Troost je met het feit dat razorlight kut isquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Damn, mijn oude band staat zaterdag in het voorprogramma van Razorlight. Dit soort momenten baal ik best dat ik d'r uit ben![]()
Dude, ook al is Razorlight kut, een uitverkochte oosterpoort =quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Troost je met het feit dat razorlight kut is
op 1 nummer na dan![]()
Ja dat snap ik ook welquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dude, ook al is Razorlight kut, een uitverkochte oosterpoort =
Ik heb ook al een keer met ze in de oosterpoort gespeelt, is echt een toffe (grote) zaal
Zeg dan gewoon dat ik beter ben dan hun nieuwe gitaristquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel
ik probeer je te troosten
Ik weet niet of dat zo isquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat ik beter ben dan hun nieuwe gitarist
Maar dat had je wel kunnen zeggen om me te troosten kut hondquote:
Ow, dat doen we ook zeker welquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:36 schreef Cynic het volgende:
whehe, gezellig.
En bedankt allemaal!
@guitarist: lijkt me dan een behoorlijke motivatie om met je nieuwe band hard aan de slag te gaan.
Wow das best genaaidquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Damn, mijn oude band staat zaterdag in het voorprogramma van Razorlight. Dit soort momenten baal ik best dat ik d'r uit ben![]()
![]()
een squashracket! (wel met snaren dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow, dat doen we ook zeker wel
Btw, al wat leuks gekregen? Gitaardingetjes bedoel ik dus.![]()
Wat een kutvrienden heb jijquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
En ik denk niet dat mensen me een Orange top gaan geven
No pain no gainquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:09 schreef imported_sphinx het volgende:
een slagplaat verwisselen is nog best wel wat werk dus eigenlijk he? aangezien alle electronica daaraan zit.
dacht altijd dat je er zo een andere op kon schroeven. stomme strats.
Daar had ik gisteren ook al problemen mee, hij downloadt automatisch de .htm-files, echt heel raarquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:11 schreef Cynic het volgende:
waarom kan ik de website van Vox niet openen?
Waarschijnlijk omdat hun webhoster aan het prutsen isquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:11 schreef Cynic het volgende:
waarom kan ik de website van Vox niet openen?
kan door die uberdikke snaren komen idd..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:39 schreef Deansensitized het volgende:
1. Dan doe je wat verkeerd.
2. Bijkleuren met een stift/kwastje/spuitbusje.
3. Andere set snaren proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |