* Duik neemtquote:Op zondag 14 januari 2007 20:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
geld hebben ook.
en grote amps hebben ook, want zodra we genoeg nummers hebben gaan we met gigs beginnen
zo zijn de plannen althans
*Hehe, Jilg Jilg Jilg hehheequote:Op maandag 15 januari 2007 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Z4Y4keqTV6w&eurl=
niet echt relevant voor het gitaristen topic
maar ik zit gewoon te huilen hier![]()
![]()
vanaf 1:40
ze zijn geen hol waard, stuur ze maar naar mij, kan ik ze in mn strat proppen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:09 schreef Deansensitized het volgende:
Wie o wie weet wat dit zijn? Komen uit een Jacky Jackson.
Kwa geluid weet ik nog niks, maar ze staan in ieder geval wel stoer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ze zijn geen hol waard, stuur ze maar naar mij, kan ik ze in mn strat proppen.
Ja duh.quote:
Joah. Ben benieuwd wat voor herrie er straks uit komt. Of juist nietquote:Op maandag 15 januari 2007 18:30 schreef Cynic het volgende:
Jacky Jackson zijn in ieder geval nogal goedkope gitaren als ik het zo een beetje op internet lees. Daar kunnen ze overigens best om klinken, daat weet ik niet.
Nee sorry. Zelf nodig. Als ik er een set heb ben jij de eerste.quote:
kostat?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:48 schreef Cynic het volgende:
ik heb nog een set 7-snarige van mijn Ibanez liggen, en nog 1 brugelement van een andere ibanez. In beide gevallen prima elementen voor metaldingen.
uiteraard een humbucker, ik ga toch niet zeggen dat single-coils geschikt zijn voor metal!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kostat?![]()
die ene brugpickup, 7 snarig mot ik niet![]()
( wel een humbuckert toch?)
doe dan maar gratis hequote:Op maandag 15 januari 2007 19:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
uiteraard een humbucker, ik ga toch niet zeggen dat single-coils geschikt zijn voor metal!
het is het element dat standaard in de gitaar zat, een INF2. Geen idee wat zo'n ding kost derhalve
wel jammer dat het er maar 1 is.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef Cynic het volgende:
die van mij komen uit een Ibanez RG470.
spreekt voor zich dat die dingen geen kapitaal kosten
ja het halselement zit er nog gewoon in namelijkquote:Op maandag 15 januari 2007 20:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wel jammer dat het er maar 1 is.
ik zeur al een aantal topics over het humbuckers in mn strat zetten geloof ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja het halselement zit er nog gewoon in namelijk
wat ben je van plan dan?
ik heb mijn brugelement vervangen voor een Dimarzio FRED, het halselement heb ik eerst laten zitten omdat ik die minder vaak gebruik en omdat ik toen ook even geen geld had om beide elementen te vervangen. Als je de verzendkosten vergoedt wil ik ze je hem wel gewoon opsturen.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik zeur al een aantal topics over het humbuckers in mn strat zetten geloof ik.
waarom heb je er 1 over en die andere er nog in?![]()
+zie edit vorige post?
prima!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik heb mijn brugelement vervangen voor een Dimarzio FRED, het halselement heb ik eerst laten zitten omdat ik die minder vaak gebruik en omdat ik toen ook even geen geld had om beide elementen te vervangen. Als je de verzendkosten vergoedt wil ik ze je hem wel gewoon opsturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |