Ze kent haar stijl echt. Dit is zó Melanie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:04 schreef SpecialGuest het volgende:
Melanie zingt Jewel - You were meant for me.![]()
Je hoort ook alleen wat.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Woelli het volgende:
ik zie niks
Je moet het ook horen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Woelli het volgende:
ik zie niks
Ze kan niet zingen.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:38 schreef SpecialGuest het volgende:
Melanie zingt Winter van Tori Amos.![]()
En durf nu nog maar eens te beweren dat ze niet kan zingen.![]()
Inderdaad onbegrijpelijk nu ik Melanie dat Jewel nummer heb horen zingenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
En dan laat Henk haar Xanadu zingen
Het is zowiezo onbegrijpelijk waarom Henk haar heeft door laten gaan naar de liveshowsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Inderdaad onbegrijpelijk nu ik Melanie dat Jewel nummer heb horen zingen![]()
het is onbegrijpelijk dat jij dat onbegrijpelijk vindt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Het is zowiezo onbegrijpelijk waarom Henk haar heeft door laten gaan naar de liveshows![]()
Probeer nog eens of je de nummers kan openen, misschien zul je je mening dan herzien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Het is zowiezo onbegrijpelijk waarom Henk haar heeft door laten gaan naar de liveshows![]()
Nu hoor het welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:24 schreef Lynx666 het volgende:
Misschien werkt dit beter:
Winter
You were meant for me
je kunt niet menen dat je dit slecht vindt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nu hoor het wel
Maar ik had het liever niet willen horen![]()
Je weet wie het zegt he.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:28 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
je kunt niet menen dat je dit slecht vindt.![]()
ja, dat kloptquote:
You were meant for me klinkt nog welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:28 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
je kunt niet menen dat je dit slecht vindt.![]()
deze links werken goed, Lynx
Yup dat ben ik he-le-maal met je eenschquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
You were meant for me klinkt nog wel
Maar Winter![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |