Ik had haar inderdaad liever door zien gaan dan een Dorine of Anja. Inderdaad door haar leuke koppiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:17 schreef Jvalini het volgende:
Wat ben ik blij dat zij eruit is, ongelofelijk dat zoiets alleen maar vanwege een lekker koppie door gegaan is, echt geen enkel talent in dat meisje.
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:38 schreef SpecialGuest het volgende:
Melanie zingt Winter van Tori Amos.![]()
En durf nu nog maar eens te beweren dat ze niet kan zingen.![]()
Het gaat er niet om dat ze niet kan zingen... vergeleken met de rest was ze gewoon niet al te best.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:38 schreef SpecialGuest het volgende:
Wie wel dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:34 schreef SpecialGuest het volgende:
Vergeet niet dat ze geen mediatraining heeft gehad.
ze hebben allemaal geen tot zeer weinig mediatraining gehad. maar het hangt ook voor een groot deel van de personlijkheid af. Melanie is gewoon erg verlegen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:34 schreef SpecialGuest het volgende:
Vergeet niet dat ze geen mediatraining heeft gehad.
Haar timbre is wel mooi, maar ze verneukt het nummer door haar slechte frasering en intonatiequote:Op maandag 22 januari 2007 13:38 schreef SpecialGuest het volgende:
Dat je verlegen bent wil toch niet zeggen dat je geen inhoudelijke antwoorden kan gevenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ze hebben allemaal geen tot zeer weinig mediatraining gehad. maar het hangt ook voor een groot deel van de personlijkheid af. Melanie is gewoon erg verlegen.
Dat kan best hoor. Ik ben IRL vrij verlegen en ik merk zelf dat als men mij iets vraagt, ik soms hele verhalen zou willen vertellen, maar me er door mijn terughoudendheid makkelijk vanaf maak met een weinig zeggend, iedereen tevreden stellend antwoord.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:27 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dat je verlegen bent wil toch niet zeggen dat je geen inhoudelijke antwoorden kan geven
Ok.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:50 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat kan best hoor. Ik ben IRL vrij verlegen en ik merk zelf dat als men mij iets vraagt, ik soms hele verhalen zou willen vertellen, maar me er door mijn terughoudendheid makkelijk vanaf maak met een weinig zeggend, iedereen tevreden stellend antwoord.
dat dus. zo ben ik zelf ook welquote:Op maandag 22 januari 2007 15:50 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat kan best hoor. Ik ben IRL vrij verlegen en ik merk zelf dat als men mij iets vraagt, ik soms hele verhalen zou willen vertellen, maar me er door mijn terughoudendheid makkelijk vanaf maak met een weinig zeggend, iedereen tevreden stellend antwoord.
Nog een keer geluisterd, en wat klinkt het goed zeg.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:38 schreef SpecialGuest het volgende:
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:38 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ook niet. Zeker niet als ik kijk naar afgelopen zaterdag, naar Hearts en Dorine. Dan had Melanie er gewoon moeten staan. Henk bedanktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
En dan laat Henk haar Xanadu zingen
Ben er nog niet overheen
Als ie het had willen saboteren had ie het niet beter kunnen doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ben er nog niet overheen
Ik durf nu niet meer.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:38 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze kent haar stijl echt. Dit is zó Melanie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:04 schreef SpecialGuest het volgende:
Melanie zingt Jewel - You were meant for me.![]()
Je hoort ook alleen wat.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Woelli het volgende:
ik zie niks
Je moet het ook horen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Woelli het volgende:
ik zie niks
Ze kan niet zingen.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:38 schreef SpecialGuest het volgende:
Inderdaad onbegrijpelijk nu ik Melanie dat Jewel nummer heb horen zingenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
Het is zowiezo onbegrijpelijk waarom Henk haar heeft door laten gaan naar de liveshowsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Inderdaad onbegrijpelijk nu ik Melanie dat Jewel nummer heb horen zingen![]()
het is onbegrijpelijk dat jij dat onbegrijpelijk vindt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Het is zowiezo onbegrijpelijk waarom Henk haar heeft door laten gaan naar de liveshows![]()
Probeer nog eens of je de nummers kan openen, misschien zul je je mening dan herzien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Het is zowiezo onbegrijpelijk waarom Henk haar heeft door laten gaan naar de liveshows![]()
Nu hoor het welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:24 schreef Lynx666 het volgende:
Misschien werkt dit beter:
Winter
You were meant for me
je kunt niet menen dat je dit slecht vindt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nu hoor het wel
Maar ik had het liever niet willen horen![]()
Je weet wie het zegt he.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:28 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
je kunt niet menen dat je dit slecht vindt.![]()
ja, dat kloptquote:
You were meant for me klinkt nog welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:28 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
je kunt niet menen dat je dit slecht vindt.![]()
deze links werken goed, Lynx
Yup dat ben ik he-le-maal met je eenschquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
You were meant for me klinkt nog wel
Maar Winter![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |