115 pp per dag.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe duur??
en voor 't hele weekend?
Zullen we alvast een topic aanmaken dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:50 schreef borisz het volgende:
Sien is de nieuwe voetbalmod, als er iemand aftreed dan is sien de opvolger![]()
Daarom ga ik ook altijd stappen in m'n ouwe jasquote:Op zondag 14 januari 2007 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn jas is gister gejat in de Buona in Uitgeest
Ballentent
Als je betaald hebt voor de kapstok, zijn ze aansprakelijk he, al die bordjes van "eigen risico" zijn juridisch gezien niet rechtgeldig, je betaald namelijk voor een dienst waarbij je verwachten mag dat je je jas weer terugkrijgt na afloop en indien dat niet zo is, blijven ze in gebreke.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn jas is gister gejat in de Buona in Uitgeest
Ballentent
De betaalde garderobe was vol, dus onze jassen moesten in een andere garderobe, die net die avond niet betaald was. Er was ook niemand om er op te letten dus.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je betaald hebt voor de kapstok, zijn ze aansprakelijk he, al die bordjes van "eigen risico" zijn juridisch gezien niet rechtgeldig, je betaald namelijk voor een dienst waarbij je verwachten mag dat je je jas weer terugkrijgt na afloop en indien dat niet zo is, blijven ze in gebreke.
Vrijwel niemand weet dat, of maakt er evt. een zaak van, maar je staat in je recht.
Allemaal links gelul over dat klimaatquote:Op zondag 14 januari 2007 15:59 schreef DIGGER het volgende:
Dit is trouwens een Wereldbeker wedstrijd Biathlon anno 2007 in het kader van de opwarming van de aarde:
[afbeelding]
M'n vrouw doet o.a. aansprakelijkheidsverzekeringen, die weet er alles van, is zat jurisprudentie over, is alleen niet algemeen bekend en elke kroeg/zaal/restaurant of wat dan ook met betaalde garderobe heeft standaard die "niet aansprakelijk" bordjes hangen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De betaalde garderobe was vol, dus onze jassen moesten in een andere garderobe, die net die avond niet betaald was. Er was ook niemand om er op te letten dus.
Hoe zit het dan?
Dat onthouden we.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
M'n vrouw doet o.a. aansprakelijkheidsverzekeringen, die weet er alles van, is zat jurisprudentie over, is alleen niet algemeen bekend en elke kroeg/zaal/restaurant of wat dan ook met betaalde garderobe heeft standaard die "niet aansprakelijk" bordjes hangen.
Mis je dus je jas, dan zullen ze je altijd daar op wijzen, terwijl die bordjes dus niet rechtsgeldig zijn. Alleen zal vrijwel niemand daar een probleem van maken omdat ze denken dat de uitbater gewoon in z'n recht staat.
Goeie rechtsbijstandsverzekering is in die zin nooit weg.
Pas het dan ook in de zaak.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Godver, koop ik een beschermhoesje voor m'n Ipod Nano, past dat kutding niet. Ik heb echt altijd zulke dingen. Hopelijk kan ik het nog ruilen, maar ja, zal wel weer niet omdat ik die verpakking als een aso heb opengemaakt.
Verpakking openmaken in de winkel?quote:
Als je een medewerker vraag, kan dat zo.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verpakking openmaken in de winkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |