Neil Young - keep on rockin in the free world. <-- like shooting fish in a barrel, altijd prijs!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Woehoe net bij de eigenares van een podiumkroeg een optreden versierd
Enige punt was dat we een paar covers moesten spelen naast onze eigen nummer, beetje rock en roll achtig
Dus moeten we er maar een paar leren, liefst niet te moeilijk zodat we er snel een aantal in kunnen studeren, dus kom maar op met die suggesties
Lenny Kravitz- always on the run/ fly away
Deep purple - smoke on the water!
tips !
Gewoon rock &roll nummers die het goed doen
ramones - blitzkrieg bobquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Woehoe net bij de eigenares van een podiumkroeg een optreden versierd
Enige punt was dat we een paar covers moesten spelen naast onze eigen nummer, beetje rock en roll achtig
Dus moeten we er maar een paar leren, liefst niet te moeilijk zodat we er snel een aantal in kunnen studeren, dus kom maar op met die suggesties
Lenny Kravitz- always on the run/ fly away
Deep purple - smoke on the water!
tips !
Gewoon rock &roll nummers die het goed doen
punkpoprockquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:16 schreef Zyggie het volgende:
Wat voor muziek spelen jullie eigenlijk? Demo's?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Men neme:
1 verkeersbord (viel per ongeluk van de paal toenwe langsreden, niet dat je denkt dat we die dingen stelen ofzo)
3 vellen a4 stickerpapier
1Een printer
1 schaar
1 mongool die die stickers een beetje scheef plakt ()
en tadaaaa
[afbeelding]
binnekort ff een nieuwe maken waar ze wel recht ops taan
Het is een onderdeel van het bandlogoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:36 schreef kyoghu het volgende:
Nu nog een onderschrift voor het bordje?
Verboden voor gehoorapparaten
Als ik nu in een zeikerige bui was, zou ik zeggen dat dat wel een heel duffe bandnaam is, omdat zelfs Michael Bolton waarschijnlijk al te hard voor oma is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is een onderdeel van het bandlogo"Too Loud For Granny" verklaard dan vast al een hoop
![]()
Misschien is onze muziek wel zachter dan micheal boltonquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als ik nu in een zeikerige bui was, zou ik zeggen dat dat wel een heel duffe bandnaam is, omdat zelfs Michael Bolton waarschijnlijk al te hard voor oma is.
Louder Than Disaster Area, dat was pas tof geweest.![]()
Maar gelukkig ben ik niet in een zeikerige bui.
die 2e is gaafquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:41 schreef DylanYoung het volgende:
Het net even het nummer Fragile van Sting opgenomen. Zoals altijd alles zelf doan, behalve de drums want die moet ik helaas programmeren. Olé:
http://www.purevolume.com/dylanyoung
Het eerste nummer dus
Dat is mijn eigen herriequote:
Allemaal eigen herriequote:
Muziek klinkt leuk, ben alleen niet zo weg van de zang.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:41 schreef DylanYoung het volgende:
Het net even het nummer Fragile van Sting opgenomen. Zoals altijd alles zelf doan, behalve de drums want die moet ik helaas programmeren. Olé:
http://www.purevolume.com/dylanyoung
Het eerste nummer dus
heb je die pickup al gestuurd?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Muziek klinkt leuk, ben alleen niet zo weg van de zang.
en sommige gitaarlijntjes zijn vals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |