Ik trap er weer in.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:45 schreef kissa het volgende:
Ze gaat 24 uur aanvragen en eventueel naar huis, zegt ze. Ik geloof er geen ene flikker van dat ze weg gaat![]()
ik geloof het pas als ze die poort uit isquote:Op zondag 14 januari 2007 18:44 schreef Peter6000 het volgende:
Alle streamers dachten dat ze toch niet zou gaan.
Maar het ziet er nu toch wel echt uit.
Tuurlijk had ik dat door, typisch Stasia..quote:Op zondag 14 januari 2007 18:47 schreef Gigageil het volgende:
Had nou niemand in de gaten dat ze nog even actrice ging spelen op de trap vlak voor hij wegging ?
Het was net of ze in voorafgaande uur niks besproken hadden, en of ze daar pas aan hem vroeg haar nog een paar maandjes te geven......Zooooo doorzichtig.....![]()
![]()
Sommige mensen kunnen juist heel goed eten als ze overstuur zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:47 schreef kissa het volgende:
Als je zo overstuur bent dan ga je nu echt niet lekker zitten vreten![]()
Van het gesprek dat ze achter gaat krijgen.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:49 schreef Katewalker het volgende:
Ik denk dat Natasia zo aan het janken was omdat ze afscheid van hem nam...ze wil echt die gouden kooi niet uit hoor...zoals ze ook zegt, "eventueel 24 uur aanvragen"..hoezo eventueel? Waar hangt dat van af...?
Ik denk dat het afhangt van in welke mate die zussen het aldoor meenden dat ZIj wel voor de kids zouden gaan zorgen zogauw Wilgo uit beeld zou zijn...quote:Op zondag 14 januari 2007 18:49 schreef Katewalker het volgende:
Ik denk dat Natasia zo aan het janken was omdat ze afscheid van hem nam...ze wil echt die gouden kooi niet uit hoor...zoals ze ook zegt, "eventueel 24 uur aanvragen"..hoezo eventueel? Waar hangt dat van af...?
Weeeer een gesprek...quote:Op zondag 14 januari 2007 18:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Van het gesprek dat ze achter gaat krijgen.
Die wil idd DGK niet uit, het liefst zou ze volgens mij gewoon Wilgo en de kinderen er ook binnenhalen, camera of geen camera.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:49 schreef Katewalker het volgende:
Laat ze haar eigen koffers maar pakkenquote:Op zondag 14 januari 2007 18:51 schreef blomst het volgende:
Waarom bied niemand haar aan alvast de koffers te pakken.
Spinvis nog gezien, met zijn prijs?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Weeeer een gesprek...![]()
Waarover in godsnaam nog?? Gaat ze bedelen om geld?
Wilgo, klasse kerel!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |