Alleen de écht dure dingen staan in een speciaal hok en dan moet je even aan een verkoper vragen, maar dat hoeft van mij diequote:Op zondag 14 januari 2007 13:56 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ook gewoon de dure shit die je nooit koopt?Als een klein kind in een snoepwinkel.
ik zocht 2 minuutjes naar inspiratie voor de topic title, en dan ben je al te laat.quote:
Alleen wel lastig dat je je jas uit moet doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alleen de écht dure dingen staan in een speciaal hok en dan moet je even aan een verkoper vragen, maar dat hoeft van mij die
die gitaren tot aan 2000 vind ik duur zat![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ik zocht 2 minuutjes naar inspiratie voor de topic title, en dan ben je al te laat.![]()
![]()
Mja, boeie, hier verder dan heh![]()
Mja logisch met je rits en knopen anders zitten al die gitaren binnen notime onder de krassenquote:Op zondag 14 januari 2007 14:08 schreef mirelia het volgende:
[..]
Alleen wel lastig dat je je jas uit moet doen.
Ik ga anders wel een paar van die Behringerdingen proberen
Voor die paar tientjes wil ik het wel proberen
Ik dacht zelf aan het verstoppen van enkele stratocasters in de mouwen.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja logisch met je rits en knopen anders zitten al die gitaren binnen notime onder de krassen
Gewoon demonteren in een donker hoekje, en alle onderdelen los in condooms verpakken, ze dan doorslikkenquote:Op zondag 14 januari 2007 14:11 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan het verstoppen van enkele stratocasters in de mouwen.
Misschien lukt het wel in een keer joh. Demonteren = zagen, dus de kwaliteit neemt misschien iets af.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon demonteren in een donker hoekje, en alle onderdelen los in condooms verpakken, ze dan doorslikken
thuis weer uitschijten en in elkaar zetten![]()
Zo haal ik ook m'n gitaren belasting vrij uit amerika
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef VaderJacob het volgende:
@ Zyggie.
Bij de Feedback hier kan je gerust gitaren pakken van ong 1500 euro, alleen de echt dure modellen van 2, 3000 euro staan in een apart hok gesmeten.
Heb ze hier nog nooit moeilijk zien doen over testen van dure aparatuur.
Ik denk het nietquote:Op zondag 14 januari 2007 14:38 schreef Rhinestone het volgende:
Ik pleur ook ff een tvp'tje neer, misschien lees ik hier nog wel eens iets interessants of kan ik ook eens iets interessants bijdragen.
Ga ik nu weer verder James Blunt spelen![]()
Zie PIquote:Op zondag 14 januari 2007 14:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
was dat een 'blijf maar weg uit dit topic' post?
Zo voorspelbaarquote:
Tab?? Vrouwtjesquote:Op zondag 14 januari 2007 15:01 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar![]()
James Blunt is gewoon leuk om te spelen, de vrouwtjes herkennen het nl altijd![]()
Arpeggio's from hell, daar kicken vrouwtjes op.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:01 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar![]()
James Blunt is gewoon leuk om te spelen, de vrouwtjes herkennen het nl altijd![]()
Klopt. Ik heb ook een map vol met kampvuur liedjesquote:Op zondag 14 januari 2007 15:01 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar![]()
Mja, en wat voor vrouwtjes daar ook op kickenquote:Op zondag 14 januari 2007 15:02 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Arpeggio's from hell, daar kicken vrouwtjes op.![]()
Die zijn meestal nog veelquote:Op zondag 14 januari 2007 15:07 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Mja, en wat voor vrouwtjes daar ook op kicken
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:07 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Mja, en wat voor vrouwtjes daar ook op kicken
Cool! Over een blauw akkoord zweven geeft mooi de vingersetting weer.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:03 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
http://www.ultimate-guita(...)bedlam_album_crd.htm![]()
![]()
Dude... kom af en toe es onder die steen vandaanquote:Op zondag 14 januari 2007 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Cool! Over een blauw akkoord zweven geeft mooi de vingersetting weer.![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:22 schreef Maaark het volgende:
[..]
Dude... kom af en toe es onder die steen vandaan
Alhoewel Guitar Pro natuurlijk zwaaaaaaar superieur blijft.
Dat is dat Bon Jovi ding, zoals bijv in uhh... "this ain't a song for the broken hearted" POMPOM pananananaaaananaquote:Op zondag 14 januari 2007 15:44 schreef imported_sphinx het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UKBOGBI1RZ4
naast het feit dat dit filmpje super grappig is, wat voor effect wordt er gebruikt?
je hoort wel wat ik bedoel als je em ff kijkt. het is geen gewone wah geloof ik.
ja, en metallica gebruikt em ook in een nummer. maar daar heb ik geen zak aan, wat voor effect is hetquote:Op zondag 14 januari 2007 15:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is dat Bon Jovi ding, zoals bijv in uhh... "this ain't a song for the broken hearted" POMPOM pananananaaaanana
Da's een Talk Boxquote:Op zondag 14 januari 2007 15:44 schreef imported_sphinx het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UKBOGBI1RZ4
naast het feit dat dit filmpje super grappig is, wat voor effect wordt er gebruikt?
je hoort wel wat ik bedoel als je em ff kijkt. het is geen gewone wah geloof ik.
Dat bedoelde ik jaquote:Op zondag 14 januari 2007 15:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Da's een Talk Box
http://en.wikipedia.org/wiki/Talk_box
Zit er niet tussen, sorry.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:29 schreef Elmo1608 het volgende:
Heeft iemand hier een fatsoendelijke tab van Crowd Chant van Satriani? Die wat ik kan vinden zitten bijna allemaal er hopeloos naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |