Er was toch een gerucht dat RS:vegas voor de Wii zou komen? Dus mischien kan je beter die kopenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:22 schreef BMH het volgende:
Eergisteren een paar uur Wario ware gespeeld.. Erg leuk.. Maar ik koop het spel toch maar niet. Ik denk dat ik toch iets meer ga genieten van Rainbow Six vegas op de 360.
TVP
Gerucht? Geen gerucht, foutje van bart smit was het.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef _petjan het volgende:
[..]
Er was toch een gerrucht dat RS:vegas voor de Wii zou komen? Dus mischien kan je beter die kopen.
Bronquote:Er verschijnt vooralsnog geen Rainbow Six game op de Nintendo Wii. Dit is een foutje op de site van Bart Smit.
haha, idd en er is ook een minigame, waar je je wiimote op je hand moet leggen, en met de andere hand op je wiimote moet slaan, als je noot op TV tussen het klepje zit. Echt brilliantquote:Op zondag 14 januari 2007 14:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zoals drank fles schudden als uit de reclame, zal erg bekende beweging zijn voor veel mannen hier denk.
Naa.. Ik ga toch echt voor de online multiplayer... En de current gen/wii versies van RS:V zijn volgens mij niet door Montreal gemaakt.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef _petjan het volgende:
[..]
Er was toch een gerucht dat RS:vegas voor de Wii zou komen? Dus mischien kan je beter die kopen.
Dan heb je wel minder beeldlijnenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wii op 60hz zettenDan is het opgelost
Het is een bug
helaas wel, maar het is de enige oplossingquote:Op zondag 14 januari 2007 14:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan heb je wel minder beeldlijnen
Oh moest je dát daar doenquote:Op zondag 14 januari 2007 14:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
haha, idd en er is ook een minigame, waar je je wiimote op je hand moet leggen, en met de andere hand op je wiimote moet slaan, als je noot op TV tussen het klepje zit. Echt brilliant![]()
haha, ik snapte het ook eerst nietquote:Op zondag 14 januari 2007 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oh moest je dát daar doenwij kwamen er al niet uit
Ik kwam er ook al niet uitquote:Op zondag 14 januari 2007 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oh moest je dát daar doenwij kwamen er al niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het verschil ziet MOET je jouw ogen na je dood afstaan voor donatie. Ik weet zeker dat iemand er heel blij mee zal zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan heb je wel minder beeldlijnen
ow...quote:Op zondag 14 januari 2007 13:46 schreef Mortale het volgende:
[..]Call of duty heeft een van de betere fps controlschemes.
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik kwam er ook al niet uit![]()
Verder is het echt een fantastisch spel, echt heel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste keer dat je het speelt wordt een nieuwe houding in een paar seconden uitgelegd, maar als de houding niet nieuw is wordt alleen heel snel voor de microgames een plaatje getoond waarop je kunt zien hoe je de controller vast moet houden. Het tempo gaat dus niet echt omlaag vind ik, zeker niet als je verder in het spel komt en het iets moeilijker wordt.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:53 schreef Erotica_ het volgende:
ff vraagje over Wario: Is het zo dat de tempo omlaag gaat door de instructie op het begin? Of valt dat erg mee?
niet?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:57 schreef Paulster het volgende:
Iemand een idee hoe ik met mijn Wii via mijn iMac op internet kan?
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je het verschil ziet MOET je jouw ogen na je dood afstaan voor donatie. Ik weet zeker dat iemand er heel blij mee zal zijn.
USB WiFi adaptertjequote:Op zondag 14 januari 2007 14:57 schreef Paulster het volgende:
Iemand een idee hoe ik met mijn Wii via mijn iMac op internet kan?
Denk niet dat die werkt op MAC.quote:
Er zijn toch wel WiFi USB adapters die op een mac aan de praat te krijgen zijn lijkt me.quote:
Er stond ergens een handleiding voor welke instelling je ervoor moest instellen etc. Ik zal heel zoeken voor je.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:43 schreef Paulster het volgende:
Heb al gezocht, maar niks gevondenHeb een WiFi USB-adapter ja, maar dat schiet ff niet op. En via Airport vind de Wii mijn iMac wel, alleen op de een of andere manier kan hij geen verbinding maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |