Het gesprek verliep, omdat ik mezelf al behoorlijk op had zitten naaien met doem- danwel droomscenario's, niet bepaald soepel.quote:
En dat was blijkbaar erg lekker, want ze vond me leuk genoeg om bij me te blijvenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:39 schreef PeuRac het volgende:
ohja, dat ik al gezegd dinsdag te gaan koken voor t meisje waar ik verliefd op ben? Dan bij deze
nog ff bedenken wat ik wil gaan maken
Shit happens, gewoon lekker verder gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:02 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Het gesprek verliep, omdat ik mezelf al behoorlijk op had zitten naaien met doem- danwel droomscenario's, niet bepaald soepel.. Iets specifieker, ik had echt heel erg slecht bereik en hij wist niet meteen wie ik was (zei hij) dus ik schaamde me rot. Nogmaals
. Maar later op de avond kreeg ik een smsje dat het niet geheel aan mij lag dat het zo'n vreemd gesprek was, want hij wist nog wel wie ik was, maar zijn vriendin zat naast hem. Driewerf
.
Toch ben ik wel opgelucht nu, ik ga gewoon op zoek naar een volgend slachtoffer.*stoer doet*
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Shit happens, gewoon lekker verder gaan.
gewoon afsprekenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:18 schreef Aphrodite het volgende:
Ben verliefd
![]()
Maar klap helemaal dicht.. Weet gewoon niet waar ik het over moet hebben.. Shit MSN..![]()
Ai!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:26 schreef Vandaag... het volgende:
Hij is getrouwd....
teringquote:Op zondag 11 februari 2007 03:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben een beetje verliefd, maar ik heb nog een vriendin (in het buitenland) en zij heeft een vriend waar ze mee samenwoont. En ze is ook verliefd op mij. Nou, kan het nog mooier?.
Meenemen naar Ajax. Degene die 'Oh, heeft Ajax gescoord? Dan moet ik juichen, toch?' zegt, dumpen.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben een beetje verliefd, maar ik heb nog een vriendin (in het buitenland) en zij heeft een vriend waar ze mee samenwoont. En ze is ook verliefd op mij. Nou, kan het nog mooier?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |