Daar had ik best veel moeite meequote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:02 schreef Xrenity het volgende:
http://youtube.com/watch?v=4nd9RJM40-o
Holy shit. Dit is wel erg tof in Wario Ware.
Wil hem eigenlijk niet halen o_0
Zeg dan niet dat je het leuk vind om te doen schaapquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:59 schreef depax het volgende:
[..]
zoveel zit ik niet achter mijn pcdus dat ding dumped gewoon als ik werk weg ben of slaap
En wat is hier illigaal aan backups mogen gewoon weet je.
ook hier is een reply mailthje een keer nie aangekomen terwijl het wel normaal werkt voor de restquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:49 schreef Neverstop het volgende:
Heeft er iemand (uit mijn phonebook) zin om even een berichtje naar mijn Wii te sturen?
Ik heb namelijk vanochtend een mailtje naar 'm gestuurd, maar er wordt niks blauw. Straks mag ik m'n phonebook weer opnieuw gaan vullen.
Alles staat er nog in, though dus het zou moeten werken.
Alvast bedankt en zo.
Ja weet dat ie wel vaker weigerd, maar heb er nu 2 gestuurd en ik heb een beetje m'n twijfels door het "overzetten van de hele zooi" wat ze hebben gedaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ook hier is een reply mailthje een keer nie aangekomen terwijl het wel normaal werkt voor de rest
Ze hebben ook al zoveel Wii's omhanden gehadquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:03 schreef Neverstop het volgende:
[..]
.... kreeg niet het idee dat ze het erg vaak doen.
de voorbereiding er van is leuk en het nawerk ook .quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:30 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je het leuk vind om te doen schaapjij doet niks, je pc doet alles.
Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:54 schreef Nollem het volgende:
[..]
Ze hebben ook al zoveel Wii's omhanden gehad
straatnaam + woonplaats a.u.b.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:15 schreef Mortale het volgende:
Nintendo mag de extra winst wel eens in de online service gaan stoppen.
Zelda is zooo ontzettend tof
Zelda is zoo'n ontzettende OOT kloon, het is nou niet leuk meer hoor, nostalgie is goed, maar je kun ook overdrijven.
Eensquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:15 schreef Mortale het volgende:
Nintendo mag de extra winst wel eens in de online service gaan stoppen.
quote:
if it aint broke, dont fix it..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:57 schreef Mortale het volgende:
[..]Internet hero.
Waar het om gaat is dat ze liedjes amper veranderen, namen amper veranderen etc. Dat gaat gewoon storen.
Hetgeen niet weg neemt dat zelda nog steeds heel erg leuk is, maar ik snap de kritiek wel.
hier werkt het prima, Neverstop. Mijn kamer is lekker fel blauw geworden, de overburen gaan vast denken dat ik een zonnebank hebquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:48 schreef Neverstop het volgende:
Kan iemand bevestigen dat het verzenden van messages werkt?
Ik probeer nu namelijk al een tijdje berichtjes naar m'n Wii te sturen en ik krijg niks terug.
Ook al de entry verwijderd en opnieuw geprobeerd toe te voegen (email adres van mezelf), maar krijg niet eens een bevestigingsmailtje.
Kreeg wel een berichtje tussendoor dat er problemen waren met Wii Connect24.
Ik weet verder hoe het werkt enzo, misschien dat er iets mis is gegaan bij het overzetten van data tussen m'n oude en nieuwe Wii.
Leuk is dat, is zometeen m'n beeld gefixt is m'n software naar de maan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
hier werkt het prima, Neverstop. Mijn kamer is lekker fel blauw geworden, de overburen gaan vast denken dat ik een zonnebank heb
Dat geldt voor de gameplay, niet voor de namen van steden, tempels, liedjes en het thema van dungeons.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:24 schreef mschol het volgende:
If it aint broke, dont fix it..
zie C&C Generals, de eerste command and conquer zonder FMV's..
dat hebben de C&C fans hard afgestraft... (had harder gekunt maar oke)
de volgende is weer als vanouds met FMV's![]()
Yep, de zelda serie moet geen tijdlijn hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:18 schreef speknek het volgende:
Ik heb hetzelfde hoor. Ik merk bij mezelf veel minder verwondering, het is meer alsof je een checklist aan het afwerken bent. Gerudo Desert, check, Kakariko Village, check, Zora's, check...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |