lastige uitwedstrijd gaat dat wordenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:38 schreef Luni het volgende:
Volgende week gelukkig weer competitie.
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:46 schreef jorienvdherik het volgende:
nee
http://www.youtube.com/watch?v=03UckcnRSYI&mode=related&search=
kijk die aankomst van feyenoord treinnaar beneden rennen haha
Euh wie wou je dan voor Charisteas neerzetten?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:48 schreef Happel het volgende:
Wedstrijd gespeeld tegen Galatasary en Werder Bremen.
Lange rat (zowel Chari als Pi-Euro) moet niet spelen tegen NAC. Kost ons punten.
Al zetten ze er Hagary in de spits, zolang het maar niet die jood en die bejaarde zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh wie wou je dan voor Charisteas neerzetten?
Maakt me niet uit wie. Desnoods gooien we Lodewijks in de spits, zolang hij er maar niet in staat.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh wie wou je dan voor Charisteas neerzetten?
Oké, ik dacht even dat je een voetbaltechnisch argument had.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wie. Desnoods gooien we Lodewijks in de spits, zolang hij er maar niet in staat.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, ik dacht even dat je een voetbaltechnisch argument had.
Is niet nodig in deze, grappenmaker. Mijn opa voetbalt nog beter dan die Griek.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, ik dacht even dat je een voetbaltechnisch argument had.
Zetten we je opa in de spitsquote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Is niet nodig in deze, grappenmaker. Mijn opa voetbalt nog beter dan die Griek.
Ok ik begrijp het als mensen problemen hebben met Charisteas vanwege z'n verleden, maar dit slaat werkelijk op stront.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef Happel het volgende:
Mijn opa voetbalt nog beter dan die Griek.
Je mag tegenwoordig in de Eredivisie maar 11 spelers opstellen he?....quote:Op zondag 14 januari 2007 17:16 schreef ViVe het volgende:
Geef mij maar deze opstelling en we vegen NAC van de mat:
---------------Ekramy-----------------
-Greene--Vlaar--Lucius--Bahia---
----------------Schreuder------------
---Buijs------------------Drenthe----
--------------De Guzman-------------
---Hofs-----Chari------Huysegems-
4 doelpunten uit 20 duels. Verdere uitleg nog nodig?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:04 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Je zult mij niet horen zeggen dat Charisteas een topspits is, maar mag ik je er even aan herinneren dat ie de enige was die tegen PSV en Werder Bremer scoorde, en ook scoorde in de wedstrijden daarvoor? Tevens af en toe een zeer mooie actie en zorgt vaak voor veel dreiging. Al met al een betere spits dan Boussaboun en van Hooijdonk.
Boeiend, er is geen beter alternatief.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:23 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
4 doelpunten uit 20 duels. Verdere uitleg nog nodig?
"We moeten het er maar mee doen" Klote mentaliteitquote:Op zondag 14 januari 2007 18:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boeiend, er is geen beter alternatief.
Is inderdaad een slechte mentaliteit, er moet gestreefd worden naar een betere spits maar zolang die er nog niet is, ga je Charisteas toch niet op de bank zetten?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:55 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
"We moeten het er maar mee doen" Klote mentaliteit![]()
![]()
Ja, hallo, momenteel is er niks beters. Ik denk niet dat het realistisch is om CM's opa in de spits te zetten.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:55 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
"We moeten het er maar mee doen" Klote mentaliteit![]()
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef Erasmusch het volgende:
Als Koeman maar van zn fout vorig jaar heeft geleerd...
Welke van de 1930143?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef Erasmusch het volgende:
Als Koeman maar van zn fout vorig jaar heeft geleerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |