weer bij ons ingetrokken maar is alleen maar in de bar/kroeg/cafe te vinden. Gelukkig weinig last van dus![]()
Haha, ja dat ken ik wel ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou denken dat ik je wel zou herinneren eigenlijk. Maar vorig jaar vond ik t nog leuk om effe lekker veel te drinken en dan uit te gaan enzo
, dus sommige dingen weet ik niet zeker meer haha
[..]
Ouch, dat klinkt als de oude lijnbus die naar 's-Gravenzande ging, ook langs parnassia enzo. 124 misschien? Maar 86 is erg relaxed, soms bljiven de chauffeurs nog effe wachten als de tram net aankomt en je naar de bus moet rennen
.
Nou omdat jij 't bent mag 't wel hoorquote:Ik ben het een beetje aan het groeien, komt nu net tot mn schoudersMag dat ook nog?
Zal er later vandaag nog een foto van maken
Haha ja mijn zus van 30 lag vannacht ook wasted op de bank tv te kijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 15:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja hij is marinier, en 27Is vreemd om zo'n superbruine vent weer in huis te hebben, die na t uitgaan het huis in probeert te sluipen (mislukt, echt
). Die van mij is naar de bar vertrokken rond 12 uur om Ajax te kijken, die zien we de rest van de dag niet. Praise the lord voor dat soort broers/zussen he?
Ben nu de ultieme bob gewordenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:29 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha, ja dat ken ik wel ja.Al dat bier is inderdaad niet echt goed voor die paar hersencellen die er (bij mij dan) nog over zijn. Maar sommige dingen blijven nog wel hangen. Maar misschien was je het wel helemaal niet dus agh
Maar drink je nu niet zoveel meer dan?
Ach, 124, 123..same differencequote:En die bus was 123, bijna goed dusDat is nu 31 geworden alleen gaat 31 nog door naar Naaldwijk. Voor westerhonk en parnassia moeten ze gewoon een speciaal busje maken ofzo. Denk alleen niet dat daar veel chauffeurs voor te vinden zijn
![]()
[..]
Nou omdat jij 't bent mag 't wel hoormoet je natuurlijk wel kunnen herkennen! Misschien je naambordje van de AH meenemen de tram in?
![]()
Nice, we hebben hetzelfde type broer/zusquote:Op zondag 4 februari 2007 18:39 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha ja mijn zus van 30 lag vannacht ook wasted op de bank tv te kijkenMaar dat is inderdaad wel beter als een klein irritant broertje of zusje ofzo
ook al gedragen ze zich niet altijd naar hun leeftijd. Van oudere broers of zussen heb je in ieder geval meer lol dan een kleiner broertje of zusje ofzo.
Was ik daar maar bij geweestquote:Op zondag 4 februari 2007 18:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo net feest in de winkel. Zaten best veel feyenoorders tussen die weer lekker naar huis konden afdruipen
Dat was wel een beetje het scenario ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Was ik daar maar bij geweestAjaxcieden die helemaal losgaan, en Feyenoorders die huilend afdruipen..
Zwijmel.
Altijd leuk om met gefrusteerde Feyenoord fans in dezelfde treincoupe te zittenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Was ik daar maar bij geweestAjaxcieden die helemaal losgaan, en Feyenoorders die huilend afdruipen..
Zwijmel.
Haha nou die match made in heaven weet ik zo net nog niet. Het ging wel uit met dr vorige vriend omdat ze wat meer avontuur wou maar jouw broer krijgt er wel gratis 2 kleine ettertjes bij, en ik denk niet dat hij daar op zit te wachtenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Nice, we hebben hetzelfde type broer/zus. Ach, idd, liever zo'n grote vriendelijke dronken reus, dan zo'n klein ettertje
. Misschien zijn onze broer/zus wel een match made in heaven
!
Nemen wij dit topic over of wat?![]()
Met allemaal slap geouwehoerquote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
En we spammen dit topic wel flink vol ja![]()
Nja bij mijn broer zou ze iets teveel avontuur krijgen: Een vent die misschien 2 a 3 maanden per jaar thuis isquote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha nou die match made in heaven weet ik zo net nog niet. Het ging wel uit met dr vorige vriend omdat ze wat meer avontuur wou maar jouw broer krijgt er wel gratis 2 kleine ettertjes bij, en ik denk niet dat hij daar op zit te wachten![]()
Mn zus is trouwens geen onverantwoordelijke moeder ofzo hoor dat ze sochtends aangeschoten thuis komt. Maar de kinderen slapen een weekje bij de vader zeg maar![]()
En we spammen dit topic wel flink vol ja![]()
Op mn vaders werk is 90% Feyenoord, altijd leuk om na zo'n wedstrijd te gaan werken, verdacht stil en chagerijnige mensenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Altijd leuk om met gefrusteerde Feyenoord fans in dezelfde treincoupe te zitten![]()
![]()
Haha, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Als je jezelf volgiet word je toch gewoon dronken? Of ben je onderhand al immuum geworden?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben nu de ultieme bob gewordenGa sowieso elke vrijdag met mn beste vriendin in Delft effe wat drinken, en dan zaterdag..tsja, Saturday is a mystery, elke week weer haha
. Je moet toch wat overhebben voor een leuk avondje stappen?
Plus, als ik een keer probeer bezopen te worden, lukt het niet meer
Haha volgens mij ben je dan na 1 dag al overspannenquote:Ach, 124, 123..same differenceEn idd, welke chauffeur zou die 'uitdagende functie' willen voldoen
Vooral in zo'n klein busje
. Ril.
Haha en thanksAch, herkenbaar.. heb wel altijd een naamkaartje in m'n tas zitten, dus als je effe iedereen gaat fouilleren komt het helemaal goed
![]()
![]()
Word tie zo vaak uitgezonden dan? En ja soms is het leuk soms ook niet. Mn andere zus heeft ook al 2 kinderen. Ik weet nu wel dat ik voorlopig nog geen kinderen hoef, want je leven is echt per direct voorbijquote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja bij mijn broer zou ze iets teveel avontuur krijgen: Een vent die misschien 2 a 3 maanden per jaar thuis isWel leuk zeg, ben je nu al oom!
En ach, je moet toch wat doen?
Dacht ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Als je jezelf volgiet word je toch gewoon dronken? Of ben je onderhand al immuum geworden?Ik heb er in elk geval geen last van
![]()
Ja mooi, mij ook niet gezien. Kinderen..no thank you. Pas rond m'n 30e ofzo, maar de komende tijd iig nietquote:Op zondag 4 februari 2007 21:33 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Word tie zo vaak uitgezonden dan? En ja soms is het leuk soms ook niet. Mn andere zus heeft ook al 2 kinderen. Ik weet nu wel dat ik voorlopig nog geen kinderen hoef, want je leven is echt per direct voorbij![]()
Ajax gaat PSV nog wel inhalen!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:35 schreef Gebleekte het volgende:
Maakt niet uit hoevaak Ajax of Feyenoord wint of verliest. PSV wordt toch kampioen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |