quote:Op zondag 14 januari 2007 18:54 schreef bremmie het volgende:
Bergkamp en Kiprich...
quote:
deze dan maarquote:
Wat vind iedereen zo geweldig aan 'Batigol'?quote:
Er zijn er velen met de bijnaam "gol" achter de eigen naam, maar als jij 1 iemand moet noemen, noemt dan niet iedereen Batigol?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat vind iedereen zo geweldig aan 'Batigol'?
Het was natuurlijk een geweldige spits, maar de bijnaam vind ik verre van bijzonder.
Preciesquote:Op maandag 15 januari 2007 07:39 schreef DIGGER het volgende:
Andersom, wat is er zo boeiend aan Bergkamp z'n bijnaam, het heeft namelijk niks met zijn voetbalkwaliteiten/handelsmerk te maken.
Er staat nergens dat dat een vereiste is.quote:Op maandag 15 januari 2007 07:39 schreef DIGGER het volgende:
Andersom, wat is er zo boeiend aan Bergkamp z'n bijnaam, het heeft namelijk niks met zijn voetbalkwaliteiten/handelsmerk te maken.
Ik vind het wel een maatstaf. Die bijnaam zegt me helemaal niks.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
Er staat nergens dat dat een vereiste is.
Het zou wel moeten. Want het gaat om de beste bijnaam. Niet om de beste voetballer met een bijnaam.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
Er staat nergens dat dat een vereiste is.
Een 'beste bijnaam' kan door iedereen anders opgevat worden.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zou wel moeten. Want het gaat om de beste bijnaam. Niet om de beste voetballer met een bijnaam.
Dat begrijp ik. Je kunt het als organisator ook niet nakijken op welke grond er gestemd wordt. Neemt niet weg dat ik het erg jammer vind, dat er gestemd wordt puur op de speler.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
Een 'beste bijnaam' kan door iedereen anders opgevat worden.
Een bijnaam kan toepasselijk, mooi of gewoon grappig zijn. Ik weet dat sommigen eerder voor de naam kiezen dan voor de bijnaam, maar dat heeft niets met mijn standpunt te maken.
+ een gratis schopjequote:Op maandag 15 januari 2007 18:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
Een 'beste bijnaam' kan door iedereen anders opgevat worden.
Een bijnaam kan toepasselijk, mooi of gewoon grappig zijn. Ik weet dat sommigen eerder voor de naam kiezen dan voor de bijnaam, maar dat heeft niets met mijn standpunt te maken.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Van Hanegem & Kiprich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |